Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
bullas
- Turbo Thinking
- Posty: 247
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Kontakt:
Post
autor: bullas » sob paź 02, 2010 18:47
RasPL pisze:ja mam fabrycznie ustawione że tylne koła to 1/3 siły hamowania kół przednich, da się ustawić tak żeby koła blokowało zanim przednie zaczną hamować tylko po co tak robić chyba tylko żeby w zimę na zakrencie wypaść
a jak siłę hamowania tylnych kół wyregulować domowym sposobem ?
na oko rególować reduktor to raczej lipa
-
RasPL
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2554
- Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
- Lokalizacja: ST
-
Kontakt:
Post
autor: RasPL » sob paź 02, 2010 20:01
manometr do przynajmniej 100 bar i zamiast odpowietrznika wkręcać a reguluje się naciągiem sprężyny korektora siły hamowania na stojącym na kołach aucie, z samym manometrem ciężko to zrobić bo nie da się do końca odpowietrzyć zacisków ale nie potrzebowałem chirurgicznej precyzji, działa, działa jak trzeba to się zatrzymuje skutecznie
-
t1omek
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
- Lokalizacja: Doziny
Post
autor: t1omek » czw paź 07, 2010 21:46
Mam pytanie, da rade kupić osłony tarcz na tył? Jestem przed przeróbką na tarcze z zaciskami z polo lecz dawca jarzm i czopów miał te osłony w tragicznym stanie. W IC nie znalazłem
-
sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sas_gti » czw paź 07, 2010 21:57
oryginały po około 60 czy 70 zł za stronę. Też to przerabiałem, zamienników nie znalazłem. pzdr
-
sebal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 597
- Rejestracja: pt lis 12, 2004 00:13
- Lokalizacja: WWL
Post
autor: sebal » ndz paź 10, 2010 19:47
t1omek, a masz Golfa w rozpisce? po co kombinujesz
[img]http://images44.fotosik.pl/147/1f6725c578e36297.jpg[/img]
-
Dani90
- Użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
- Lokalizacja: WM
-
Kontakt:
Post
autor: Dani90 » czw paź 14, 2010 21:48
Witam, nie chce zakładać nowego tematu a chce zmienić hamulce tylne z bębnów na tarcze w mk3, i moje pytanie czy zakładać zaciski z mk4 czy z mk3, podobno w tych z mk4 nie zapieka się linka ręcznego, czy zacisk ale od hamowania hamulcem ręcznym?? w takim razie co było by mi potrzebne prze lepszej opcji?? czop, zacisk, jarzmo tarcza, linka ręcznego?? i czy obje opcje są p&p??
-
D1_PITER
- Forum Master
- Posty: 1411
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: D1_PITER » wt paź 19, 2010 06:54
Witam
Miałem seryjnie hamulce przednie 239mm niewentylowane i tył bębny 180mm bez korektora siły hamowania.
Teraz założyłem na przód 256mm/20mm wentylowane.
Na tył chcę założyć tarcze 226mm/10mm + zaciski mkIV bez korektora siły hamowania.
I pytanie do tych którzy może już coś takiego zakładali.. Czy Nie będzie mi latał tyłek? Czy siła hamowania na tarczach bez korektora z tyłu i z zaciskami mkIV nie będzie zbyt duża? Bo w montaż korektora teraz nie chce mi się bawić i jeśli ma być coś źle to wole założyć seryjne nowe bębny..
-
J.B.S.
- Forum Master
- Posty: 1819
- Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: J.B.S. » wt paź 19, 2010 08:56
Ja zakładałem ori z mk II gti na tyl i tyłek zamiatało, wiec tutaj będzie tak samo.
Najszybciej bedzie zamontować korektory ze skody felicji takie wkręcane w pompe hamulcową.
Ja mam z sirocco i są troszkę za słabe a z felicji podobno pasują super.
-
t1omek
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
- Lokalizacja: Doziny
Post
autor: t1omek » wt paź 19, 2010 09:00
Hej mam pytanko, jak się ma sprawa trwałości łożysk w polo 6n2 golfie IV itp gdzie piasta jest razem z łożyskiem? Dostałem za free belkę z polo pod tarcze, ale nie wiem czy warto inwestować w hamulce 232mm na tył czy lepiej zostawić 226 od golfa mk2 i wymieniać łożyska częściej ale taniej? Można powiedzieć że do obydwóch mam prawie komplet więc koszt inwestycji jest taki sam w obu przypadkach, chodzi mi tylko by uzyskać większą bezobsługowość
-
D1_PITER
- Forum Master
- Posty: 1411
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: D1_PITER » wt paź 19, 2010 09:14
jbs-78 pisze:Ja zakładałem ori z mk II gti na tyl i tyłek zamiatało, wiec tutaj będzie tak samo.
Najszybciej bedzie zamontować korektory ze skody felicji takie wkręcane w pompe hamulcową.
Ja mam z sirocco i są troszkę za słabe a z felicji podobno pasują super.
A co miałeś z przodu że zamiatało?
-
RasPL
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2554
- Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
- Lokalizacja: ST
-
Kontakt:
Post
autor: RasPL » wt paź 19, 2010 12:12
czego z przodu nie będziesz miał to bez korektora na tył będzie koła blokować
-
D1_PITER
- Forum Master
- Posty: 1411
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: D1_PITER » wt paź 19, 2010 14:56
RasPL pisze:czego z przodu nie będziesz miał to bez korektora na tył będzie koła blokować
Czego nie będę miał? Czyli że 226mm na tyle to już takie mega hamowanie???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości