problem z tdi pompowtrysk

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vwmuzeum
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob wrz 11, 2010 13:15

problem z tdi pompowtrysk

Post autor: vwmuzeum » sob paź 30, 2010 16:59

mam mały problem mam golfa 3 z silnikiem od MK4 1.9 TDI ASZ z 170 km jechałem do dani i na trasie mi Turbina przestała chodzic wyłaczyłem silnik poczekałem jakies 2 godziny i zaczeła chodzic ale juz nie ma takiego cisnienia na turbinie przed wyjazdem miałem jakies 1,8 do 2 bara teraz ona pompuje do 2 i momentalnie redukuje do 1,5 co to moze byc ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

problem z tdi pompowtrysk

Post autor: Adamm » sob paź 30, 2010 17:16

trubo seryjne od ASZ na 1,8 - 2 bary? gratuluje :panna:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

problem z tdi pompowtrysk

Post autor: euglen » sob paź 30, 2010 18:42

Adamm, koledze chodzi pewnie o odczyt w programie vag-com (vcds)...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

problem z tdi pompowtrysk

Post autor: Adamm » sob paź 30, 2010 19:16

euglen, to wtedy te "2" bary to za malo jak na serie ASZ


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

vwmuzeum
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob wrz 11, 2010 13:15

Re: problem z tdi pompowtrysk

Post autor: vwmuzeum » ndz paź 31, 2010 17:31

nie mam dodatkowy zegar ktory pokazuje mi cisnienie



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

problem z tdi pompowtrysk

Post autor: evolution » ndz paź 31, 2010 17:56

ktosci zrobil auto (chip) na zapieczonych kierownicach i po zbutowaniu puscily... turbo do roboty i soft do poprawki


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

vwmuzeum
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob wrz 11, 2010 13:15

problem z tdi pompowtrysk

Post autor: vwmuzeum » ndz paź 31, 2010 18:26

kolego evolution możesz mi to napisac zeby zrozumial , turbina chodzi po powera ma



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

problem z tdi pompowtrysk

Post autor: Adamm » ndz paź 31, 2010 19:02

vwmuzeum, kolego turbo od ASZta nie powinna ladowac 2 bar bo sie szybko skonczy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

problem z tdi pompowtrysk

Post autor: evolution » ndz paź 31, 2010 19:44

vwmuzeum, chodzi o to ze miales auto nisprawne bo nie powinno turbo dmuchac 2 bar , wiec miales zapieczone kierownice, zrobil ktos przy tej usterce softa( lub tylko wgral gotowca) . ty przeganiajac auto wywolales lekkie odblokowanie kierownic, bo tna sie dalej jesli masz taki everboost. wiec masz do naprawy/wymiany turbo i do poprawki soft


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

vwmuzeum
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob wrz 11, 2010 13:15

problem z tdi pompowtrysk

Post autor: vwmuzeum » wt lis 02, 2010 20:53

evolution turbina dalej działa i dmucha normalnie jak nie cisne auto na wysokie obroty



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 96 gości