1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Aspyre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 14, 2010 08:41

1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: Aspyre » czw paź 14, 2010 08:57

Witam.
Mam pewien problem. Posiadam Golfa II 1.3 z instalacja gazową.
Wymieniłem ostatnio pompkę paliwa oraz filterek paliwa i od tego czasu samochód nie utrzymuje obrotów na benzynie. Na Ciepłym silniku ma 200 obrotów albo w ogóle gaśnie. A na zimnym przy odpalaniu zakreci odpali i od razu gaśnie, nie reaguje na gaz, dopiero za którym z kolei razem zaczyna przy wciskaniu pedału zwiększać obroty a potem ma problemy z ruszeniem.
I tu moje pytanie czy to wina gaźnika czy nowej pompki.



enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: enzo2211 » czw paź 14, 2010 09:17

A nie ma tam jakiegoś silniczka krokowego?? a może coś zostało źle złożone


Druciarstwo - to jest to co kocham ...

Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: lukasfenix » czw paź 14, 2010 09:43

enzo2211 pisze:A nie ma tam jakiegoś silniczka krokowego??
Oj nie ma...
Kolego, użyj szukajki bo takich tematów jest w brud. Sam walczyłem z podobnymi objawami w dwóch Golfach. Zacznijmy od tego czy pompkę kupiłeś nową, sprawną? Filterek nie ma nic do obrotów...



Aspyre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 14, 2010 08:41

Re: 1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: Aspyre » czw paź 14, 2010 11:18

lukasfenix pisze: Zacznijmy od tego czy pompkę kupiłeś nową, sprawną?
Pompkę kupiłem nową



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: lukasfenix » czw paź 14, 2010 13:47

W takim razie pompkę wykluczamy. Brak wolnych obrotów i reakcji na gaz to najczęściej objaw uszkodzonej podstawy gaźnika.
Weź dezodorant i na odpalonym silniku( podejrzewam że na gazie będzie wygodniej) pryśnij w okolice podstawy gaźnika. Jeśli jest uszkodzona, obroty wzrosną lub spadną. Powiedz co wyszło z testu, najwyżej podziałamy dalej. :bajer:



Aspyre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 14, 2010 08:41

1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: Aspyre » czw paź 14, 2010 15:55

Na gazie obroty lekko podskoczyly, do 1100/1200
a na benzynie z 100/200 do nawet 1400
czyli podstawa jest rypnięta...
Orientujesz się może czy jest jakiś sklep internetowy gdzie znajdę w miarę tanią/ używaną taką podstawę



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: lukasfenix » czw paź 14, 2010 19:12

Aspyre pisze:czyli podstawa jest rypnięta...
Miałem to samo. To dość częsta usterka w autach latających głównie na LPG.
Aspyre pisze:Orientujesz się może czy jest jakiś sklep internetowy gdzie znajdę w miarę tanią
Raczej szukaj w sklepie motoryzacyjnym, przygotuj się na wydatek ok 60 zł.
Aspyre pisze:używaną taką podstawę
Nie ma mowy! Takie rzeczy kupuje się nowe. Nawet jak nie jest pęknięta to wystarczy, że od ciepła podgięła się w jednym miejscu i obrotów nie ma.
Montaż nie jest skomplikowany, choć dostęp do nakrętek jest słaby. :hmm:



Aspyre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 14, 2010 08:41

1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: Aspyre » czw paź 14, 2010 19:16

Ok dzięki wielkie za pomoc :)



Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: gasiorx » pn paź 18, 2010 12:45

witam panowie znalazłem zdjęcie omawianej podstawki gaźnika i jakoś nie widze tam żadnych nakrętek, mógł bym prosić o jakieś większe instrukcje bo z pierwszego spojrzenia na gaźnik pod maske też nie zauwazyłem nakrętek tylko jakieś płaskie zakonczenia tych srub, jak to odkrecic?????????? Obrazek



Aspyre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 14, 2010 08:41

1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: Aspyre » czw paź 21, 2010 22:39

Nakrętki są od dołu, wystarczy ściągnąć filtr powietrza wraz z obudową i włożyć pod spód rękę ;)



Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Re: 1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: gasiorx » sob paź 23, 2010 21:41

Aspyre pisze:Nakrętki są od dołu, wystarczy ściągnąć filtr powietrza wraz z obudową i włożyć pod spód rękę ;)
rozumiem ze te śruby przechodza na wylot caly kolektor dolotowy i pod nim sa te nakretki wlasnie, tak



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: lukasfenix » ndz paź 24, 2010 11:45

gasiorx pisze:rozumiem ze te śruby przechodza na wylot caly kolektor dolotowy i pod nim sa te nakretki wlasnie, tak
Dokładnie tak kolego. Jak pisałem wcześniej dostęp do nich do łatwych nie należy, ale dobra grzechotka i płaska 10 dadzą radę. :bajer:



Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

1.3 88r. Problem z Gaźnikiem

Post autor: gasiorx » ndz paź 24, 2010 20:23

dzięki wielkie teraz wszystko jasne już



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości