Komunikat - Sprawdź płyn chłodniczy. Zatrzymaj silnik.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Komunikat - Sprawdź płyn chłodniczy. Zatrzymaj silnik.
Ja również przerabiałem ten temat w zeszłym roku. Dolanie płynu nie pomogło mi na długo, dopiero gdy postanowiłem oczyścić te elektrody to problem znikł i nie pojawił się do dziś.
KUPIĘ - fotele z elektryką 3d -
Re: Komunikat - Sprawdź płyn chłodniczy. Zatrzymaj silnik.
jak wymienia się plyn chłodniczy w vw golf IV może macie jakieś fotki jak i gdzie sie co odkręca?
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
Komunikat - Sprawdź płyn chłodniczy. Zatrzymaj silnik.
jak staniesz z przodu auta to poniżej akumulatora na chłodnicy masz zawór ( na dole chłodnicy) zagrzej samochód do momentu aż się termostat otworzy czyli do zagrzania się auta otwórz zbiorniczek wyrównawczy a potem otwórz ten zawór na dole chłodnicy , odczekaj aż cały ścieknie zakręć zawór na dole chłodnicy i nalej płynu do zbiorniczka wyrównawczego , uruchom silnik i dolewaj tak a żeby cały czas mieć pół zbiorniczka ( min/max) , na 99% zapowietrzy ci się nagrzewnica więc na koniec dolej trochę więcej górny stan ( max) . zostaw do zagrzania się płynu ( otwarcia termostatu) potem możesz zgasić . pamiętaj sprawdzić po kilku godzinach albo na drugi dzień czy jest stan w zbiorniczku płynu wyrównawczego
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: wt sie 17, 2010 09:33
Komunikat - Sprawdź płyn chłodniczy. Zatrzymaj silnik.
Czołem forumowicze!
Widze ze kilka osob mialo podobny problem, opisze moj przypadek a moze ktos pomoze mi w diagnozie bo zaczynam sie troszke martwic.
Golf 4, 1.9 tdi, 101km
2 tygodnie temu kolega/mechanik wymienil mi rozrzad (+pompa wody). Podobno wylalo mu sie troche plynu chlodniczego wiec uczulil mnie ze moze trzeba bedzie dolac. Wiec dolalem do max zielonego plynu (a w zbiorniczku byl czerwony...)
Zaczalem wiec eksperymentowac z ta iloscia plynu - pomiary wykonywalem zawsze na zimnym silniku:
1. Na nastepny dzien wlaczyla sie na FIS informacja zeby sprawdzic plyn chlodniczy - sprawdzam i jest 1mm ponad max - wiec odciagnalem ten jeden mm - jest max. Na zimnym piszczy i wlacza sie informacja na FIS, po rozgrzaniu jest OK.
2. Odciagnalem jeszcze troche - teraz ilosc jest w polowie: Na zimnym piszczy i wlacza sie informacja na FIS, po rozgrzaniu jest OK.
3. Odciagnalem jeszcze troche - teraz jest na min efekt: Na zimnym piszczy i wlacza sie informacja na FIS, po rozgrzaniu jest OK.
Noi teraz pytanie co robic dalej? Przed przeczytaniem tego posta myslalem ze plynu jest za duzo, bo bylo ponad max. Czy mam jeszcze dolac? Czy mozna mixowac plynu roznego koloru? Czy mozna dolac wiecej plynu - tak zeby bylo ponad max? Jezeli tak to ile?
Przeczyscilem troche octem te metalowe prety w zbiorniczku ale nic nie pomaga - poza tym wygladaja na czyste.
Widze ze kilka osob mialo podobny problem, opisze moj przypadek a moze ktos pomoze mi w diagnozie bo zaczynam sie troszke martwic.
Golf 4, 1.9 tdi, 101km
2 tygodnie temu kolega/mechanik wymienil mi rozrzad (+pompa wody). Podobno wylalo mu sie troche plynu chlodniczego wiec uczulil mnie ze moze trzeba bedzie dolac. Wiec dolalem do max zielonego plynu (a w zbiorniczku byl czerwony...)
Zaczalem wiec eksperymentowac z ta iloscia plynu - pomiary wykonywalem zawsze na zimnym silniku:
1. Na nastepny dzien wlaczyla sie na FIS informacja zeby sprawdzic plyn chlodniczy - sprawdzam i jest 1mm ponad max - wiec odciagnalem ten jeden mm - jest max. Na zimnym piszczy i wlacza sie informacja na FIS, po rozgrzaniu jest OK.
2. Odciagnalem jeszcze troche - teraz ilosc jest w polowie: Na zimnym piszczy i wlacza sie informacja na FIS, po rozgrzaniu jest OK.
3. Odciagnalem jeszcze troche - teraz jest na min efekt: Na zimnym piszczy i wlacza sie informacja na FIS, po rozgrzaniu jest OK.
Noi teraz pytanie co robic dalej? Przed przeczytaniem tego posta myslalem ze plynu jest za duzo, bo bylo ponad max. Czy mam jeszcze dolac? Czy mozna mixowac plynu roznego koloru? Czy mozna dolac wiecej plynu - tak zeby bylo ponad max? Jezeli tak to ile?
Przeczyscilem troche octem te metalowe prety w zbiorniczku ale nic nie pomaga - poza tym wygladaja na czyste.
Komunikat - Sprawdź płyn chłodniczy. Zatrzymaj silnik.
m to szczoteczką do zębów? (to nie żart)darekodz pisze:Przeczyscilem troche octem te metalowe prety w zbiorniczku ale nic nie pomaga - poza tym wygladaja na czyste.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Komunikat - Sprawdź płyn chłodniczy. Zatrzymaj silnik.
Hej,
Chcialem to przeczyscic malym pedzelkiem ale jakos nie mialem pod reka wiec "zmontowalem" pedzelek ze szprychy i waty:D W zbiorniczku byl caly czas plyn wiec jakos bardzo nie szorowalem, Czy to ma jakies wielkie znaczenie?
Chcialem to przeczyscic malym pedzelkiem ale jakos nie mialem pod reka wiec "zmontowalem" pedzelek ze szprychy i waty:D W zbiorniczku byl caly czas plyn wiec jakos bardzo nie szorowalem, Czy to ma jakies wielkie znaczenie?
Komunikat - Sprawdź płyn chłodniczy. Zatrzymaj silnik.
Czy ktoś ma jakiś pomysł?
To bardzo ważne dla mnie...
To bardzo ważne dla mnie...
Komunikat - Sprawdź płyn chłodniczy. Zatrzymaj silnik.
Dolalem 1cm ponad max i juz nie ma bledu. Mam nadzieje ze nic sie nie rozwali z powodu za duzej ilosci plynu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości