zawor regulacji cisnienia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bszosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pn gru 21, 2009 22:50
Lokalizacja: NGI/GD
Kontakt:

zawor regulacji cisnienia

Post autor: bszosa » czw paź 28, 2010 14:51

Witam, Mam pytanie odnosnie zaworu zaznaczonego na zdjeciu, A mianowicie przeszkadza mi on w puszczeniu rur do fmic i chcialbym wiedziec czy mozna dostac cos takiego z innego samochodu badz skadkolwiek indziej w troche innym ksztalcie, cos mniejszego, zeby nie wystawalo tak bardzo w strone kabiny?

Obrazek


ILE BY NIE BYŁO TO I TAK JEST ZA MAŁO

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

zawor regulacji cisnienia

Post autor: BENITO » czw paź 28, 2010 16:09

To jest zawór odmy a nie regulacji ciśnienia, możesz spokojnie wywalić ten zawór i wstawić zwykły wąż olejoodporny + oil catch tank.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
bszosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pn gru 21, 2009 22:50
Lokalizacja: NGI/GD
Kontakt:

zawor regulacji cisnienia

Post autor: bszosa » czw paź 28, 2010 16:45

Ale oil catch tank montuje sie chyba tylko po to by miec w dolocie powietrza czysto.. i idzie on wtedy wlasnie od tego zaworu odmy?
I nie mam pojecia jak sie go pozbyc jak od niego ida dwa weze :crazy: Chyba ze cos zle kombinuje :chytry:


ILE BY NIE BYŁO TO I TAK JEST ZA MAŁO

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

zawor regulacji cisnienia

Post autor: BENITO » pt paź 29, 2010 10:51

Ten który idzie od dołu to EGR, można go zaślepić u dołu i się go pozbyć, potem montujesz catch tanka i pozbywasz się grzybka i zaślepiasz dolot, ot cała filozofia.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
bszosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pn gru 21, 2009 22:50
Lokalizacja: NGI/GD
Kontakt:

zawor regulacji cisnienia

Post autor: bszosa » sob paź 30, 2010 11:19

Aha.. to teraz to wszystko jasne :helm:
Dziekowa :kufel:


ILE BY NIE BYŁO TO I TAK JEST ZA MAŁO

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 245 gości