Zaopatrz się w blokady do rozrządu - trzpień o średnicy 15.5mm i kawałek płaskownika 4mm, krótki klucz 19mm 17mm, klucz 15mm, pazurki do napięcia rolki, klucz 13mm.
- Zrób sobie dostęp do rozrządu, zdejmij osłonę i odrobinę poluzuj nakrętkę na kole pompy.
- odepnij przewody paliwowe, linkę, przewód do elektrozaworu i co tam jeszcze
- ustaw wał na znak w okienku skrzyni biegów
- zdejmij pokrywę zaworów
- z tyłu wałka masz nacięcie na płaskownik, następnie wsadź trzpień w koło pompy, tak żeby wpasował się w wspornik, jak ustawienie rozrządu się zgadza to jedziemy dalej
- luzujesz rolkę zdejmujesz pasek
- wyjmij blokadę z koła pompy poluzuj nakrętkę i zakłądaj ściągacz, albo wetnij śrubokręt pomiędzy koło a wspornik i napażaj młotkiem w nakrętkę, aż koło zeskoczy
- oznacz sobie położenie pompy robiąc rysę na wsporniku i na obudowie, albo maźnij mazakiem - to pozwoli później jako-tako ustawić początek wtrysku
- odkręć przewody wtryskowe
- odkręć dwie nakrętki i śrubę z przodu pompy i śrubę z tyłu (wspornik w okolicy bagnetu)
I już pompa wyjęta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak będziesz składał rozrząd to zbij koło z wałka - jak będziesz odkręcał to wyjmij blokadę z tyłu i złap dużym płaskim kluczem za krzywkę - jak przy odkręcanu czy dokręcaniu oprzesz się o blokadę to wyszczypie się kawałek wałka.