Wałki ADR do AGU czy warto?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Wałki ADR do AGU czy warto?
do skrzyni 5b tak
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Wałki ADR do AGU czy warto?
a w new bettle byly silniki 2.0 16v ???
2.0 8 v wiem i 1.8T 20v wiem ale 2.0 16v nie kojarze :/
szukaj sprzegla do 2.0 16v ibiza abf - kompletgne do abf mnie kosztowalo po maks znizkach 343,70 zł w intercars ale po po maks znizkach + 8 zl sruby aso
2.0 8 v wiem i 1.8T 20v wiem ale 2.0 16v nie kojarze :/
szukaj sprzegla do 2.0 16v ibiza abf - kompletgne do abf mnie kosztowalo po maks znizkach 343,70 zł w intercars ale po po maks znizkach + 8 zl sruby aso
dead slow but still forward
Re: Wałki ADR do AGU czy warto?
Sprzęgło zamówię a Auto-Landzie (mam tam 30% zniżek) CZyli zamówic kompletne sprzęgło do silnika 2.0 ABF + śróby do koła zamachowego i docisku tak?
A co do zamachu to ten z aukcji będzie pasował czy szukac innego? Bo nowe koło zamachowe kosztuje pewnie ponad 1000zł do silnika ABF.
A co do zamachu to ten z aukcji będzie pasował czy szukac innego? Bo nowe koło zamachowe kosztuje pewnie ponad 1000zł do silnika ABF.
Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!
Wałki ADR do AGU czy warto?
to będzie
http://allegro.pl/kolo-zamachowe-jednom ... 93116.html" onclick="window.open(this.href);return false;
szukaj na forum jest tematów od groma
http://allegro.pl/kolo-zamachowe-jednom ... 93116.html" onclick="window.open(this.href);return false;
szukaj na forum jest tematów od groma
dead slow but still forward
- adam1985
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 11:22
- Lokalizacja: Łowicz (ELC)
- Kontakt:
Wałki ADR do AGU czy warto?
Tez mam lekki jednomas w 1.8t i potwierdzam ze to dobry pomysl. Toczone rowniez u otoczaka
[img]http://img190.imageshack.us/img190/7876/podpisp.jpg[/img]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]
Wałki ADR do AGU czy warto?
Intercooler który zamówiłem wygląda tak.
http://allegro.pl/intercooler-550x140x6 ... 36065.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Może to trochę głupie że pytam dopiero po zakupie ale czy będzie dobry do mojego auta?
Chodzi mi o wydajność i czy mogę liczyć na jakikolwiek przyrost mocy?
Był jeszcze 4 cm wyższy ale wydawał mi się za wielki a przy moim turbo turbodziura mogła by być duża.
Pozdrawiam!
http://allegro.pl/intercooler-550x140x6 ... 36065.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Może to trochę głupie że pytam dopiero po zakupie ale czy będzie dobry do mojego auta?
Chodzi mi o wydajność i czy mogę liczyć na jakikolwiek przyrost mocy?
Był jeszcze 4 cm wyższy ale wydawał mi się za wielki a przy moim turbo turbodziura mogła by być duża.
Pozdrawiam!
Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!
Wałki ADR do AGU czy warto?
moj kolega z częstochowy tym handluje trzeba bylo pisac ze szukasz ic ....................
w kazdym razie bedziesz zadowolony mam blizniaczy do tego i jest bardzo OK
szukaj wzmocnienia czolowego usa bo jak nie bedziesz musial odrobinke pociac zderzak
w kazdym razie bedziesz zadowolony mam blizniaczy do tego i jest bardzo OK
szukaj wzmocnienia czolowego usa bo jak nie bedziesz musial odrobinke pociac zderzak
dead slow but still forward
Re: Wałki ADR do AGU czy warto?
Zamontowałem ic i mam problem ze zderzakiem. Dospawałem do wzmocnienia czołowego uchwyty i dosunołem go maksymalnie do chłodnicy klimy 0.5 cm luki pomiędzy ic a klimą. Zamontowałem go zaraz pod wzmocnieniem i niemogę zanic przykręcić zderzaka, odpycha mi go dołem. Pociołem go prawie maksymalnie jak sie dało i wchodzi ale deliktanie jeszcze napiera. I tu rozdzi sie moje pytanie. Czy istnieje zderzak który jest bardziej wysunięty do przodu pod który ic zmieścił by się bez problemu? Chodzi mi o zderzak od wersji amerykańskiej albo zderzak od R32. Laminaty nie wchodzą w grę.
Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!
Wałki ADR do AGU czy warto?
USA to chyba to samo co EU, tyle, że z obrysówkami, więc taka zamiana nic nie da. Zostaje R32. Z tym, że moim zdaniem, powinno się zakładać razem z progami i tylnym coby to wszystko stylistycznie ze sobą grało .Bolo159 pisze:Chodzi mi o zderzak od wersji amerykańskiej albo zderzak od R32.
Re: Wałki ADR do AGU czy warto?
Yuri pisze:USA to chyba to samo co EU, tyle, że z obrysówkami, więc taka zamiana nic nie da. Zostaje R32. Z tym, że moim zdaniem, powinno się zakładać razem z progami i tylnym coby to wszystko stylistycznie ze sobą grało .Bolo159 pisze:Chodzi mi o zderzak od wersji amerykańskiej albo zderzak od R32.
zderzak US jest delikatnie bardziej napompowany, listwa zderzaka jest o 2cm dłuższa niż ta z wersji Euro
Wałki ADR do AGU czy warto?
A posiada ktoś dokładne wymiary tych zderzaków? Jakieś rysunki techniczne?
Zastanawiam się nad tym: http://allegro.pl/hit-fabrycznie-nowy-z ... 99028.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lub nad tym: http://allegro.pl/vw-golf-iv-r32-r-32-r ... 33244.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale najpierw muszę znać dokładne wymiary bo wielką lipą było by cięcie zderzaka od R32
Zastanawiam się nad tym: http://allegro.pl/hit-fabrycznie-nowy-z ... 99028.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lub nad tym: http://allegro.pl/vw-golf-iv-r32-r-32-r ... 33244.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale najpierw muszę znać dokładne wymiary bo wielką lipą było by cięcie zderzaka od R32
Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!
Wałki ADR do AGU czy warto?
dla mnie obklejanie auta czym kolwiek poza pakierem r32 bylo by profanacja budy - a seryjny miesci na styk ale miesci - widzialem juz X golfow i tdi i 1.8T z ic z przodu i jest ok -pozostaje kwestia stylistyki i gustu - jednym odpowiadaja rury innym nie
w usa warto zwrocic uwage na wieksze wzmocnienie czolowe ktore miesci pod spodem IC - datego za woda sie kazdemu miesci a nam nie
rozwiazanie jedno albo wysunac ic daleko w przod albo naciac wzmocnienie czolowe i w gore wsunac ic
u mnie jest tak
6 grudnia bede robic drobna kosmetyke orurowania to moge zrobic fotki z pod zderzaka co wycialem etc
w usa warto zwrocic uwage na wieksze wzmocnienie czolowe ktore miesci pod spodem IC - datego za woda sie kazdemu miesci a nam nie
rozwiazanie jedno albo wysunac ic daleko w przod albo naciac wzmocnienie czolowe i w gore wsunac ic
u mnie jest tak
6 grudnia bede robic drobna kosmetyke orurowania to moge zrobic fotki z pod zderzaka co wycialem etc
dead slow but still forward
Wałki ADR do AGU czy warto?
Umnie ic jest trochę niżej i rury wychodzą niżej praktycznie na łączeniu zderzaka z dokładką dlatego nie moge tego zmieścić. Dzisiaj jak wrócę do domu to sprubuję jeszcze przyciąć bo chciał bym wkońcu przejechać się z nowym ic Umnie problem leży również w tym że dojście do ic mam zrobione rura 53 a wyjście z ic na ssący 63 i prawa strona bardziej oddstaje.
Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!
Wałki ADR do AGU czy warto?
ja ci powiem tak
ja miaem do zestawu amerykanskiego dane amerykanskie dystanse miedzy IC i ich wzmocnienie czolowe - pozbylem sie tego i przykrecilem bezposrednio
wczesniej tez do samego dolu wystawal a to raptem bylo 20 mm
walcz - da się
jak masz orurowanie puszczone ? klasycznie czy gora ?
ja miaem do zestawu amerykanskiego dane amerykanskie dystanse miedzy IC i ich wzmocnienie czolowe - pozbylem sie tego i przykrecilem bezposrednio
wczesniej tez do samego dolu wystawal a to raptem bylo 20 mm
walcz - da się
jak masz orurowanie puszczone ? klasycznie czy gora ?
dead slow but still forward
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości