Tak, o tym pisałem. Gdzieś na forum czytałem, że jest włącznik termiczno-czasowy, który steruje pracą wtryskiwacza rozruchowego, myślałem że może to właśnie ten elementjeśli piszesz o czymś w kształcie mosiężnej śruby przykręconej do metalu pokrywy zaworów
2E zimny nie pali na benzynie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: 2E zimny nie pali na benzynie
Re: 2E zimny nie pali na benzynie
Nie wymontowałem jeszcze tej listwy ale mam pytanie, gdzie ma być podłączony ten przewód zaznaczony na fotce wchodzący od dołu do przepustnicy?
Fotka
Sorry za post pod postem
Fotka
Sorry za post pod postem
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2E zimny nie pali na benzynie
jakoś z dalsza może zdjęcie zrobisz, chyba to od filtra węglowego ale nie jestem pewien.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: 2E zimny nie pali na benzynie
Ten przewód schodzi w dół a dalej wzdłuż podłużnicy w kierunku przodu i przy obudowie filtra sie kończy. Był tak włożony że nie było widać końca przewodu a dziś sie dopatrzyłem że nie jest podłączony, siedziała w nim taka plastykowa rurka (do złączenia z innym przewodem). Tak więc zasysało przez ten wężyk lewe powietrze. Zatkałem go teraz śrubką 6mm i równiej silnik pracuje, wolniejsze obroty ma. Niestety nadal nie pali, a już myślałem że to winowajca. Zrobiłem mu ten wtryskiwacz dodatkowego paliwa tymczasowo włączany przyciskiem typu reset i przynajmniej można odpalić zimnego niestety jeździć już ciężko bo sie krztusi. Muszę szukać dalej
dodano: 09.10.10 13:15
Właśnie zmierzyłem ciśnienie paliwa. Otóż po odpaleniu wynosiło tylko 1,4bar a po podniesieniu obrotów wzrosło do 1,8bar i tak sie ciągle utrzymuje, bez względu czy wężyk od regulatora założony czy zdjęty. Po wyłączeniu silnika odczekałem 10min i po tym czasie ciśnienie wzrosło na 2,2bar. Po uruchomieniu znów 1,8 może tu jest pies pogrzebany?
dodano: 09.10.10 13:15
Właśnie zmierzyłem ciśnienie paliwa. Otóż po odpaleniu wynosiło tylko 1,4bar a po podniesieniu obrotów wzrosło do 1,8bar i tak sie ciągle utrzymuje, bez względu czy wężyk od regulatora założony czy zdjęty. Po wyłączeniu silnika odczekałem 10min i po tym czasie ciśnienie wzrosło na 2,2bar. Po uruchomieniu znów 1,8 może tu jest pies pogrzebany?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości