Golf II silnika kaplica wymiana

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Herf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 21, 2010 20:48

Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: Herf » czw paź 21, 2010 21:03

Wstyd napisac ale jestem zdolny aby załatwić ten silnik na amen. Posiadam golfa II z tym własnie silnikiem i szykuje się wymiana całego silnika. W każdym bądź razie mam pytanie. Cięzko znalezc silnik 1,6 TD i znalazlem tylko 1,9 czy trzeba cos rzezbic pod maska aby ten silnik bez problemów wszedł pod machę czy też nie. Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie.



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: xxxGlaDxxx » czw paź 21, 2010 23:37

Przerabiałem ten temat pół roku temu, jak chcesz mieć 1.6td i mieć wszystko na tip top to przygotuj się na wydatek minimum 2000zł ;) Szczerze, na twoim miejscu jeżeli masz umiejętności, czas i miejsce, szukaj jakiegoś 1Z i rób m-tdi. Powód jest prost, mianowicie łatwiej znaleźć zdrowe 1.9 tdi, niż 1.6 td lub 1.9td, a koszt zrobienia będzie podobny ;)



Herf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 21, 2010 20:48

Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: Herf » pt paź 22, 2010 08:51

Niby mam jakiś garaż i w ogóle. Ale jeśli bym znalazł 1,9 TDi to co trzeba przerabiać?? Umiejętnosći niestety brak. Czasu także.



arcabuz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lip 22, 2010 07:39
Lokalizacja: Mikołów

Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: arcabuz » pt paź 22, 2010 08:55

a zwykły 1.6 D nie wchodzi w grę ? kupisz taki za 600 zł i po kłopocie



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: IRAS AAZ » pt paź 22, 2010 12:01

Ja posiadam zdrowy silnik TDI gotowy do zrobienia go na M-TDI :hmm:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Herf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 21, 2010 20:48

Re: Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: Herf » pt paź 22, 2010 14:00

arcabuz pisze:a zwykły 1.6 D nie wchodzi w grę ? kupisz taki za 600 zł i po kłopocie

Własnie rozwazam taka opcję.



Herf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 21, 2010 20:48

Re: Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: Herf » pt paź 22, 2010 14:02

IRAS AAZ pisze:Ja posiadam zdrowy silnik TDI gotowy do zrobienia go na M-TDI :hmm:
Co masz na myśli??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: Michał_1977 » pt paź 22, 2010 15:06

Herf pisze: arcabuz napisał(a):a zwykły 1.6 D nie wchodzi w grę ? kupisz taki za 600 zł i po kłopocie
Własnie rozwazam taka opcję.
Jest temat na forum,w którym jest opisane,że uturbiony zwykły klekot bez natrysku olejowego na denka tłoków pada szybko.
Herf pisze: IRAS AAZ napisał(a):Ja posiadam zdrowy silnik TDI gotowy do zrobienia go na M-TDI :hmm:
Co masz na myśli??
Silnik TDI bez komputera z mechaniczną pompą wtryskową :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Herf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 21, 2010 20:48

Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: Herf » pt paź 22, 2010 17:06

Poszperałem poszukałem i znalazłem opcję ze ktoś mi to zrobi za 2 tysiace złotych. Silnik 1,9 TDI plus robota.



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: xxxGlaDxxx » pt paź 22, 2010 22:12

Czyli że 2tys zł za robote + musisz kupić silnik ? Czy 2tyś zł silnik + to co musisz zapłacić za robote bo nie zrozumiałem ?

[EDIT]

Aaaa, dobra już ogarnąłem. To całkiem dobra cena, tylko czy to będzie zrobione dobrze i czy silnik będzie zdrowy :bigok: ? Jeżeli tak, to nawet sie nie zastanawiaj, przynajmniej będziesz miał coś co będzie chciało jechać o ile założysz pompę 10mm.



Herf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 21, 2010 20:48

Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: Herf » sob paź 23, 2010 00:56

Szczegóły jeszcze są do dogadania.

Jutro poznam byc może przyczyne walnięcia tego silnika.



arcabuz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lip 22, 2010 07:39
Lokalizacja: Mikołów

Re: Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: arcabuz » pn paź 25, 2010 07:00

Michaś_1977 pisze:
Herf pisze: arcabuz napisał(a):a zwykły 1.6 D nie wchodzi w grę ? kupisz taki za 600 zł i po kłopocie
Własnie rozwazam taka opcję.
Jest temat na forum,w którym jest opisane,że uturbiony zwykły klekot bez natrysku olejowego na denka tłoków pada szybko

Zgadza się dlatego lepiej nie zakładać turbiny tylko kulać sie zwykłym klekotem , chyba ze komuś zależy na przyśpieszeniu.



Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

Golf II silnika kaplica wymiana

Post autor: DaroD » pn paź 25, 2010 14:39

A ja mam takie pytanko odnosnie smarowania denka tloka. U znajomego w aaz-cie widzialem 2 rurki na 2 i 3 garze a na 1 i 4 nie. Jak w styczniu robilem moj silnik to nie zwrocilem uwagi ile ich tam jest. Ktos sie orientuje?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 169 gości