spalanie + rozrząd
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
spalanie + rozrząd
Sprawdzamy . U ciebie sprawdza się synchronizację wałków - rozrządu oraz wału korbowego Vag => Select => 01-Engine => 08-Meas.Blocks => grupa 004,pole 4 a reguluje się na kole zębatym wałka rozrządu.rękawek pisze:kąt wtrysku poprawiamy vagiem jak rozumiem!!!??
Re: spalanie + rozrząd
koledzy a można kąt wtrysku zdiagnozowac polskim vagiem 4.9 ??? a jezeki tak to w jaki sposób!!
spalanie + rozrząd
Tak samo jak w 311 -ce wybierasz silnik potem blok wartosci mierzonych i grupa 004 i będziesz miał rubryke z kątem a regulacja tak jak napisał kolega wyżej
Re: spalanie + rozrząd
moze.. ja mialem 120 w ahfrękawek pisze:koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???
Re: spalanie + rozrząd
a czy przy takiej rozbieżności da się to na kole przestawic czy trzeba pasek przestawic!???
Re: spalanie + rozrząd
rękawek pisze:a czy przy takiej rozbieżności da się to na kole przestawic czy trzeba pasek przestawic!???
u mnie na kole przestawiali . z tego co pamietam to z 120 do 50 to milimetrowe sprawy na pompie
spalanie + rozrząd
W twoim przypadku sprawdzając tak jak opisane wyżej tylko na końcu grupa 000 i tam w drugiej rubryce masz wartosci , u ciebie powinno się miescić miedzy 113-133 i jeżeli to co podałeś dotyczy tego parametru to masz poza normą i oczywiście sprawdzasz na silniku 90 stopni. Regulacja na kole tak jak napisali koledzy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 192 gości