Wymiana zegarów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bandit_600
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
- Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
- Kontakt:
Wymiana zegarów
Witam mam pytanko , czy przy wymianie brzęczka w zegarach jak odłączę kostki czyli wezmę sobie zegary do domu w celu wylutowania to czy po ponownym podłączeniu może się rozkodować immo czy może jakies inne niespodzianki się pojawią. Autko golf 98r 1.9.tdi
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wymiana zegarów
Nic się nie stanie. Nawet jakbyś podłączył inne zegary i później znowu te co masz, to wystarczy włączyć zapłon na ok 15min i wsio będzie działać.
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
Wymiana zegarów
dokładnie nic kolego się nie stanie . pod warunkeim że wylutujesz tylko tego bzyczka
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
- zpoe
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: śr cze 06, 2007 11:00
- Lokalizacja: Mysłowice - Silesia
- Kontakt:
Wymiana zegarów
odłącz sobie kleme bo może świecić airbag po podpięciu z powrotem
[img]http://img294.imageshack.us/img294/5923/21442947bnm0.jpg[/img] [img]http://img167.imageshack.us/img167/2686/2144294604if2.jpg[/img]
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
Re: Wymiana zegarów
a to jestem ciekaw dlaczego wyciągałem licznik mnóstwo razy i nigdy nic takiego nie miało miejscazpoe pisze:odłącz sobie kleme bo może świecić airbag po podpięciu z powrotem
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
- zpoe
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: śr cze 06, 2007 11:00
- Lokalizacja: Mysłowice - Silesia
- Kontakt:
Wymiana zegarów
no też jestem ciekaw...ja jak pierwszym razem wyciągnąłem to musiałem vagiem kasować błąd airbag
[img]http://img294.imageshack.us/img294/5923/21442947bnm0.jpg[/img] [img]http://img167.imageshack.us/img167/2686/2144294604if2.jpg[/img]
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wymiana zegarów
też się nie spotkałem z takim objawem, chyba że w zegarach bez CAN tak jestmartinezz123 pisze:a to jestem ciekaw dlaczego wyciągałem licznik mnóstwo razy i nigdy nic takiego nie miało miejsca
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
Wymiana zegarów
ja mam zegar bez CAN i nigdy nie było tego problemu żeby się kontrolka zapalała od AIR bag . włożyłem do siebie licznik z CANem i problemów żadnych nie ma a odpinałem go dwa razy . co innego odpiąć poduchę w kierownicy ale licznik nie kumam ??
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
- bandit_600
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
- Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
- Kontakt:
Wymiana zegarów
ja mam golfa z can-em i tez kilka razy przy odpięciu i podpięciu licznika świeciła mi się potem kontrolka od air bag aż do skasowania błędu tak jak zpoe,
Wymiana zegarów
A ja mam pytanko bo jestem świeży w temacie powiedzcie mi jak wogle wymontowac deske rozdzielcza bo mam problem mianowicie taki ze nie pokazuje mi ile mam paliwa zawiesilo sie tak jak by a plywak w zbioczniku sprawdzony wszystko git, skad wiem ze w desce problem? bo na warsztacie jak bylem to praktykant wyjal jakos ta deske poprostu i wlozyl i dzialalo przez chwile i teraz chcialbym sam tam zajrzec.
- bandit_600
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
- Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Wymiana zegarów
Witam ponownie , jestem już po wymianie brzęczyka w zegarach i wszystko pięknie działa tzn. brzęczy Pojawił się problem natomiast po wsadzeniu licznika z powrotem tzn po podpięciu kostek . Wskazówka od obrotów zeszła bardzo nisko i przed odpaleniem wskazówka nie dochodzi nawet do zera . Po odpaleniu na biegu jałowym wskazuje niecałe 500 obr. Rozkręciłem ustawiłem wskazówkę na zero i po ponownym podłączeniu kostek znowu to samo wskazówka spadła na sam dół?
Jak mam ja ustawić aby było jak dawniej ?
Jak mam ja ustawić aby było jak dawniej ?
Re: Wymiana zegarów
bandit_600 pisze:Witam ponownie , jestem już po wymianie brzęczyka w zegarach i wszystko pięknie działa tzn. brzęczy Pojawił się problem natomiast po wsadzeniu licznika z powrotem tzn po podpięciu kostek . Wskazówka od obrotów zeszła bardzo nisko i przed odpaleniem wskazówka nie dochodzi nawet do zera . Po odpaleniu na biegu jałowym wskazuje niecałe 500 obr. Rozkręciłem ustawiłem wskazówkę na zero i po ponownym podłączeniu kostek znowu to samo wskazówka spadła na sam dół?
Jak mam ja ustawić aby było jak dawniej ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=770203" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t=82296&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 73 gości