Witam. Mialem dzis wymieniany rozrzad i pompe wody. Silnik 2E.
Po przegazowaniu slychac dziwny pisk dochodzacy od dolu silnika z okolic rozrzadu.
Pompa wody i alternator wyeliminowano bo sciagalismy pasek i dalej to samo..
Mechanik podejrzewa łożysko na pompie oleju. Czy moze sie to jakos ulozyc z czasem? Jako ze jest nowy pasek i wiekszy nacisk idzie na pompe? Czy moze byc to cos innego ? Pasek rozrządu podobno jest odpowiednio naciagniety.
Czy po wymianie rozrządu moze byc problem z wolnymi obrotami ? raz faluja raz jest ok..
Przed wymiana rozrzadu nie mialem tych problemow. Byc moze ten dzwiek zagluszala mi stukajaca pompa wody.
Mieliscie kiedys taki problem?
2E Piski / świst i obroty po wymianie rozrzadu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2E Piski / świst i obroty po wymianie rozrzadu
Najpierw trzeba zdjąć osłonę paska rozrządu i sprawdzić ustawienie i naciąg. Byś może napinacz nie został wymieniony a pasek mocniej napięty niż poprzedni i stąd piski bo łożysko mu się odzywa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2E Piski / świst i obroty po wymianie rozrzadu
Trzeba tam zajrzeć i tak. Piski mogą być od jakoś źle dokręconej obudowy rozrządu, albo źle ustawione górnej częsci obudowy względem dolnej i pasek trze o obudowę. Ale falowanie ma się do tego nijak zapewne jest pomyłka w ustawieniu na znakach, opisy są w razie czego na forum
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości