2,5 cala na dwoch tłumikach. Kolektor wydechowy seryjny ABF ten lepszy model

Wydech fajnie cichutko chodził. Osiagi tez spoko dół mocny i gora też
praktycznie cały zakres obrotów zajebisty.
No i zamontowałem dziś do tego kolektor 4/2/1 ta-technix z mysla ze bedzie
jeszcze lepiej i niestety ale są same minusy:
- silnik stracił cały dół i jezdzi sie beznadziejnie tylko na wyższych obrotach
pod sam koniec dostaje kopa
- wydech zrobił się głosniejszy na trasie przy 120km/h jedno wielku buuuu i przy
bucie rowniez buuuu czego nie lubie ;p
- no i na koniec najgorsze kolektor zmulił mi auto przed założeniem specjalnie
probowałem sie z kumplem z jego autem i nasze auta szły od 0-180km/h równo na
seryjnym kolektorze a po założeniu 4/2/1 zostaje w tyle z długosc auta
Dlaczego taka lipa z tym kolektorem ? Czy on zdaje egzamin tylko z ostrzejszymi
wałkami ? jak widac nie warto wkładac tego ustrojstwa bo seria lepsza. U mnie
ABF po modach (głowica obrobiona i splanowana,przepustnica i kolektor ssacy
rozwiercony, układ wydechowy 2,5 cala ,program, lekkie koło zamachowe z KR i skrzynia 2Y)
ponizej fotka seryjnego kolektora i dwururki by MG motorsport. ta technix wiadomo jak wyglada

Uploaded with ImageShack.us