strumienica czy rura
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Zaba91
- Użytkownik
- Posty: 290
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
- Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
- Kontakt:
strumienica czy rura
Witam! Zastanawiam się co będzie lepiej zrobić w moim golfie... Otóż katalizator idzie do wywalenia i zastanawiam się czy wstawić strumienicę czy po prostu rurę w jego miejsce . Do wywalenia idzie też tłumik środkowy a końcowy zamieniam na tłumik od GTI 16V. Pod maską mam 1.8 RP. Może ma ktoś takie zestawienie lub może powiedzieć jak będzie to chodzić?
Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
strumienica czy rura
a ja jestem przeciw, wspawaj rurę w obudowę katalizatora unikniesz kłopotów na przeglądzie, albo załóż nie strumienicę tylko mały tłumiczek imitując katalizator np http://allegro.pl/tlumik-za-katalizator ... 36267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Zaba91
- Użytkownik
- Posty: 290
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
- Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
- Kontakt:
strumienica czy rura
i dlatego nie wiem co robić... jedni mówią tak inni tak ;p głupieję już xD
Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
strumienica czy rura
Zaba91, jak są różne zdania to oznacza to jedno: nie ma to większego znaczenia. Silnik jest prosty, niewysilony, niuanse wydechu typu zjawiska falowe nie mają tu większego znaczenia dla pracy silnika. Więc rób jak najtaniej ale tak żeby było coś przypominającego wyglądem katalizator. Ja mam jeszcze następny sposób, znaczy zostawiona pucha katalizatora z wywalonym wkładem. Ale pamiętaj że kat w całości dobrze sprzedasz, a wybity sproszkowany już nie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Zaba91
- Użytkownik
- Posty: 290
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
- Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
- Kontakt:
strumienica czy rura
czyli jak wspawam samą rurę to mogą być problemy na przeglądzie?
Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
strumienica czy rura
Problemy chyba będą tylko wtedy jeżeli masz w dowodzie wbity katalizator a w rzeczywistości nie bedziesz go miał przy aucie. Można zrobić jak pisał kolega wyżej ,że wywalić wkład z katalizatora i będzie ok na przeglądzie i najtańsze rozwiązanie
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
- Lokalizacja: Włodawa
- Kontakt:
strumienica czy rura
A potem bedzie problem bo pucha kata bedzie pierdziec i miec rezonans ;] polecam najtanszy tlumik w to miejsce lub rurke wspawac w obudowe kata, na przegladzie sie nie czepia a i bedzie spokoj z metalicznym dzwiekiem a tłumik z gti polecam
VW-i jedziesz dalej :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości