16V PL przerywa na wysokich obrotach.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
- Lokalizacja: slask
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
Od początku.
Kilka miesięcy temu auto nagle zaczeło tracić wolne obroty, gasnac i nie miał siły. Odpiąłem niebieski czujnik ten który sie wkręca do bloku i podpiąłem inny z Seata ale nie był on wkręcony tylko 'wisiał' sobie na wtyczce. Auto śmigało przez kilka set dobrych km.
Teraz stało miesiąc i po rozgrzaniu powyżej 4 tys obrotów przerywa, strzela, gaśnie.
Odpiąłem sonde, wtyczke tego niebieskiego czujnika, posprawdzałem kable itp. Jedynie co to puszcza uszczelka pod deklem i 2 oraz 3 swieca są zaolejone.
Co moze byc przyczyna ?
Kilka miesięcy temu auto nagle zaczeło tracić wolne obroty, gasnac i nie miał siły. Odpiąłem niebieski czujnik ten który sie wkręca do bloku i podpiąłem inny z Seata ale nie był on wkręcony tylko 'wisiał' sobie na wtyczce. Auto śmigało przez kilka set dobrych km.
Teraz stało miesiąc i po rozgrzaniu powyżej 4 tys obrotów przerywa, strzela, gaśnie.
Odpiąłem sonde, wtyczke tego niebieskiego czujnika, posprawdzałem kable itp. Jedynie co to puszcza uszczelka pod deklem i 2 oraz 3 swieca są zaolejone.
Co moze byc przyczyna ?
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
Kolego ja mam chyba podobny problem...tez mi przerywa na wysokich..i wogole nie trzyma wolnych..krokowy mam odłączony.. z tym że ja mam KRa... nie wiem co juz z nim robic ręce mi opadają.. może ktoś nam podpowie..zarówno Tobie jak i mi..u mnie jest czasem tak ze jak powoli poszczam gaz to ustanie na 800-900obr a jak przegazuje i puszcze pedał gazu to nic chu.. zgaśnie..na skrzyzowaniach jest z tym masakra..
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
-
- MKII POWER : )
- Posty: 213
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
- Lokalizacja: Trzebinia
- Auto: 2xMk2GTI
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
sebas1, jesli masz krokowy odlaczony (a wlasciwie to sie nazywa stabilizator biegu jałowego) to nie bedziesz mial nigdy wolnych obrotow ,chyba ze sobie srubką na przepustnicy podkrecisz , i zapłon odpowiednio ustawisz,zebys mial wolne oborty w kr to musisz miec wszystkie elementy sprawne ktore sa odpowiedzialne za trzymanie wolnych ,podstawa to sprawny komp 244
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
- Lokalizacja: slask
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
ja mam wolne, pracuje tak jak powinien.
na biegu jałowym moge go gazowac do odcinki i nic, a jak jade to do 4 tys i przerywa, strzela, nie pali na wszystkie tłoki.
na biegu jałowym moge go gazowac do odcinki i nic, a jak jade to do 4 tys i przerywa, strzela, nie pali na wszystkie tłoki.
-
- MKII POWER : )
- Posty: 213
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
- Lokalizacja: Trzebinia
- Auto: 2xMk2GTI
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
to raczej K-Jet do wyregulowania albo gdzies nieszczelnosc jest ,bo z tego wynika ze pod obciazeniem nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa...
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
- Lokalizacja: slask
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
cały czas jeździł, chodził jak powinien. postał troche i mu odwaliło
a druga sprawa to ten czujnik.
a druga sprawa to ten czujnik.
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
sundecade_vw takie objawy daje tez juz "srednio" dzilajaca pompa paliwa, rowniez moze byc przyczyna w tym dolodcie od rozdzielacza do przpustnicy.. minimalana nieszczelnosc i bd ciagna lewe powietrze i nie bd mial "sily klapy otorzyc" i w tedy zamala dawka paliwa i powietrza i niechce jechac na jałowym niepotrzebuje tyle paliwa i powietrza wiec sie wkreca do konca..
sebas 1 kolego w kr grunt to krokowiec z 2 piny a nie jak w PL na 3 piny i sprawny "komputer" 244 ktorego w PL wogole niema zacznij od tego moze uzdrowisz swojego Kr odwdzieczy sie na skrzyzowaniu nie gasnac
sebas 1 kolego w kr grunt to krokowiec z 2 piny a nie jak w PL na 3 piny i sprawny "komputer" 244 ktorego w PL wogole niema zacznij od tego moze uzdrowisz swojego Kr odwdzieczy sie na skrzyzowaniu nie gasnac
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
Myślę że będę musiał porobić trochę fotek..wtedy wrzucić i może mi ktoś pomoże co i jak z tym zrobić bo tak to raczej wątpię..jak będę miał czas to się zabiorę za te foty...
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
- Lokalizacja: slask
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
siman20,
dziekowa
a ma ktoś pomysł odnośnie czujnika niebieskiego wkrecanego do bloku ?? (ie pamietam nazwy)
jak jest podłączony normalnie to w ogole nie jedzie, a jak podlacze drugi ktory lezy luzem na skrzyni to auto smiga aż miło
Wymieniałem czujnik na nowy i nic.
dziekowa
a ma ktoś pomysł odnośnie czujnika niebieskiego wkrecanego do bloku ?? (ie pamietam nazwy)
jak jest podłączony normalnie to w ogole nie jedzie, a jak podlacze drugi ktory lezy luzem na skrzyni to auto smiga aż miło
Wymieniałem czujnik na nowy i nic.
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
Ja dziś zrobiłem 15km.. piz*a raz jest raz jej nie ma.. w sensie... raz przerywa przy 3,4tys obr.. czasem ale to czasem sie zdarzy ze kreci do 8śmiu... ogolnie przerywa tak jakby taka odcinka..jest takie brrrr i nie ciagnie... własnie tak jakby paliwa nie dostawal..ale sam nie wiem moze nieszczelnosc dolotu.. a moze pompa nie daje cisnienia..ale tego nie jestem w stanie określić...z dolotem spróbuje pozaciskac na opaski metalowe mocno i zobacze..ale martwi mnie ze to nie bedzie jednak to tylko paliwo i co wtedy?jaka pompe kupic i gdzie?co zrobic?
EDIT...koledzy dziś zrobiłem kolejne 20km.. 4000obr i przerywa..z miejsca takiego muła ma strasznego..pociagnie pozniej troszke i trrrr do 4000 i nic...:/ co to może być POMOCY:(
EDIT...koledzy dziś zrobiłem kolejne 20km.. 4000obr i przerywa..z miejsca takiego muła ma strasznego..pociagnie pozniej troszke i trrrr do 4000 i nic...:/ co to może być POMOCY:(
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
sebas 1 na opaskach raczej lewego nie ciagnie chociaz warto sprawdzic.. pogoladaj pod jakies silne swiatlo caly ten dolot moze wypatrzysz jakies pekniecie albo dzure.. albojakis przewod od dolotu do krokowca trzeba to wszystko dobrze pregladnac.. dalej jak bys juz zaczynal z pompa palia to pamiejtaj zeby kupic 6 barowa a nie 3 barowa zeby ci ktos kitu nie wcisnal one sa podobne do siebie glowa roznica jest taka ze tak 6 barowa ma przykrecany waz wysokiego cisnienia nakretka z podkladkami miedzianymi a ta 3 barowa jest tka zwyla tzn. nasowany waz i opaska zaciskowa na srobokret sciskana a tamto przynakmiej umnie jest na 19 nakretke.. sprawdz tez czy masz szczelne wszystkie przewody podcisnienia tak to bd Ci lezalo to tez du..pa z jazdy..
to chyba jedne z wazniejszych rzeczy w KR/PL
to chyba jedne z wazniejszych rzeczy w KR/PL
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
- Lokalizacja: slask
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
sprawa rozwiązana u mnie to był K-Jet, rozregulował sie bo długo nie jezdził a dodatkowo ciągnął lewe powietrze
Ostatnio zmieniony ndz lis 14, 2010 19:25 przez sundecade_vw, łącznie zmieniany 1 raz.
16V PL przerywa na wysokich obrotach.
A sam regulowałeś czy komuś zleciłeś??sundecade_vw,
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
- Lokalizacja: slask
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości