Witam,
Niedawno po zaliczeniu dziury zmuszony byłem wymienić sprężyny i amortyzatory w swoim golfie. Przy okazji zgłosiłem mechanikowi że mam delikatne luzy w kierownicy. Po odebraniu auta luz jest nadal - mechanik twierdzi, że to luz w przekładni kierowniczej i nic się nie da z tym zrobić. Luz wyraźnie się powiększa, teraz mam już stuki przy jeździe na wprost a nie chciałbym wymieniać przekładni, która nie ma wycieków i kosztuje dosyć dużo. Wiem że w mk3 da się ten luz zmniejszyć poprzez skręcenie śruby w przekładni - kilkakrotnie sam dokręcałem to jeżdżąc MK3. Czy w Mk4 też da się w ten sposób zniwelować choć częściowo ten luz? Wg znajomego mechanika podobno tak, tylko tyle że nie mogę się do niego wbić od trzech tygodni ze względu na dużą kolejkę aut. Może ktoś z forum regulował luzy przekładni we własnym zakresie i może udzielić informacji krok po kroku jak trzeba to zrobić - dodam że zajrzałem pod auto i w mk4 jest zupełnie inna śruba niż w przekładni mk3 i nie wiem czy też służy do regulacji. Proszę o konkretne instrukcje/wskazówki od osoby która fizycznie wykonywała coś podobnego a nie "dobre rady" pojedź tu lub tam to może coś ci sprawdzą - wiem jak takie sprawdzania się kończą...
Luz w maglownicy/przekładni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Luz w maglownicy/przekładni
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
Luz w maglownicy/przekładni
Heh co za zbieg okoliczności - jakieś 3 tyg temu też wymieniałem sprężyny i amorki u siebie .... pojawił się luz...
Jadę do chłopa ... auto do góry --- i słyszę -- magiel do regeneracji .. bo luzy ma.
Poczytałem trochę na forach o takich akcjach i okazało się , że owszem luz jest ,ale z powodu nie dokręcenia śrub , a nie na samym maglu.
Autko jak jest na podnośniku - inaczej reaguje jak na glebie .
Zjazd na dół - dociągnięcie wszystkiego ale już z kanału i EUREKA --- brak luzów
Jadę do chłopa ... auto do góry --- i słyszę -- magiel do regeneracji .. bo luzy ma.
Poczytałem trochę na forach o takich akcjach i okazało się , że owszem luz jest ,ale z powodu nie dokręcenia śrub , a nie na samym maglu.
Autko jak jest na podnośniku - inaczej reaguje jak na glebie .
Zjazd na dół - dociągnięcie wszystkiego ale już z kanału i EUREKA --- brak luzów
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości