Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
wojtass31
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: wojtass31 » wt paź 19, 2010 16:53
jbs-78 pisze:Ja zakładałem ori z mk II gti na tyl i tyłek zamiatało, wiec tutaj będzie tak samo.
Najszybciej bedzie zamontować korektory ze skody felicji takie wkręcane w pompe hamulcową.
Ja mam z sirocco i są troszkę za słabe a z felicji podobno pasują super.
a masz moze fote tego korektora od sirocco lub jakis lik jak to wyglada??
-
RasPL
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2554
- Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
- Lokalizacja: ST
-
Kontakt:
Post
autor: RasPL » śr paź 20, 2010 07:59
D1_PITER, tył mk2 to jedna osoba podniesie jak się dobrze zaprze
-
t1omek
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
- Lokalizacja: Doziny
Post
autor: t1omek » śr paź 20, 2010 10:00
Wie ktoś czy konieczne są te osłonki 191 501 639 A i do czego służą? Kosztują niedużo ale ciekawi mnie do czego są, czyżby osłona simeringu na tarczy?
-
sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sas_gti » śr paź 20, 2010 16:12
jak nie chcesz wymieniać łożysk co roku to ja bym je założył
-
J.B.S.
- Forum Master
- Posty: 1819
- Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: J.B.S. » śr paź 20, 2010 22:53
Ja miałem 239 a potem 256 i tez zamiatało dałem korektory z siroco i jak jade sam i depnę na max to też delikatnie zamiata.
Daj korektory z felicji i bedzie gitara.Tak czy siak po załozeniu na tył tarcz hamowanie robi się dwa razy lepsze
-
ttygrys5
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 11:02
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontakt:
Post
autor: ttygrys5 » ndz paź 24, 2010 13:32
jbs-78 pisze:Daj korektory z felicji i bedzie gitara
Z felicji pasuje p&p?
Z kazdej wersji silnikowej,czy roznia sie?
pozdro
Mój WolF -> Aktualizacja 01.10.2010 <-
Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki,
gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
-
RasPL
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2554
- Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
- Lokalizacja: ST
-
Kontakt:
Post
autor: RasPL » ndz paź 24, 2010 14:01
pasuje z każdego auta osobowego byle by gwint był M10x1
-
sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sas_gti » ndz paź 24, 2010 14:14
o ile redukują ciśnienie te reduktory?
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » ndz paź 24, 2010 21:10
Niewiele, mi nie zdały egzaminu, zresztą stosują je fabrycznie tylko przy bębnach
-
golfiarz1
- Forum Master
- Posty: 1293
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
- Lokalizacja: Niemce
Post
autor: golfiarz1 » pn paź 25, 2010 18:25
ttygrys5 pisze:jbs-78 pisze:Daj korektory z felicji i bedzie gitara
Z felicji pasuje p&p?
Z kazdej wersji silnikowej,czy roznia sie?
pozdro
ja mam z jakiegos opla firmy ate po 1 na strone z tylu i mam abs i jest wszystko oki cale autko rowno hamuje
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
-
ttygrys5
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 11:02
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontakt:
Post
autor: ttygrys5 » śr lis 17, 2010 12:25
Dzięki za info,będę kombinował coś z tym korektorem
A jak coś wykombinuje to sie podzielę spostrzeżeniami
Mój WolF -> Aktualizacja 01.10.2010 <-
Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki,
gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
-
sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sas_gti » śr lis 17, 2010 20:30
można też kupić nowy korektor taki jak powinien tam być za jakieś 140 zł.
-
Marszall
- Forum Master
- Posty: 1937
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Łuków
-
Kontakt:
Post
autor: Marszall » ndz sty 23, 2011 13:36
Panowie z tym tyłem najlepiej nie kombinować lepiej dac korektor orginalny.
Alternatywą też jest założenie ABS'u Bosch 5.3 np z passata B5 on tam w sobie ma wbudowany elektroniczyny regulator siły hamowania na tył (EBV). Ja właśnie orginalny korektor mam otwarty na maxa a regulacją siły zajmuje sie ABS.
A co do zacisków to troche sie zdenerwowałem swapując bo u mnie tak naprawde stała linka a zaciski hodziły lux (zresztą zdziwiło mnie to ewentualne zapieczenie bo wkońcu niedawno wykonałem pełną regeneracje) ale jak już sie podjołem to poszło i o dziwo ręczny wcale bardziej skuteczny nie jest. Więc jak to jest z tym rzęcznym zablokują sie koła przy zaciągnięciu np przy 50 km/h?
BTW mam zaciski w bardzo dobrym stanie w 100% działające od MK II na sprzedaż
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » ndz sty 23, 2011 15:06
Mi na Lucasa blokuje przy 40Km/h koła 195/50R15
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości