1.3 NZ DŁAWIENIE CO KILKA SEKUND
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- pancerniak665
- Użytkownik
- Posty: 472
- Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
- Lokalizacja: Olsztyn
1.3 NZ DŁAWIENIE CO KILKA SEKUND
Witam mam mk2 z 90r silnik 1.3 nz.Mam taki problem po odpaleniu na jałowym biegu co parę sekund( ok 10-15)silnik mi się dławi na dosłownie sekunde.Wrażenie jest takie jakby mu brakowało powietrza albo paliwa tylko zastanawiające jest że to się pojawia cyklicznie w równych odstępach czasu i trwa sekunde.Szukałem w szukajce ale nic nie mogłem dopasować.Proszę o pomoc.
Jeszcze jedno na zimnym silniku odpale samochód i zaraz on gaśnie odpale go jeszcze raz i jest niby ok do momentu ruszenia-i znowu potrafi zgasnąć chyba że mu dodam gazu.co może być przyczyną.Przeczytałem że może być czujnik przy termostacie(niebieski) tyle że nie mam omomierza a nie wiem czy odłączenie jest wiarygodnym sprawdzeniem czy jest dobry czy nie.
Jeszcze jedno na zimnym silniku odpale samochód i zaraz on gaśnie odpale go jeszcze raz i jest niby ok do momentu ruszenia-i znowu potrafi zgasnąć chyba że mu dodam gazu.co może być przyczyną.Przeczytałem że może być czujnik przy termostacie(niebieski) tyle że nie mam omomierza a nie wiem czy odłączenie jest wiarygodnym sprawdzeniem czy jest dobry czy nie.
Ostatnio zmieniony śr paź 06, 2010 18:43 przez pancerniak665, łącznie zmieniany 1 raz.
http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.3 NZ o co kaman
można spróbować odpiąć, czy w ogóle się coś zmieni sprawdzić. Ale jeśli cokolwiek samodzielnie z autkiem chcesz robić to kup sobie miernik uniwersalny tani za dychę to wyjdzie taniej niż niepotrzebna wymiana dobrego czujnika
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- pancerniak665
- Użytkownik
- Posty: 472
- Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
- Lokalizacja: Olsztyn
1.3 NZ o co kaman
dobra odpiąłem czujnik na ciepłym silniku i obroty się podniosły tak na oko o jakieś 200-300(nie mam wiertary także sprawdzam na słuch).Przeczyściłem aparat zdjąłem podciśnienie bo myślłem że membrana pęknięta(jest cała),i o dziwo zmieniło się jedno.Jak odpalałem samochód to gasł odrazu,a po tej czynności dopiero mi gaśnie jak dodam gazu i chcę ruszyć
Połowa sukcesu ale dalej mnie 


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg
- pancerniak665
- Użytkownik
- Posty: 472
- Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
- Lokalizacja: Olsztyn
1.3 NZ DŁAWIENIE CO KILKA SEKUND
i znowu lipa jak ustawie obroty na ciepłym silniku-ok 900 to na zimnym nie mogę go odpalić a przynajmniej jest bardzo ciężkomZ drugiej zaś strony jak ustawie na zimnym tak ok 1300 to po rozgrzaniu silnika obroty mi wskakuja na ok 1800-2000.Oczywiście na jałowym biegu
http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.3 NZ DŁAWIENIE CO KILKA SEKUND

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- pancerniak665
- Użytkownik
- Posty: 472
- Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
- Lokalizacja: Olsztyn
1.3 NZ DŁAWIENIE CO KILKA SEKUND
Paweł Marek, zmienaiłem i jest ok,ale właśnie testuje czujnik temperatury.Jutro zobacze czy to przypadkiem on nie jest winowajcą
http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości