Philips DiamondVision

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maćkowiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lis 14, 2008 17:53
Lokalizacja: z łódzkiego

Philips DiamondVision

Post autor: maćkowiak » ndz paź 10, 2010 17:00

Jak ktoś ma to niech daje zdjęcia jak świecą dla porównania Blue Vision i X-Treme i opinie z których jesteście bardziej lub byliście zadowoleni


VW MK3 TDI GT special AFN 140ps

Awatar użytkownika
szumnyvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 08, 2009 23:53
Lokalizacja: Jawor

Re: Philips DiamondVision

Post autor: szumnyvw » ndz paź 10, 2010 17:31

maćkowiak pisze:Jak ktoś ma to niech daje zdjęcia jak świecą dla porównania Blue Vision i X-Treme i opinie z których jesteście bardziej lub byliście zadowoleni
Wyzej zdj. pokazałem jak swiecą X-treme



Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Philips DiamondVision

Post autor: krisss.79 » ndz paź 10, 2010 21:17

Panowie ile srednio kosztuje zalozenie przekaznikow u elektryka?


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

Awatar użytkownika
szumnyvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 08, 2009 23:53
Lokalizacja: Jawor

Re: Philips DiamondVision

Post autor: szumnyvw » ndz paź 10, 2010 22:31

krisss.79 pisze:Panowie ile srednio kosztuje zalozenie przekaznikow u elektryka?

Samemu sobie robisz ;) Ja nie jestem elektrykiem i bede próbował samemu rozpiske mam tylko potrzebuje jeszcze 2 przekazniki 541 i 2 bezpieczniki :hmm: :hmm:



Awatar użytkownika
KoRcZuS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:52
Lokalizacja: Leszno

Philips DiamondVision

Post autor: KoRcZuS » pn paź 11, 2010 08:56

Te żarówki Tungsram ciekawe, szkoda że wcześniej nie wiedziałem o nich, po co przepłacać za Philipsy jak można mieć taniej praktycznie to samo :)


Strona mojego MK4 =>> viewtopic.php?f=89&t=367588
Zrealizowano - [95%]

Awatar użytkownika
maćkowiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lis 14, 2008 17:53
Lokalizacja: z łódzkiego

Philips DiamondVision

Post autor: maćkowiak » wt paź 12, 2010 00:12

Ludzie dawajcie opinie o żarówkach jakie testowaliście albo na jakich jeździcie które waszym zdaniem są najlepsze na pewno da się wyłonić jakieś uniwersalne dobre pod każdym względem


VW MK3 TDI GT special AFN 140ps

Awatar użytkownika
Jtuner
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lip 30, 2009 15:52
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Philips DiamondVision

Post autor: Jtuner » wt paź 12, 2010 21:28

ja polecam na h7 hella light blue naprawde ładnie świecą i Tungsramy mam jakis model h7 i daje ładne białe światło. zreszta autoświat w necie posiada test żarówek warto poczytac



Awatar użytkownika
paczu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
Lokalizacja: stamtąd

Re: Philips DiamondVision

Post autor: paczu » śr paź 13, 2010 09:46

ja miałem już Blue Vision, Crystal Vision i teraz mam FARENHEIT XENON PLATINIUM 100W.

Crystal Vision - przepaliły mi się po niespełna 6 miesiącach. Niedostępne w Polsce, te na allegro sprowadzane są ze wschodu. W świeceniu przypominają bardzo Blue Vision ale nie są lepsze.

Blue Vision - z tych z efektem Xenonu chyba najciekawsze bo mają dość długą żywotność, u mnie ponad rok i dobre właściwości świetlne. Niebieski filtr na tych żarówkach nie jest mocno niebieski i nie ogranicza tak bardzo światła więc dobrze świecą. Efekt xenonu jest za to mniejszy bo światło jest bielsze od standardowej żarówki ale nie ma niebieskawej poświaty.

FARENHEIT XENON PLATINIUM - tani odpowiednik Blue Vision. zapowiadał się dobrze ze względu na to że są 100W ale szczerze mówiąc dupy nie urywa. niebieski filtr mają bardziej intensywny przez co barwa światła jest zimna biała a nawet lekko niebieskawa. Oświetlają przyzwoicie dzięki wiekszej mocy (filtr blokuje dużo światła) są też w wersji 55W ale nie polecam bo te na pewno żałośnie świecą. Dodam tylko że wiem że 100W nie jest dozwolone ale przy tak intensywnym filtrze świecą zwyczajnie. z odbłyśnikami nic się nie dzieje więc śmiało można montować, policja nie ma szans się pokapować że żarówki mają większą moc.

Na koniec podsumowanko: wszystkie żarówki Xeno-podobne z filtrem niebieskim nie poprawiają widoczności. jest wręcz przeciwnie, w czasie deszczu białe czy niebieskawe światło jest gorzej odbierane (już wcześniej ktoś o tym pisał). Jedyny plus takich żarówek to lepszy wygląd.
Kolejne jakie kupię to jakieś +XX% ale te żarówki mają zmniejszoną żywotność więc raczej nie będzie to opłacalne.



Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

Philips DiamondVision

Post autor: skaktus » śr paź 13, 2010 14:00

Brawo, 100W i odbłyśniki powoli zaczyna się palić. Potem montujesz 55 W i nic nie widzisz bo odbyśnika nie ma lub jest wypalony.

Ja obecnie śmigam tylko na Tungsramach. W mijania mam +90% i świecą bardzo przyzwoicie, światło jest naprawdę przyjemne. Śmigałem swego czasu na BLUish od tungsrama i to samo co Blue Vision, ale ten drugi znacznie droższy. W przeciw mgielne mam zapakowane aktualnie Tungsram All Day - żółta bańka, dają żółte światło, dobre do jazdy w mgle, światło nie gubi się na drodze itp.

Wszystkie żarówki typu Xenon z niebieskimi bańkami to porażka. Mam takie 2 na H3 i świecą słabiej niż zwykłe, ale fakt, kozacki niebieski kolor jest.



Awatar użytkownika
paczu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
Lokalizacja: stamtąd

Re: Philips DiamondVision

Post autor: paczu » śr paź 13, 2010 17:38

mylisz się jeśli sądzisz, że bez zastanowienia wsadziłem żarówki 100W. najpierw znalazłem opinie użytkowników na forum którzy od dawna jeżdżą na takich żarówkach i z odbłyśnikami nic się nie dzieje. Sprawdziłem również temperaturę klosza na żarówkach 100W i w porównaniu do 55W nie ma wyraźnej różnicy. Większym zagrożeniem dla odbłyśników są no name'owe żarówki z marketów. po pierwsze ich szkło może nie blokować wystarczająco promieni UV przez co doprowadzą do degradacji plastiku z którego są wykonane odbłyśniki a po drugie szara farbka na takich żarówkach przy pierwszym rozgrzaniu dymi. po kilku wymianach górna część odbłyśnika jest zadymiona i wtedy dopiero jest kicha.
a tak swoją drogą to podejrzewam że żarówki 55W +90% wytwarzają większą temperaturę niż 100W, sprawdź może swoje odbłyśniki :bajer:



Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

Philips DiamondVision

Post autor: skaktus » śr paź 13, 2010 19:09

Sądzę że jednak się nie zastanowiłeś. Wielu już napisało że żarówki 100W to:

-wypalanie instalacji, przewody są przystosowane pod żarówki 2 x 55 W a nie 100w, było już o tym sporo na necie
-żaden szanujący się producent nie ma żarówek 100W łatwo dostępnych, jedynie Narva gdzieniegdzie można dorwać, jednak odrazu ostrzega że żarówki nie są do jazdy "typowej"
-żadna żarówka 100W nie jest dopuszczona do ruchu miejskiego ani żadnego innego, jedynie rajdy itp
-żadna żarówka 100W nie ma homologacji

Odbłyśniki swoje sprawdzałem w reflektorach Sonar i po rocznej jeździe na soczewce + żarówki Tungsram +90 % nic się nie działo. Do tego warto było by zajrzeć w testy ogólnie dostępne, które jednoznacznie wykazywały, że najgorsze są marketowe żarówki, które mimo np. 55 W potrafiły pobierać 80 - 90 W i znacznie się przegrzewać, lektura wisi w internecie. Dodatkowo, mimo że żarówka pobiera więcej energii, nie oddaje proporcjonalnie więcej światła. Porządne żarówki jak choćby Osram Silver Star oddają ok 1500 lumenów przy poborze ok 56,6 W, gdzie super cuda typu Bottari przy zwiększonym poborze oddają ok 1800 lumenów, więc nie wiem czy jest warto.

Prędzej warto zainwestować w porządne żarówki, wyczyścić lampy, sprawdzić poprawność instalacji (styki, napięcia) i potem już się bawić.



Awatar użytkownika
KoRcZuS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:52
Lokalizacja: Leszno

Philips DiamondVision

Post autor: KoRcZuS » śr paź 13, 2010 23:34

No więc tak dzisiaj zamontowałem x-treme powery no i szału nie ma, barwa światła nieciekawa, praktycznie to samo co miałem na zwykłych żarówkach, może lepiej oświetlają drogę, nie wiem nie jechałem jeszcze ale świecą na żółto, następne jakie wypróbuje to te Tungsramy Bluish.


Strona mojego MK4 =>> viewtopic.php?f=89&t=367588
Zrealizowano - [95%]

Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

Philips DiamondVision

Post autor: skaktus » czw paź 14, 2010 00:37

Ty się nie spodziewaj ani po Blue Vision, ani po BLueish ani po żadnych innych markowych że dadzą ci białe lub niebieskie światło. Przepisy mówią jasno ile żarówka ma dawać światła, odstępstwa wynoszą parę procent na + lub - . Każdy niebieski pseudo lakier na bańce powoduje że nic nie widać w nocy na mokrej drodze, więc żaden szanujący się producent takich żarówek nie puszcza. Są wspomniane Diamond Vision, ale tylko na rynkach Azjatyckich. Świecą się jak żarówki z marketu i w nocy nigdzie nie pojedziesz na nich, a jak już popada to latarka lepiej się sprawdzi.

Nie spodziewaj się cudu. Albo wciąż żółte światło w barwie w maksymalnych lotach przy 4000k, albo montuj xenona 6000k, będziesz miał to co chcesz. Też bym tak zrobił, alr wolę mieć dowód w kieszeni.



Awatar użytkownika
KoRcZuS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:52
Lokalizacja: Leszno

Philips DiamondVision

Post autor: KoRcZuS » czw paź 14, 2010 10:40

Mi nie chodzi o nie wiadomo jaką barwę, ale miałem w poprzednim aucie (Rover200) bodajże Philipsy Vision Plus H4 i dawały jasne białe światło, zdecydowanie było widać różnice w porównaniu do zwykłych żółtych żarówek...


Strona mojego MK4 =>> viewtopic.php?f=89&t=367588
Zrealizowano - [95%]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości