Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
krystian3737
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
Lokalizacja: Sędziszów Młp.

regulacja LDA

Post autor: krystian3737 » sob wrz 11, 2010 16:11

szybkie pytanie czy wystarczy tylko obrócić pin w LDA czy konieczne jest piłowanie podkładki? samo obracanie jest bezpieczne? dopuszcza się tu metode prób i błedów?


Mój Parchacz :dol: :dol: :dol:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: jarekkoval » sob wrz 11, 2010 16:26

krystian3737, pilowac niekoniecznie, wszytko zalezy jak dlugi slad zostawia rysik
grzebanie w LDA jest bezpieczne, ja chyba z 10 razy to robilem



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: tomogolf2 » pt wrz 17, 2010 08:57

u mnie wogle nie ma podkladki...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

badneewz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob gru 05, 2009 19:01
Lokalizacja: Żary

Re: regulacja LDA

Post autor: badneewz » pn paź 11, 2010 17:42

a ja dzi wyciagnalem calkiem podkladke i obrocilem pina na maxa, tj, zeby bolec jezdzil po najbardziej wkleslej stronie.
audo 80 b2 1.6 td. Czuc szybsze wkrecanie sie, troszke szybciej sie zbiera. na jalowym jak go wysoko wkrece to mam czarnego baka, a w czasie jazdy baki w normie ;].

co moge jeszcze zrobic dla mojego hitlera?



hyphy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 12, 2010 20:26

regulacja LDA

Post autor: hyphy » wt paź 12, 2010 20:54

Malo kto chyba juz tu zaglada. Musialem zrobic nowe konto. (to ja badneewz)
Dzisiaj zrobilem pare kilometrow i jestem zly! musialem machac od 1 do 3 ale teraz!? jest duzo lepiej Panowie nie spodziewalem sie takiej poprawy. Chcialem dopytac czy gov mod bez IC jest wykonalny? Bo niechcialbym staruszka za bardzo obciazac



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: jarekkoval » śr paź 13, 2010 00:12

hyphy, gov mod nie ma nic do IC :) smialo rob
ja zrobilem i jestem zadowolony



hyphy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 12, 2010 20:26

regulacja LDA

Post autor: hyphy » śr paź 13, 2010 06:57

a jak spalanie? duzo wzroslo?



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

regulacja LDA

Post autor: piori » śr paź 13, 2010 07:39

hyphy pisze:a jak spalanie? duzo wzroslo?
Spalanie wzrasta proporcjonalnie do wzrostu deptania: wzrasta deptanie => wzrasta spalanie ;)
A jak będziesz jeździł tak jak wcześniej (w sensie dynamiki) to będziesz deptał mniej, bo samochód jest żwawszy i do takiego samego przyspieszenia potrzebuje mniejszego nacisku na pedał gazu, czyli spalanie może nawet spaść.



hyphy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 12, 2010 20:26

regulacja LDA

Post autor: hyphy » śr paź 13, 2010 16:08

po govie od niskich jest mocniejszy?, bo ja czytajac opisy zrozumialem ze gov daje dawke przy duzych obrotach co przelozylem sobie na wyzsze predkosci na danym biegu, albo inaczej, myslalem ze jedyne co daje gov to to ze mozna go dluzej przeciagnac
Ostatnio zmieniony śr paź 13, 2010 16:31 przez hyphy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: tomogolf2 » śr paź 13, 2010 16:29

hyphy pisze:po govie od niskich jest slabysz
nie, bynajmiej ja tego nie odczulem
hyphy pisze:gov daje dawke przy duzych obrotach
tak, nie ogranicza jej


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: karol8114 » śr paź 13, 2010 18:52

Widział ktokolwiek regulację naciągu sprężyny LDA w pompie AAZ, obecnie jeżdżę na takiej pompie.



hyphy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 12, 2010 20:26

regulacja LDA

Post autor: hyphy » śr paź 13, 2010 18:59

a czy opcja tak jak u łukiego w faqu, wkrecenie na maksa sruby regulacji wysokich obrotow, dziala tak samo? Bo w zasadzie bez rozkrecania mialbym ten sam efekt?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Michał_1977 » śr paź 13, 2010 20:56

karol8114 pisze:Widział ktokolwiek regulację naciągu sprężyny LDA w pompie AAZ, obecnie jeżdżę na takiej pompie.
karol8114, być może ktoś zmieniał górę pompy i złożył od 1,6TD.
Z tego co wiem,to w AAZach nie było tej regulacji :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: karol8114 » śr paź 13, 2010 21:00

Też się nad tym zastanawiałem, z kolei kolega Vision stwierdził że to nie możliwe.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości