Philips DiamondVision
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Philips DiamondVision
To panowie jak to jest że niby żarówka Blue Vision świeci bielutkim światłem gorzej świeci od X-Treme która świeci na żółtawo powinno być czym bielsze światło emituje żarówka tym powinna lepiej oświetlać drogę jak ktoś ma zdjęcia jak świecą poszczególne żarówki to niech daje dla porównania i jestem bardzo ciekaw co to za żarówki PHILIPS CRYSTAL VISION 4300K jak to świeci chyba będzie ciężko powiedzieć jednoznacznie które są najlepsze
VW MK3 TDI GT special AFN 140ps
- teksior
- Gadatliwa bestia
- Posty: 636
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 21:31
- Lokalizacja: Płaza / KCH
- Kontakt:
Re: Philips DiamondVision
No mnie też czeka zakup zarówek i tu moje pytanie:
ktore bedą lepsze tzn. bedą lepiej świecić w nocy jak i w deszcz, Dobrze by było zeby nie oslepiały, pójdą
do orginalnej lampy MK4
http://allegro.pl/philips-crystal-visio ... 19116.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy te
http://allegro.pl/philips-x-treme-power ... 25113.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ktore bedą lepsze tzn. bedą lepiej świecić w nocy jak i w deszcz, Dobrze by było zeby nie oslepiały, pójdą
do orginalnej lampy MK4
http://allegro.pl/philips-crystal-visio ... 19116.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy te
http://allegro.pl/philips-x-treme-power ... 25113.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf MKIV -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=383856
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
Re: Philips DiamondVision
No takie własnie mam aktualnie żaróweczki i wyzej jest zdjecie jak to wyglada w nocy CHłopaki wyzej macie zdjecie jak świeci X-treme power w nocy przy lampach Hella Celis. X-treme Power oceniam za najlepsze z zarówek poniewaz swieca rewelacyjne tak jak wspomniałem wyzej kolega do mnie czy ja mam xenony i bardzo zaskoczony był jak mu powiedziałem ze nie . Dzisiaj własnie przyszły Crystal Vision 4300k jak auto odbiore od lakiernika to zrobie zdjecia i zobacze jak to sie w nocy jezdzi na których lepiej i bede mógł ocenic jak i również zrobie zdj. Zalezy mi na tym aby w reflektorze troche niebieskawa soczewka była i w nocy nie było problemów z jazdą tym bardziej w deszczu . Z X-treme power nie miałem problemów w deszczu jak i w nocy ale patrząc na soczewke nie pasowały do ringów i dlatego kupiłem Crystal Vision 4300k oby efekt był pozytywny. Musicie byc cierpliwi w sobote odbiore auto to powiem co i jak Jak narazie X-treme dla mnie super w sprawach widocznosciowych duży plus za to im daje !bigozz88 pisze:szumnyvw- wielkie dzięki za info
http://allegro.pl/zarowka-philips-x-tre ... 86417.html" onclick="window.open(this.href);return false;
takie coś mogło by być?
Re: Philips DiamondVision
teksior pisze:No mnie też czeka zakup zarówek i tu moje pytanie:
ktore bedą lepsze tzn. bedą lepiej świecić w nocy jak i w deszcz, Dobrze by było zeby nie oslepiały, pójdą
do orginalnej lampy MK4
http://allegro.pl/philips-crystal-visio ... 19116.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy te
http://allegro.pl/philips-x-treme-power ... 25113.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesli na tym ci zalezy aby swieciły w nocy dobrze i w deszcz to tylko i wyłącznie X-treme Power wiem jak jest bo jeździłem z zarówka h4 dwa lata i dalej pewnie bym jeszcze jezdził ale zmieniłem lampy. Również kupiłem sobie X-treme Power tyle ze h7 mam nadzieje ze długo poswieca jak poprzednie
Re: Philips DiamondVision
Ale panowie co z tymi Diamond Vision 5000k bo nikt mi nie odpowiedział czemu sa prawie niedostępne i czemu nie posiadają homologacji UE? .. I czy na prawde są dobre np dla szpanu ? ;p
Philips DiamondVision
Diamond Vision nie mają homologacji bo niebieska farba zabiera tak dużo światła że w nocy mało co widać a w deszcz nie widać w ogóle żeby światła były włączone. Te żarówki to takie tuningowe bajerki na zloty ale nie do użytku codziennego. Jak glina się doczepi dowód może polecieć więc ogólnie lipa.
Tutaj macie jak świecą Diamod Vision vs zwykła żarówka:
Odrazu widać że świecą dużo słabiej. Dodatkowo niebieska barwa jest gorzej odbierana przez ludzkie oko, a z kolei ciemne powierzchnie mocniej ją pochłaniają, a więc na drodze w nocy mało co widać a jak popada to już w ogóle katastrowa.
Poniżej porównanie X-Treme Power vs żarówka typu Diamond Vision zwane Cosmos Blue:
Ja od ponad roku korzystam z żarówek Tungsram i z ręką na sercu mogę polecić. Są tanie i mają dobre osiągi. Tungsram BLUish to odpowiednik Blue Vision, natomiast +90% to odpowiednik Night Breakera.
Tutaj macie jak świecą Diamod Vision vs zwykła żarówka:
Odrazu widać że świecą dużo słabiej. Dodatkowo niebieska barwa jest gorzej odbierana przez ludzkie oko, a z kolei ciemne powierzchnie mocniej ją pochłaniają, a więc na drodze w nocy mało co widać a jak popada to już w ogóle katastrowa.
Poniżej porównanie X-Treme Power vs żarówka typu Diamond Vision zwane Cosmos Blue:
Ja od ponad roku korzystam z żarówek Tungsram i z ręką na sercu mogę polecić. Są tanie i mają dobre osiągi. Tungsram BLUish to odpowiednik Blue Vision, natomiast +90% to odpowiednik Night Breakera.
- teksior
- Gadatliwa bestia
- Posty: 636
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 21:31
- Lokalizacja: Płaza / KCH
- Kontakt:
Re: Philips DiamondVision
wiec co z tymi X-treme power?? dobre zarówki? Bo jutro bym je kupił prawdopodonie tylko niechce sie wkopac
Golf MKIV -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=383856
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Philips DiamondVision
Tutaj masz Osram Night Breaker Plus
-światła mijania http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea1 ... 1a599.html" onclick="window.open(this.href);return false;
światła drogowe http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec8 ... a2a26.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-światła mijania http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea1 ... 1a599.html" onclick="window.open(this.href);return false;
światła drogowe http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec8 ... a2a26.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Philips DiamondVision
X-Treme są ok, ale stanowczo za drogie, duuuuuuużo za drogie. Moim zdaniem są inne żarówki, które praktycznie nie odbiegają od reszty. Prawda jest taka że np. W H1 o ile się nie mylę max moc wynosi 1500 lumenów z wahaniami max 50 +/- inaczej nie dostaną homologacji. Więc tak naprawdę dajemy kupę kasy a zyskujemy niewiele. Osobiście testowałem takie żarówki: BV, ABG, Philips Premium +30%, Philips ECO, Litech, Tungsram BLUish, Tungsram +90%, Elta Blue, All Ride Xenon BLUE, Night Breaker, Tesla, Hella Standard, Bosch, No Name by TESCO, Tungsram Standard, Osram SilverStar, Philips Diamond, Philips X-treme, OSram Hight Braker.
Najgorsze były Tesco Noname, All Ride, Elta Blue, Philips Diamond. Nic nie widać w nocy.
Normą były standardy Philipsa, Bosch-a, Tesla, Litech.
Ciekawe, ale za drogie - BV, Osram Silver, X-treme, night breaker
Dobre i tanie z osiągami tych najdroższych - Tunsram Bluish i 90%. Cena 10 zł za H1 i 20 za H7 a trwałość i jasność na poziomie X-Treme, Night Breaker itp. Straciłem na testy kupe kasy, ale się opłacało.
Najgorsze były Tesco Noname, All Ride, Elta Blue, Philips Diamond. Nic nie widać w nocy.
Normą były standardy Philipsa, Bosch-a, Tesla, Litech.
Ciekawe, ale za drogie - BV, Osram Silver, X-treme, night breaker
Dobre i tanie z osiągami tych najdroższych - Tunsram Bluish i 90%. Cena 10 zł za H1 i 20 za H7 a trwałość i jasność na poziomie X-Treme, Night Breaker itp. Straciłem na testy kupe kasy, ale się opłacało.
Philips DiamondVision
Powiem tak te zarówki co zakupiłem Crystal Vision 4300k totalna lipa fakt ładna barwa swiatła jest ale w porównaniu do X-treme to jest niebo a ziemia . Juz wole miec lepsza widocznosc od wyglądu Teraz X-treme na mijania Crystal Vision na długie X-treme typu h4 miałem 2 lata i nadal są dobre leża sobie w garazu mam nadzieje ze na h7 polatam równiez długo. Nie narzekam na nie według mnie najlepsze zarówki na rynku X-treme Power !
Philips DiamondVision
Sprawdź żarniki w żarówkach. Jeśli są idealnie "zakręcone" sprirale, to dziwna sprawa, bo bawet H1 podkręcone po ok 2 000 km są już lekko krzywe z pęcherzami na żarnikach. Zywotność H7 jest znacznie niższa niż H4-ok 400 godzin. Dodatkowo należy wspomnieć że żarówka na początku świeci wręcz idealnie, z czasem w miarę wypalania żarnik się zniekształca i świeci coraz gorzej. Kolega w Corsa (Korsie) miał żarówki H4 przez ponad 6 lat, wciąż świeciły, ale ciągle śmigał na długich żeby cokolwiek widzieć, a mimo to praktycznie nie oślepiał. Następnie wymienił reflektory bo twierdził że odbłyśnik wypalony, dał ponad 400 zł na oryginale reflektory i poprawa nieznaczna. Był zawiedziony. Zakupiłem mu H4 Philips Premium i jest zdziwiony i mało co się nie posikał...widzi to co chce i da się jechać a długie, wręcz bajka.
Ja obecnie zmieniłem w MK3 ośwetlenie na taki zestaw:
-światła dzienne aby nie wypalać żarówek i oszczędność akumulatora w zimie na niewielkich dystansach a takie się zdarzają dość często, do tego ochrona odbłyśnika
-projektory TYC
-żarówki H1 Tungsram + 90%
-przekaźniki świateł
Ocena - ciężko porównywać światła gdzie po 16 latach w MK3 na żarówkę szło 11,6 V (nominalnie żarówka przystosowana jest do 13,2), gdzie po przeróbkach idzie 14 V... Niebo a ziemia. Teraz xenonowcy 4300 czy to 5000 mogą mi podskoczyć, światła mogę dać nawet bardzo wysoko a nie oślepiam w przeciwieństwie do xenona made in china bo granica światła w halogenie to _/ a niestety w xenonie część / znacznie oślepią, do dowód przykładowy rozkład Xenon made in china vs xenon oryginał:
Po lewej xenon typu H1 montowany w soczewkę a po prawej xenon fabryczny montowany również w soczewkę ale przystosowaną pod xenon, to co widać w H1 ponad linią odcięcia to właśnie oślepia w nocy niemiłosiernie, wystarczy że oko się przystosowuje 2 - 3 sekundy i mamy wypadek.
Ja obecnie zmieniłem w MK3 ośwetlenie na taki zestaw:
-światła dzienne aby nie wypalać żarówek i oszczędność akumulatora w zimie na niewielkich dystansach a takie się zdarzają dość często, do tego ochrona odbłyśnika
-projektory TYC
-żarówki H1 Tungsram + 90%
-przekaźniki świateł
Ocena - ciężko porównywać światła gdzie po 16 latach w MK3 na żarówkę szło 11,6 V (nominalnie żarówka przystosowana jest do 13,2), gdzie po przeróbkach idzie 14 V... Niebo a ziemia. Teraz xenonowcy 4300 czy to 5000 mogą mi podskoczyć, światła mogę dać nawet bardzo wysoko a nie oślepiam w przeciwieństwie do xenona made in china bo granica światła w halogenie to _/ a niestety w xenonie część / znacznie oślepią, do dowód przykładowy rozkład Xenon made in china vs xenon oryginał:
Po lewej xenon typu H1 montowany w soczewkę a po prawej xenon fabryczny montowany również w soczewkę ale przystosowaną pod xenon, to co widać w H1 ponad linią odcięcia to właśnie oślepia w nocy niemiłosiernie, wystarczy że oko się przystosowuje 2 - 3 sekundy i mamy wypadek.
Philips DiamondVision
Własnie tez bede przekaźniki swiateł montował gdzie wyrwac przekazniki o nr 541 ? mam 2 znalazłem jeszcze 2 mi brakuja Na przekaznikach naprawde lepszy efekt jest ? nie wypali szybciej zarówki ? wkoncu chyba wieksze napiecie idzie na te zarówki. Kolego nówki sztuki żaróweczki
Philips DiamondVision
Z tego co tu ludzie piszą to najlepsze są dwa rodzaje żarówek PHILIPSA Blue Vision i X-Treme +80% resztą nie warto zawracać sobie głowy tylko z tych dwóch która jest lepsza to słyszałem już różne opinie jedni wolą BV drudzy X-Treme a waszym zdaniem które tych dwóch są lepsze i dlaczego może ma ktoś zdjęcie jak świecą BV a jak X-Treme dla porównania i jeszcze jak to jest z tymi przekaźnikami mam mk3 97r AFN jakie mam przekaźniki czy też są do wymiany na inne
VW MK3 TDI GT special AFN 140ps
Philips DiamondVision
Przekaźniki kupisz w każdym elektroniku. Ja zamawiałem wysyłkowo przekaźniki samochodowe i wyszło mnie to 2,5 zł przekaźnik + 2,5 zł gniazdo.
Nominalne napięcie do którego przystosowana jest żarówka to 13,2 V. Na przekaźnikach żarówka dostaje ok 14 V więc wiadomo że będzie się szybciej zużywać (świecić słabiej) jak i szybciej przepalać. Szczególnie szybko siadają te podkręcone żarówki jak BV czy X-Treme
Nominalne napięcie do którego przystosowana jest żarówka to 13,2 V. Na przekaźnikach żarówka dostaje ok 14 V więc wiadomo że będzie się szybciej zużywać (świecić słabiej) jak i szybciej przepalać. Szczególnie szybko siadają te podkręcone żarówki jak BV czy X-Treme
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości