Nie trzyma obrotów, gaśnie, przerywa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie trzyma obrotów, gaśnie, przerywa
Witam. Mk2 1.6 TD 1V- zmieniona pompa na SB, przelot, wywalony kat, turbo 0.9 bara i zwiększona dawka. Modyfikacje przeprowadzone nie dawno, więc na razie testuję. Jadę normalnie, silnik już rozgrzany i wtedy zaczynam dawać buta. Trochę pobutuję, i silnik podczas jazdy zaczyna tak szarpać, przygasać jak by mu brakowało paliwa. Wtedy najlepiej zwolnić i poczekać chwile aż się ustatkuje. Jak po butowaniu się zatrzymam, to silnik właśnie przygasa, jak by się zagrzał (temp w normie), nie wiem co może być tego powodem, ale brzmi jak by miał dość i protestował przed taką jazdą, a wiem ze u ludzi te silniki dostają po d**ie często i nic im nie jest, tym bardziej że nie piłuje go non stop, tylko jakieś chwilowe kilometrowe przebutowanie. Ma ktoś jakieś pomysły?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie trzyma obrotów, gaśnie, przerywa
Powietrze w paliwie.
Musisz sprawdzić wszystkie łączenia wężyków,podgrzewacz paliwa nad filtrem,wężyki przelewowe.
Chodzi o to,że im większe obroty,tym więcej zasysa powietrza z paliwem i w pompie robi się piana,czyli układ jest mocno zapowietrzony.
Sprawdź na postoju czy w przezroczystym wężyku płyną bąbelki,a później dodaj gazu,cały czas obserwując owy wężyk.
Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Musisz sprawdzić wszystkie łączenia wężyków,podgrzewacz paliwa nad filtrem,wężyki przelewowe.
Chodzi o to,że im większe obroty,tym więcej zasysa powietrza z paliwem i w pompie robi się piana,czyli układ jest mocno zapowietrzony.
Sprawdź na postoju czy w przezroczystym wężyku płyną bąbelki,a później dodaj gazu,cały czas obserwując owy wężyk.
Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Nie trzyma obrotów, gaśnie, przerywa
Filtra sam osobiście nie zmieniałem bo autko kupione parę miesięcy temu, ale jest tak jak mówisz. Jak się tak szybko śmignę i zajrzę pod maskę, to w tym wężyku jest piana, a nie płynna czysta ropka. Zajrzę do tego filtra, bo wydaje mi się że łączenia wszystkie mam ok. Wiem, że zmodzony i butowany 1.6 TD spali więcej niż seria, ale u mnie to już chyba trochę za bardzo. Mam wkręconą max dawkę, zabrana podkładkę z lda i obrócony pin na większe jego wcięcie. Paliwka na pewno jest dużo, ale jak jeżdżę normalnie tyle ze od czasu do czasu dla przyjemności coś wyprzedzić, raz czy dwa dać buta przez 1 km, to spalanie wzrasta do 9 l Dodam że prawdopodobnie jest za mało powietrza na taką ilość paliwka, bo mocno dymi, nawet przy pojawieniu sie pełnego doładowania, tyle że nie dam rady więcej wydusić ze sprężarki (k14), kręcę tą śrubką, ale to nic nie daje i nie wchodzi powyżej 0.8-0.85. Jak to jest z tym zapieczonym wg- jak jest zapieczone to dmucha ciągle max, czy na odwrót, dmucha za mało niż powinna?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie trzyma obrotów, gaśnie, przerywa
To zależy w jakim położeniu zapiekł się.Jak zamknięty-przeładowuje,otwarty-nie doładowujeFiedor pisze:Jak to jest z tym zapieczonym wg- jak jest zapieczone to dmucha ciągle max, czy na odwrót, dmucha za mało niż powinna?
O zapieczeniu WG i sposobach na to jest tematów do groma.Poszukaj.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości