Koledzy, zwracam się z uprzejmą prośbą o przytoczenie kliku argumentów za i przeciw rozwiązaniom budżetowym. Generalnie jadąc ostatnio obwodnicą Siedlecką na tym długim zakręcie w prawo w kierunku McDonaldsa doświadczyłem zjawiska jakby mi się karoseria przechylała na drugą stronę. Na wiosnę będę zakładał profil 40 w rozmiarze 18 cali. Tutaj potrzebny jest gwint, ażeby obniżyć znacznie środek ciężkości i usztywnić przechyły boczne przy większych prędkościach.
Ok, pierwotnie myślę sobie niech będzie B6/B8 i Eibachy Pro Kit, ale że mam wersje 3d to tył mam wyżej o jakieś 2 cm niż przód, a ten Pro Kit to ma coś około -35mm przód -30mm tył. Więc popatrzyłem u kolegi MAPETa, że opisywany w dziale gwint MTS Gewinde jest w baaardzo przystępnej cenie. Moje pytanie: czy decydując się na zakup MTS'a zamiast KW Variant Zwei będę mógł tak samo bezpiecznie jeździć po gładkich i równych drogach jak na KW. Jestem początkującym w temacie zawieszeń od strony praktycznej, więc prosiłbym o wyjaśnienie ponieważ z tematu o gwincie MTS niektórzy się wypowiadają, że to tylko nadaje się do lansu 30kmh.
Nie chcę przeznaczać do diesla 5500 PLN na KW V2 bo to nie jest auto torowe i nigdy nie będzie, jeszcze do R32 to ok... chciałbym tylko mieć pewność, że będę mógł śmiało np wypróbować V-max na prostej czy z łagodnymi łukami bez obawy, że coś się wysra.
Przepraszam, ale czytając opinie czasami ekstremalnie skrajne pojawiają się mieszane odczucia.
Będę wdzięczny za 3 grosze.
MKIV wybór Gewinde
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
MKIV wybór Gewinde
porownywanie KW i mts nie ma sensu bo to zupelnie inne polki cenowe i jakosciowe
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
MKIV wybór Gewinde
MAPET,
Ja serio się nie znam - tzn. nie jestem w stanie określić na chwilę obecną różnicy pomiędzy powiedzmy benchmarkiem (wyznacznikiem jakości tu: KW a MTS'em) ponieważ nie jeździłem ani na tym ani na tym. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję utajoną (hehe) aluzję do zakupu KW widzę...
To może jeszcze inaczej, czy na MTS będzie bezpiecznie...? Po roku, dwóch mógłbym zarzucić potem ten "nieszczęsnie drogi" KW V2. Na chwilę obecną środki finansowe będę przeznaczać na mechanikę i stąd ten kompromis.
Pozdrawiam serdecznie i dzięki za zainteresowanie.
Ja serio się nie znam - tzn. nie jestem w stanie określić na chwilę obecną różnicy pomiędzy powiedzmy benchmarkiem (wyznacznikiem jakości tu: KW a MTS'em) ponieważ nie jeździłem ani na tym ani na tym. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję utajoną (hehe) aluzję do zakupu KW widzę...
To może jeszcze inaczej, czy na MTS będzie bezpiecznie...? Po roku, dwóch mógłbym zarzucić potem ten "nieszczęsnie drogi" KW V2. Na chwilę obecną środki finansowe będę przeznaczać na mechanikę i stąd ten kompromis.
Pozdrawiam serdecznie i dzięki za zainteresowanie.
MKIV wybór Gewinde
ja jak najbardziej polecam KW sam mam to w moim 1 aucie
w 2 montuje MTS
chcesz sprowadze ci kw i i tak lepiej zarobie wiec iluzji tu nie ma:)
mts dlaczego mialo by byc niebezpieczne?
w 2 montuje MTS
chcesz sprowadze ci kw i i tak lepiej zarobie wiec iluzji tu nie ma:)
mts dlaczego mialo by byc niebezpieczne?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
MKIV wybór Gewinde
Cześć,
no w związku z tym, że niby to się tylko do lansu nadaje po bulwarze co poniektórzy piszą oraz przepaść jakościową do KW. Ogólnie sprawdzam tylko temat. Przyznam szczerze, że wolałbym założyć MTSa a później jeżeli będę chciał dokonać dalszego upgrade'u założyć ew. KW. Samochodem poruszam się po ekspresówkach, mało w mieście (wolę tramwaj, autobus ) i chciałem tylko być pewien, że zawieszenie pozwala na szybką, dynamiczną jazdę. Nie uprawiam KJSów, nie jeżdżę po Nordschleife...
No i przepraszam za lamerskie pytania ale mam tylko porównanie zawiechy z roweru MTB z hipermarketu a zawiechy z roweru za 20+K PLN. Tam to jest oczywiste: bujak kontra amor i to czuć gołym tyłkiem, ale czy takie samo jest przełożenie w aucie?
no w związku z tym, że niby to się tylko do lansu nadaje po bulwarze co poniektórzy piszą oraz przepaść jakościową do KW. Ogólnie sprawdzam tylko temat. Przyznam szczerze, że wolałbym założyć MTSa a później jeżeli będę chciał dokonać dalszego upgrade'u założyć ew. KW. Samochodem poruszam się po ekspresówkach, mało w mieście (wolę tramwaj, autobus ) i chciałem tylko być pewien, że zawieszenie pozwala na szybką, dynamiczną jazdę. Nie uprawiam KJSów, nie jeżdżę po Nordschleife...
No i przepraszam za lamerskie pytania ale mam tylko porównanie zawiechy z roweru MTB z hipermarketu a zawiechy z roweru za 20+K PLN. Tam to jest oczywiste: bujak kontra amor i to czuć gołym tyłkiem, ale czy takie samo jest przełożenie w aucie?
MKIV wybór Gewinde
jakos masa moich kumpli jezdzi i nie uwazaja ze sie nadaje do lansu tylko opinie o mts masz w temacie o mts
po trasie to i na tym i na tym mozesz smialo smigac
po trasie to i na tym i na tym mozesz smialo smigac
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości