Ten przewód schodzi w dół a dalej wzdłuż podłużnicy w kierunku przodu i przy obudowie filtra sie kończy. Był tak włożony że nie było widać końca przewodu a dziś sie dopatrzyłem że nie jest podłączony, siedziała w nim taka plastykowa rurka (do złączenia z innym przewodem). Tak więc zasysało przez ten wężyk lewe powietrze. Zatkałem go teraz śrubką 6mm i równiej silnik pracuje, wolniejsze obroty ma. Niestety nadal nie pali, a już myślałem że to winowajca. Zrobiłem mu ten wtryskiwacz dodatkowego paliwa tymczasowo włączany przyciskiem typu reset i przynajmniej można odpalić zimnego

niestety jeździć już ciężko bo sie krztusi. Muszę szukać dalej
dodano: 09.10.10 13:15
Właśnie zmierzyłem ciśnienie paliwa. Otóż po odpaleniu wynosiło tylko 1,4bar a po podniesieniu obrotów wzrosło do 1,8bar i tak sie ciągle utrzymuje, bez względu czy wężyk od regulatora założony czy zdjęty. Po wyłączeniu silnika odczekałem 10min i po tym czasie ciśnienie wzrosło na 2,2bar. Po uruchomieniu znów 1,8

może tu jest pies pogrzebany?