Drżące czassami autko

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dominik88.22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
Lokalizacja: Zgierz

Drżące czassami autko

Post autor: dominik88.22 » pn paź 11, 2010 23:24

Witam golf IV 1.6 AKl mam pytanie czy drżenie itp ( które nie zawsze występuje ) może być spowodowane uszkodzonym czujnikiem cieczy??? bo termostat wymienialem. Może ktoś mi powiedzieć coś więcej na temat ego czujnika co może on powodować itp?? dodam że mam brak ssania :/ czy to może być wszystko w jakiś sposób powiązane???



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Drżące czassami autko

Post autor: feniks » wt paź 12, 2010 08:07

jak znajdziesz umiejscowienie (jest między puszką filtra powietrza a blokiem na króćcu) przeczyść styki,
porównaj vagiem wskazania:
Silnik grupa 007 - temperatura: paliwa,oleju, powietrza, płynu (na zimnym paliwa,powietrza i płynu powinny być zbliżone)
17-Instruments: 003 - temp. na zegarach
na ciepłym powinno być w okolicy 90, zmierz na zimnym i ciepłym , a różnice mogą być jak te co podałeś
dominik88.22 pisze:co może on powodować itp
zwiększenie spalania, nie równa praca silnika
dominik88.22 pisze:czy drżenie itp
sprawdź szczelność przewodów, szczególnie harmonijki przy wlewie oleju
dominik88.22 pisze:mam brak ssania :/ czy to może być wszystko w jakiś sposób powiązane???
tak, jak i wiele innych rzeczy w tym przepustnica


Obrazek

dominik88.22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
Lokalizacja: Zgierz

Drżące czassami autko

Post autor: dominik88.22 » wt paź 12, 2010 10:27

A można prosić o fotkę tego czujnika na swoim miejscu>?? bo namierzyłem coś ale chcę się upewnić czy to aby napewno to . :) będę wdzięczny :) a czy wymiana tego czujnika jest pracochłonna??? trudne to będzie?? to czyli brak ssania może być tego też winą???



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Drżące czassami autko

Post autor: feniks » wt paź 12, 2010 12:14

dominik88.22 pisze:czy wymiana tego czujnika jest pracochłonna
2 minuty, wypinasz wtyczkę, wyciągasz zawleczkę, wyjmujesz czujnik, uważając by stary oring Ci nie został/wypadł, trochę płynu leci i zakładasz nowy
fotka :dol:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2834506" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

dominik88.22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
Lokalizacja: Zgierz

Drżące czassami autko

Post autor: dominik88.22 » wt paź 12, 2010 12:47

A jak mozna go sprawdzić czy jest dobrzy czy nie??? jak go wymieniam to go wkręcam wciskam czy co?? dzieki za foto tak myslałem że to to :)



dominik88.22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
Lokalizacja: Zgierz

Drżące czassami autko

Post autor: dominik88.22 » wt paź 12, 2010 23:49

A ten czujnik o którym rozmawiamy to fachowo nazywa się czujnik temperatury cieczy ?? czy porpostu czujnik temperatury?? bo nie wiem jak w sklepie im wytłumaczyć o co chodzi , bo skoro po wyjęciu go zaczyna lecieć płyn to raczej nie będę mógł go ze soba do sklepu zabrać ;/ przybliżcie mi też coś na temat samej wymiany oraz jak moge się upewnić czy to napewno to?? A jak ten czujnik jest padnięty to komp nie wskaże jego uszkodzenia???



dominik88.22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
Lokalizacja: Zgierz

Re: Drżące czassami autko

Post autor: dominik88.22 » śr paź 13, 2010 00:25

Dodam że auto się nagrzewa do 90 stopni tak po 3-5 km jazdy czyli ok chyba.



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Drżące czassami autko

Post autor: feniks » śr paź 13, 2010 07:09

dominik88.22 pisze:90 stopni tak po 3-5 km jazdy czyli ok
tak
jak sprawdzić: vagiem/kompem bądź masz w poście który podałem

"Czujnik temperatury cieczy chłodzącej / o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji, umieszczony z tyłu głowicy
- rezystancja
- przy 0°C 5000...7000 W
- przy 10°C 2500...4500 W
- przy 20°C 1500...3000 W
- przy 30°C 1200...2000 W
- przy 40°C 1000...1500 W
- przy 50°C 700...1000 W
- przy 60°C 525...650 W
- przy 70°C 400...500 W
- przy 80°C 275...375 W
- przy 90°C 200...275 W
- przy 100°C 150...225 W "


jeśli okazałby się padnięty to kupuj jedynie ORI


Obrazek

dominik88.22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
Lokalizacja: Zgierz

Re: Drżące czassami autko

Post autor: dominik88.22 » śr paź 13, 2010 10:49

A na reszte pytan kto odpowie??



dominik88.22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
Lokalizacja: Zgierz

Re: Drżące czassami autko

Post autor: dominik88.22 » śr paź 13, 2010 12:13

Ta wtyczka na którą patrzę ma żółtą plamkę :)



dominik88.22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
Lokalizacja: Zgierz

Re: Drżące czassami autko

Post autor: dominik88.22 » ndz paź 17, 2010 15:04

Powie mi ktoś coś więcej na temat tego czujnika?? żeby go sprawdzić trzeba do elektromechaniika pewnie jechac??? to trzęsienie pojawia się tyko jak jest nagrzany, i a dodatek żeby było ciekawiej nie zawsze jest to trzęsienie :/



dominik88.22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
Lokalizacja: Zgierz

Drżące czassami autko

Post autor: dominik88.22 » pn paź 18, 2010 21:01

A to jest tak że jak auto jest zimne to jest ok ale jak tylko trochę temperatury już złapie i stanę to jest ok ale tak po 5 sekundach stania zaczyna drgac, a jak już jest rozgrzany na max to szarpie mocniej "/ najlepsze tylko w tym wszystkim jest to że nie zawsze to występuje, tylko nie mogę zdiagnozować w jakikolwiek sposób czy to drżenie jest też w czasie jazdy "/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości