Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
--Andree--
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
Lokalizacja: Hajnówka

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: --Andree-- » wt paź 26, 2010 22:44

Witam. Czy sprzęgło od VW T4 228mm ma mocniejszy docisk niż w VR6?


Obrazek
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » śr paź 27, 2010 07:17

nie i jeszcze jedno nie wiem czy ma 228 bo jak wymienialem z kuzynem to sie okazalo ze ma 220 mm i jak zakupilismy takie jak do jednoimasy do 1.9 to nie pasowalo i musielismy odmienic. Zamach byl od 2.4 D AAB


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: GMS » śr paź 27, 2010 14:29

jest w t4 2.4 syncro sprzęgło 228 mm docisk nie jest mocniejszy bo ma te same numery :jezor:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » śr paź 27, 2010 19:02

chyba ze w AJA bo w AAB napewno tarcza 228 mm nie chciala wejsc w zamach od AAB. Osobiscie zakladalem zamach w 2.5 TDI w T4 od AAB i tarcza musiala pójść niestety nieco mniejsza. Do tego zestawu potrzebne byly dwie podkladki/uszczelki metalowe miedzy dzwonem a blokiem od AAB. Auto jezdzi elegancko caly czas. Zreszta szwagier ma AAB i tez zmienial zamach bo wieniec byl wywalony.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: GMS » śr paź 27, 2010 21:49

napisałeś to tak że nie bardzo wiadomo o co chodzi , rozumiem że przerabiałeś t4 2.5 tdi na sztywne koło , które wziąłeś od 2.4D to ci powiem że ja tez przerobiłem swojego t4 i nie musiałem nic dawać między skrzynię a silnik sprzęgło dałem 228mm wszystko p&p :jezor:



volium1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr sie 19, 2009 00:56

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: volium1990 » sob paź 30, 2010 23:50

golf IV 97r alh 90km



volium1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr sie 19, 2009 00:56

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: volium1990 » sob paź 30, 2010 23:53

tez tak myslalem przy zakladaniu az mi skrzynie rozwalilo:(



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: GMS » ndz paź 31, 2010 00:01

to dziwne , rozumiem jak by było jakieś nowsze auto zmiany w obudowie no i się nie zmieściło , ja mam obudowę skrzyni z mk4 i się wszystko mija , może jakiś docisk wadliwy i te żeby za bardzo wystają...



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: toffic » ndz paź 31, 2010 00:19

Sprawdź po nr docisku czy nie jest z Sharana, kiedyś taki przypadek widziałem



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: SToRM » ndz paź 31, 2010 00:52

Shmatan pisze:rolmik, new beetle z alh pod maską i chipie na 115KM jeździ na seryjnym dwumasie - obecny przelot po wymianie sprzęgła jakieś 40kkm, i nie widać śladów zużycia.
U mnie ALH zrobiony na 156 KM i 320 Nm jezdzi nadal na dwumasie. Obecny przebieg 220 000 km, po modach jakies 50 000 km przelatane. Pozatym ze czasem zapiszczy przy ostrej redukcji na dwa (bylo od samego poczatku) nic mu sie nie pogorszylo. A auto lekko nie ma i sam sie dziwie ze to jeszcze dziala. W razie czego tak czy siak mam przygotowany zestaw jednomasu.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: evolution » ndz paź 31, 2010 07:48

volium1990, nie mialo prawa ci rozwalic skrznki poza dwoma przypadkami...
a:
rozlecial sie dyfer

b:
zostawilesjakas srubke/nakretkew koszu sprzegla i docisk ja zaciagnal

dociski z sharana obecnie produkowane sa za wysokie i opieraja sie oskrzynke, wiec nie odpalil bys fury


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: GMS » ndz paź 31, 2010 16:02

toffic pisze:Sprawdź po nr docisku czy nie jest z Sharana, kiedyś taki przypadek widziałem
co ty nie ma szansy założyć takiego docisku z sharana brakuje z 1-2 cm żeby skręcić skrzynię z silnikiem mierzyłem osobiście , zapiera się obudową docisku o obudowę skrzyni...



xpawlak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn kwie 05, 2010 22:52
Lokalizacja: Białystok

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: xpawlak » ndz lis 07, 2010 15:29

Witam.
W mojej Ibizie czuć objawy padającego dwumasu. Przeglądając tematy na forach internetowych znalazłem numery części potrzebnych do przejścia na jednomas. Mógłby ktoś powiedzieć czy będą one do siebie pasowały :?: Zastanawiam się nad zestawem G60 i VR6. Mam wątpliwości co do numerów śrub do zamachu.

Zestaw G60:
-koło zamachowe G60 N037105273C lub 1Z N028105269B
-sprzęgło z dociskiem G60 N3000332001
-śruby do docisku N10101001 x6
-śruby do zamachu G60 N90206103 x6

Zestaw VR6:
-koło zamachowe G60 N037105273C lub 1Z N028105269B
-sprzęgło z dociskiem VR6 N3000384001
-śruby do docisku N10101001 x6
-śruby do zamachu VR6 N90539801 x6



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » ndz lis 07, 2010 16:46

xpawlak,tobie nie jest potrzebne sprzegóo od vr :jezor:
ty lepiej sie odezwij do mnie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości