Tak się kończy gibanie koła pasowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Panowie długi temat, więc zapytam wprost: czy problem z tym ścierającym klinem występuje tylko w starszych motorach, typu 1z, AFN czy w nowszych, jak ALH/ASV również?
Tak się kończy gibanie koła pasowego
TDiesel, Występuje we wszystkich nie odpowiednio dokręconych.
Nie dokręcenie odpowiednim momentem ,a potem o odpowiedni kąt śruby koła powoduje powolne wyrabianie się płaszczyzny wału jak i koła.A potem mamy problemy.
Czyli podstawowa sprawa dobrze dokręcić śrubę i nie będzie problemów
Nie dokręcenie odpowiednim momentem ,a potem o odpowiedni kąt śruby koła powoduje powolne wyrabianie się płaszczyzny wału jak i koła.A potem mamy problemy.
Czyli podstawowa sprawa dobrze dokręcić śrubę i nie będzie problemów
Tak się kończy gibanie koła pasowego
jbs-78, bez obrazy, ale śruba to połowa sukcesu.
Dobrze dokręcona śruba, do równej płaszczyzny czoła wału!!! Nic nie da nawet najmocniej dokręcona śruba jak koło nie przylega do wału w 99%.
Ważne jest też, żeby wał nie miał wybitych krawędzi gniazda klina.
Dobrze dokręcona śruba, do równej płaszczyzny czoła wału!!! Nic nie da nawet najmocniej dokręcona śruba jak koło nie przylega do wału w 99%.
Ważne jest też, żeby wał nie miał wybitych krawędzi gniazda klina.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Nie no zgadzam się w 100% ale mówiłem o dobrym wale i kole.
Jak dobrze dokręcisz przy rozbieraniu ,to potem nie bedziesz miał problemów z gibajacym sie kołem.
Tak jak mówiłeś jak już wał jest wyrobiony trzeba go przeszlifować dać nowe koło nowa śrubę i będzie gitara
Jak dobrze dokręcisz przy rozbieraniu ,to potem nie bedziesz miał problemów z gibajacym sie kołem.
Tak jak mówiłeś jak już wał jest wyrobiony trzeba go przeszlifować dać nowe koło nowa śrubę i będzie gitara
Tak się kończy gibanie koła pasowego
od dawna czytam ten temat bo to chyba jedyna wada silników AAZ. dziś dla pewności zapaliłem samochód i obserwowałem paski które widać bez ściągania osłony od rozrządu, czyli pasek napędzający alternator oraz pompe wspomagania, zauważyłem ze dolne koło czyli napędzajace te 2 paski koło strasznie się giba na boki (2-3 cm) czy to właśnie jest to koło pasowe?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Jak ci się nie pomyliły cm z mm to jestem w szoku bo przy takim biciu już dawno powinno się to rozpaśćkamix500 pisze:zauważyłem ze dolne koło czyli napędzajace te 2 paski koło strasznie się giba na boki (2-3 cm) czy to właśnie jest to koło pasowe?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego
niestety to cm. sam byłem w szoku jak zobaczyłem jak to na boki chodzi. do tego jest odgłos taki jakby któryś pasek piszczał, z tego względu ostatnio wymieniłem paski i nadal piszczy wiec pewnie to jest przyczyna tego ze koło chodzi na boki i tnie pasek (chociaż patrzyłem i nie jest nacięty)munior pisze:Jak ci się nie pomyliły cm z mm to jestem w szoku bo przy takim biciu już dawno powinno się to rozpaśćkamix500 pisze:zauważyłem ze dolne koło czyli napędzajace te 2 paski koło strasznie się giba na boki (2-3 cm) czy to właśnie jest to koło pasowe?
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Tak się kończy gibanie koła pasowego
koło pasowe jest wyrobione albo koło altka do wymiany skoro piszczy
Tak się kończy gibanie koła pasowego
trzeba się auta pozbyć bo lista napraw jest już zbyt długa, na wiosne trzeba się przesiąść na pojazd na 2 kółkach i 1,5 raza większą moc niż AAZ.
Tak się kończy gibanie koła pasowego
czas szybko minie auto i tak mi niepotrzebne, do pracy mam 200 metrów, po pracy ide odespać, rano wstaje i to samo. a w weekend pracuje jako kierowca i jeżdżę nie swoim samochodem.
Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego
dla uściślenia tematu co jest co
u mnie w "1z" jest to 1 (tak twierdzi sprzedawca) i własnie się rozleciało czy dobrze rozumiem ze w "afn" jest to 2 ?
jak się nazywa sposób blokowania - na dole myślę że półksiężyc i co jest lepsze... to 2 ?
u mnie w "1z" jest to 1 (tak twierdzi sprzedawca) i własnie się rozleciało czy dobrze rozumiem ze w "afn" jest to 2 ?
jak się nazywa sposób blokowania - na dole myślę że półksiężyc i co jest lepsze... to 2 ?
Tak się kończy gibanie koła pasowego
pawelnrg, w 1Z i w AFN i wał i kółko są dokładnie te same, mają identyczny numer katalogowy. Kółko ma numer 028105263D.
Screen z ETKI:
Screen z ETKI:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości