swap z 1,8 gx na 2,0 2e

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
webster1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 19:49
Lokalizacja: Lisków k. Kalisza Wielkopolska

swap z 1,8 gx na 2,0 2e

Post autor: webster1987 » śr paź 20, 2010 19:47

Noszę się z zamiarem zmiany silnika w mojej jetcie z 1,8 gx ke-jetronik (ma sonde lambda) na dwulitrowy 2e...
Zanim poniosę jakiekolwiek koszty chciałbym zapytać o sposób podłączenia komputera sterującego silnikiem. Interesuje mnie polączenie komputera silnika z kabiną. Wiem że nie będzie możliwe plug&play, auto jest z rocznika 87 i skrzynka bezpieczników oraz wtyczka do komputera jest inna niż w autach po 89 roku gdzie wystarczy przepiąć komputery. Pytanie brzmi, czy wystarczy odpowiednie połączenie pinów komputera od 2e do starej wtyczki czy też konieczne jest prowadzenie dodatkowej instalacji do skrzynki bezpieczników i umieszczanie w niej jakichś dodatkowych elementów sterujących? Na mechanice się trochę orientuję ale jeśli chodzi o elektrykę jestem zielony.
Proszę bardzo o porady. nie chcę sprzedawać jetty a zagazowany GX który w niej jest nie pracuje juz najlepiej :(



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

swap z 1,8 gx na 2,0 2e

Post autor: jeryk10 » śr paź 20, 2010 21:21

elektryke pod kompa do 2e bendziesz musial dorobic i polutowac Chetnie sluze pomoca na PW


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości