Eaton M112 - możliwości

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Eaton M112 - możliwości

Post autor: xxMAXIMxx » sob wrz 18, 2010 00:11

Witam, mam możliwość zakupienia w śmmiesznych pieniądzach Eatona M112. Jak wiadomo jest to kompresor stosowany nawet w Shelby GT500...(...) Z tego co wiem to doładowanie jest tam rzędu 1.4~1.5 bara. Jak z montażem? jest szansa zaadoptować to do silnika PG?

proszę o opinię, pozdrawiam.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Eaton M112 - możliwości

Post autor: Piaseczeq » pt wrz 24, 2010 20:38

nie wiem czy tak duże doładowanie nie rozdmucha ci motoru, podbij z tematem do Evolution albo G.T.O oni sie znają w temacie i powiedzą co i jak.


"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Eaton M112 - możliwości

Post autor: RasPL » sob wrz 25, 2010 18:46

doładowania może dawać i większe, ma on za ogromną wydajność jak na taki mały motorek i bypass by musiał być stale częściowo otwarty a co za tym idzie nie ma sensu pchać takiego potwora, lepiej mniejszy, może M62 trzeba by policzyć


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

turbofin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt paź 19, 2010 20:22

Eaton M112 - możliwości

Post autor: turbofin » pt paź 22, 2010 18:15

Na początek musisz wyliczyć max zapotrzebowanie na powietrze danego silnika ( pojemność, ilość zaworów ) przy obrotach do jakich max chcesz go kręcić. Następnie mnożysz to przez doładowanie jakie chcesz uzyskać i już masz max zapotrzebowanie na powietrze przy odpowiednim doładowaniu.Później korzystając z mapy kompresora patrzysz na wyliczone przez siebie zapotrzebowanie na powietrze, które na wykresie przecina się z pożądanym doładowaniem i wychodzi Ci jakie obroty musi mieć kompresor, żeby nabić pożądane ciśnienie przy pożądanych obrotach.Przykład: Jeśli liczysz max zapotrzebowanie przy 6000 rpm i kompresor musi sie kręcić na 10000 rpm,żeby osiągnąć pożądane ciśnienie, to jeżeli na wale koło pasowe masz na 130 mm to na kompresorze musi być 78 mm. to pokrótce co musisz policzyć
Jeśli chcesz na siłę zamontować ten kompresor do PG to da radę tylko pytanie po co? Według mnie m45 powinien dać radę a m62 w zupełności wystarczy :grin:



Awatar użytkownika
dzikimk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 23:12
Lokalizacja: olszynka prudnik

Eaton M112 - możliwości

Post autor: dzikimk2 » pn mar 17, 2014 09:54

witam właśnie zamontowałem takie cudo w swoim g60. i wszystko się da wystarczy chcieć ..


Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Eaton M112 - możliwości

Post autor: RasPL » pn mar 17, 2014 19:14

mniejsze kolo dac i napompuje ile trzeba, a zamocowac w 8V to tez nie problem


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Eaton M112 - możliwości

Post autor: 16vg60 » pt mar 21, 2014 21:05

dzikimk2, widze ze masz corra 16v ,moze do niego wsadziles tego eatona ,skrobnij cos wiecej bo mam sentyment do takich wydumek :-)


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
dzikimk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 23:12
Lokalizacja: olszynka prudnik

Re: Eaton M112 - możliwości

Post autor: dzikimk2 » wt mar 25, 2014 02:19

16vg60 pisze:dzikimk2, widze ze masz corra 16v ,moze do niego wsadziles tego eatona ,skrobnij cos wiecej bo mam sentyment do takich wydumek :-)
sory pomyłka mam cóś takiego
http://allegro.pl/kompresor-s55-sl55-c3 ... 16401.html
https://www.facebook.com/photo.php?v=54 ... =2&theater


Obrazek

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Eaton M112 - możliwości

Post autor: xxMAXIMxx » wt mar 25, 2014 08:21

Spoko, gwiżdże jak to roots ;] M112 jest sporo większy, to co tam zainstalowałeś gabarytem przypomina M90. Bypass jeszcze odłącz, cooler do podpięcia na dużą flanszę i będzie śmigać. Pasowało strojenie.

Pozdro.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

Awatar użytkownika
Knutek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Eaton M112 - możliwości

Post autor: Knutek » wt mar 25, 2014 21:42

I to jest właśnie ta wiertarka :otepienie:



Awatar użytkownika
dzikimk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 23:12
Lokalizacja: olszynka prudnik

Eaton M112 - możliwości

Post autor: dzikimk2 » śr mar 26, 2014 22:12

jaką najlepiej załozyć uszcelke go g zeby wytrzymała zeby dmuchnąć większe cisnienie ?? albo jak g jeszcze odpręzyć??


Obrazek

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Eaton M112 - możliwości

Post autor: 16vg60 » śr mar 26, 2014 23:06

Metalowa typowa do G60, a z odp. daj sobie spokuj w PG cr ma 8-1 wiec luz


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
dzikimk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 23:12
Lokalizacja: olszynka prudnik

Re: Eaton M112 - możliwości

Post autor: dzikimk2 » pt mar 28, 2014 19:32

16vg60 pisze:Metalowa typowa do G60, a z odp. daj sobie spokuj w PG cr ma 8-1 wiec luz
więc pg jakie max ciśnienie wytrzyma?? mój kompresor ponoć bije 1.5 bara jak jeździłem na 1 nie mogłem wypościć nadmiar powietrza bo rozwalało rury a zawór nie dawał rady wypościć nadmiaru..


Obrazek

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Eaton M112 - możliwości

Post autor: xxMAXIMxx » pt mar 28, 2014 20:21

Silnik za mały - kompresor za duży ;]


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości