gz kontra pb

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

gz kontra pb

Post autor: marceliii » czw sty 20, 2005 03:49

Witam
Chodzi mi o to że mam naprawdopodobniej silnik gz i zastanawia mnie czy jest on lepszy od pb,bo tak patrzyłem to teoretycznie powinien być skoro osiąga max moment przy niższych obrotach i potrafi go dłużej ciągnąć.
Ja sam odczuwam że mój jakos słabo ciągnie i chciałem także aby ktos się wypowiedział np:w ile mu sie zbier gti od 60 do 100 n atrzecim biegu,żebym mógł porównać.
Oczywiście wiem że to wszystko zależy od warunków,oponi od tego czy się nie jedzie pod gurke,ale chciałebym to porównać mniej więcej.
A tak wogóle to do jakich obrtów można kręcic te silniczki,bo jak jechałem 180 to pod 65tyś podchodził chyba,troszke dużo.
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: gz kontra pb

Post autor: Borys » czw sty 20, 2005 09:50

marceliii pisze:Witam
Chodzi mi o to że mam naprawdopodobniej silnik gz i zastanawia mnie czy jest on lepszy od pb,bo tak patrzyłem to teoretycznie powinien być skoro osiąga max moment przy niższych obrotach i potrafi go dłużej ciągnąć.
Ja sam odczuwam że mój jakos słabo ciągnie i chciałem także aby ktos się wypowiedział np:w ile mu sie zbier gti od 60 do 100 n atrzecim biegu,żebym mógł porównać.
Oczywiście wiem że to wszystko zależy od warunków,oponi od tego czy się nie jedzie pod gurke,ale chciałebym to porównać mniej więcej.
A tak wogóle to do jakich obrtów można kręcic te silniczki,bo jak jechałem 180 to pod 65tyś podchodził chyba,troszke dużo.
:(
prosto sprawdzic, stań na prostej z kimś kto ma PB i skoro twój GZ jest taki dobry to mozesz mu dołozyc,

albo zbadaj na hamowni GZ i podeslij wykres zrobimy analize


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw sty 20, 2005 11:15

i oto chodzi ze odkąd kupiłem golfika,czyli jakis tydzień,to cały czas pytam gdzie w okolicy katowic jest hamownia,bo chce to sprawdzić.
:)
Ja nie twierdze że jest lepszy,ja poprostu pytam bo się nie znam.
A tak apropo to się obawiam ze mój juz jest troszke podjechany,bo jakoś mnie nie satysfakcjonuje ta moc.
:D
A tak wogóle czym si różni system zapłonowy k-jetronic od tego digifanta-a?


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sty 20, 2005 12:08

marceliii pisze:i oto chodzi ze odkąd kupiłem golfika,czyli jakis tydzień,to cały czas pytam gdzie w okolicy katowic jest hamownia,bo chce to sprawdzić.
:)
Ja nie twierdze że jest lepszy,ja poprostu pytam bo się nie znam.
A tak apropo to się obawiam ze mój juz jest troszke podjechany,bo jakoś mnie nie satysfakcjonuje ta moc.
:D
A tak wogóle czym si różni system zapłonowy k-jetronic od tego digifanta-a?
zapłonowy, to raczje prawie niczym, i tu i tu jest kodoł, aparat załonpwy swieczki

a róznica jest w rodzaju wtrysku
Digifant jest elektrycznym wtryskiem
KJ mechaniczny sterowany podciśnieniem

Vtech ma hamownie


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw sty 20, 2005 12:12

No więc poszukam tego vtech.
Mam rozumież w wtrysk elektroniczny jest lepszy niż ten mechaniczny.
A idzie przerobic ten mechaniczny na elektryczny,jaki by był tego koszt o co by mi to dało,
Pozdro


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw sty 20, 2005 14:12

Pompa paliwa, komputer...nie wiem co jeszcze?


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw sty 20, 2005 15:28

A jest wogóle jakiś sens,tzn.na digifantcie jest lepsze spalanie albo lepsza elastyczność,czy raczej wszystko podobnie?
Ile może kosztować wjazd na hamownie,i czy jest ktos może tez zainteresowany sprawdzeniem swojego wozu?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw sty 20, 2005 20:39

Na Digifancie jak jedziesz na biegu i puścisz gaz to odcinany jest dopływ paliwa...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw sty 20, 2005 21:11

Czyli mam rozumieć że na k-jetronicu poprostu mam nie hamować silnikiem,albo dojeżdżając do świateł wrzucać luz,bo inaczej silnik będzie non stop paliwo zasysał,i wzrośnie zużycie/
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw sty 20, 2005 21:23

no nie bo w ke jetronic juz paliwo nie leci przy hamowaniu silnikiem, ale ekonomiczna jazda z wyrzucaniem jest lepsza pod wzgledem zuzycia paliwa aczkolwiek co do bezpieczenstwa mam zastrzezenia


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw sty 20, 2005 22:44

nie leci,ale coś tam silnik zasysa jeszcze,jakies resztki.
a czym się różni ke jetronic od k jetronic,bo juz sam nie wiem który mam
;)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw sty 20, 2005 22:51

Jeśli masz kata i sondę lambda to masz KE


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw sty 20, 2005 22:53

No mam kata i sonde,ale w 86 chyba jeszcze nie robili silników z katem!?
:(
Sam nie wiem teraz.
Michel nie wiesz gdzie dokładnie jest ta hamownia,strasznie bym się przejechał,choćby po to żeby zobaczyć w jakim stanie jest silnik,tylko mi nie mów że w krakowie.
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw sty 20, 2005 23:02

A robili - numer silnika RD = 107 KM!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości