Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
rękawek
- Mały gagatek

- Posty: 51
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
- Lokalizacja: białystok
Post
autor: rękawek » śr paź 06, 2010 18:32
Koledzy czy po wymianie rozrządu auto może wiecej palic???
-
FURMAN TDI
- Użytkownik

- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
Post
autor: FURMAN TDI » śr paź 06, 2010 18:35
Jak najbardziej zmiana kąta wtrysku i masz
...zawsze coś
-
rękawek
- Mały gagatek

- Posty: 51
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
- Lokalizacja: białystok
Post
autor: rękawek » śr paź 06, 2010 18:42
kąt wtrysku poprawiamy vagiem jak rozumiem!!!??
-
Łuki_79
- Forum Master

- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Post
autor: Łuki_79 » śr paź 06, 2010 19:32
rękawek pisze:kąt wtrysku poprawiamy vagiem jak rozumiem!!!??
Sprawdzamy

. U ciebie sprawdza się synchronizację wałków - rozrządu oraz wału korbowego Vag => Select => 01-Engine => 08-Meas.Blocks => grupa 004,pole 4 a reguluje się na kole zębatym wałka rozrządu.
-
rękawek
- Mały gagatek

- Posty: 51
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
- Lokalizacja: białystok
Post
autor: rękawek » śr paź 06, 2010 19:39
dzieki kolego!!!
-
rękawek
- Mały gagatek

- Posty: 51
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
- Lokalizacja: białystok
Post
autor: rękawek » śr paź 06, 2010 19:55
a jaka wartośc jest prawidłowa
-
gatokane
- Mały gagatek

- Posty: 88
- Rejestracja: sob paź 31, 2009 22:37
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: gatokane » śr paź 06, 2010 20:32
Powinno być 0,0 czasem małe skoki do +- 0,5
-
rękawek
- Mały gagatek

- Posty: 51
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
- Lokalizacja: białystok
Post
autor: rękawek » pt paź 08, 2010 20:30
koledzy a można kąt wtrysku zdiagnozowac polskim vagiem 4.9 ??? a jezeki tak to w jaki sposób!!
-
gatokane
- Mały gagatek

- Posty: 88
- Rejestracja: sob paź 31, 2009 22:37
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: gatokane » sob paź 09, 2010 12:17
Tak samo jak w 311 -ce wybierasz silnik potem blok wartosci mierzonych i grupa 004 i będziesz miał rubryke z kątem a regulacja tak jak napisał kolega wyżej
-
rękawek
- Mały gagatek

- Posty: 51
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
- Lokalizacja: białystok
Post
autor: rękawek » ndz paź 10, 2010 10:46
koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???
-
perki
- ...

- Posty: 2363
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
- Lokalizacja: Zagłębie
Post
autor: perki » ndz paź 10, 2010 11:18
rękawek pisze:koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???
moze.. ja mialem 120 w ahf

-
rękawek
- Mały gagatek

- Posty: 51
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
- Lokalizacja: białystok
Post
autor: rękawek » ndz paź 10, 2010 11:42
a czy przy takiej rozbieżności da się to na kole przestawic czy trzeba pasek przestawic!???
-
perki
- ...

- Posty: 2363
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
- Lokalizacja: Zagłębie
Post
autor: perki » ndz paź 10, 2010 11:48
rękawek pisze:a czy przy takiej rozbieżności da się to na kole przestawic czy trzeba pasek przestawic!???
u mnie na kole przestawiali . z tego co pamietam to z 120 do 50 to milimetrowe sprawy na pompie
-
gatokane
- Mały gagatek

- Posty: 88
- Rejestracja: sob paź 31, 2009 22:37
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: gatokane » ndz paź 10, 2010 13:53
W twoim przypadku sprawdzając tak jak opisane wyżej tylko na końcu grupa 000 i tam w drugiej rubryce masz wartosci , u ciebie powinno się miescić miedzy 113-133 i jeżeli to co podałeś dotyczy tego parametru to masz poza normą i oczywiście sprawdzasz na silniku 90 stopni. Regulacja na kole tak jak napisali koledzy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 25 gości