Witam.
Otóż od jakiegoś czasu mam również do czynienia z Audi 80 1.9 TDI 1Z z `95r. Jako ze zima się zbliża byłem ostatnio na korekcie dawek wtryskowych bo się poprzestawiały, na dodatek źle był ustawiony nastawnik oraz jeszcze gorzej kąt wtrysku. Wymieniony nowy termostat bo stary ledwie za 50 wychodził a nowy aku był ubiegłej zimy założony. Po tych wszystkich regulacjach i czynnościach silnik odżył i zaczął sprawować się tak jak przystało na TDI (czyli odpala i jeździ) ale: zauważyłem ze przy ok 130km/h na 5-tce obcina ciąg... Do tej prędkości silnik ochoczo wyrywa, po jej osiągnięciu przestaje. Objaw klasyczny jak przy niesprawnej przepływce (jak wciskam w dechę to czuć jakby auto zwalniało, kiedy ujmuję gazu - zaczyna przyspieszać).
Auto jest już na tyle wiekowe że zakup nowej przepływki Pierburga - to ostateczność ze względu na koszty. I tu pytanie: czy da się jeszcze jakoś (poza jej przemyciem zmywaczem do hamulców co zawsze choć na krótko ale skutkuje) zrobić aby przywrócić jej (w miarę) sprawność ??
Regeneracja przepływki Pierburg ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Regeneracja przepływki Pierburg ??
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Regeneracja przepływki Pierburg ??
Zagadaj do Sztomela. On chyba kiedyś przedstawiał reanimację przepływki pierburga.
User
Regeneracja przepływki Pierburg ??
Tu jest ciekawie opisana regeneracja przepływomierza pierburg
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=243161" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=243161" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości