Latajace szyby w drzwiach MK2
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Odklejenie tych oryginalnych folii nie jest zbyt dobrym pomysłem. Potem będzie Ci woda zalewała tapicerkę drzwi. Kiedyś już to przerabiałem, a wcale nie miałem ściągniętej, tylko słabo przyklejoną i już był problem. Obawiam się że taśma klejąca może na długo nie pomóc. Jak już to może lepiej wygłuszyć matą blache drzwi pod folią i spowrotem zaleić...
Latajace szyby w drzwiach MK2
a ja doszedlem sam do tego , bo nic nie pomogło jak opaska zaciskowa . Najpierw zastosowalem ją w sposob taki:
- potrzebne byly ze 3 opaski zaciskowe
- nastepnie szukałem luki by przepleć prowadnice szyby przez prowadnice po ktorej zsuwa sie szyba i zacisnąć. Efekt był dobry lecz nie bdb , dlaczego ? szyby nie mozna bylo opuscic na sam dol bo opaska na samym dole chaczy o blache i sie zrywa . Chyba ze ktos nie lubi zimnego łoketera to moze praktykowac.
Ja po kolejnym zdjeciu boczka postanowilem zrobic cos innego i jak narazie sprawdza sie na 100%
nie pomyslalem jednak zeby zrobic fotoporade i mam tylko jedno zdjecie.. mysle ze w miare bedzie czytelne
A więc.
1. Odchylamy szybę do samej uszczelki tam zeby sprawdzić luz na prowadnicy.
2. widzimy luzy na "gumowym suwaku" i wsuwamy opaskę i zaciskamy . Wszystko zalezy od tego jak duzy jest luz , opaski sa roznej dlugosci i grubosci , takze mozna nawet zastosowac grubsza opaske to wtedy luzy jeszcze mniejsze.. ja zastosowalem 3 takie .
3. "gumowy suwak" bedzie tez z drugiej strony , nie widoczny na zdjeciu ale pokazany w miare na "strzałce" , i robimy to samo .
Powiem tak , na nierownosciach jest cichutko i nic nie klupie tak czy siak szyba i tak bedzie chodzic na lewo i prawo , to chyba juz nieuniknione..
- potrzebne byly ze 3 opaski zaciskowe
- nastepnie szukałem luki by przepleć prowadnice szyby przez prowadnice po ktorej zsuwa sie szyba i zacisnąć. Efekt był dobry lecz nie bdb , dlaczego ? szyby nie mozna bylo opuscic na sam dol bo opaska na samym dole chaczy o blache i sie zrywa . Chyba ze ktos nie lubi zimnego łoketera to moze praktykowac.
Ja po kolejnym zdjeciu boczka postanowilem zrobic cos innego i jak narazie sprawdza sie na 100%
nie pomyslalem jednak zeby zrobic fotoporade i mam tylko jedno zdjecie.. mysle ze w miare bedzie czytelne
A więc.
1. Odchylamy szybę do samej uszczelki tam zeby sprawdzić luz na prowadnicy.
2. widzimy luzy na "gumowym suwaku" i wsuwamy opaskę i zaciskamy . Wszystko zalezy od tego jak duzy jest luz , opaski sa roznej dlugosci i grubosci , takze mozna nawet zastosowac grubsza opaske to wtedy luzy jeszcze mniejsze.. ja zastosowalem 3 takie .
3. "gumowy suwak" bedzie tez z drugiej strony , nie widoczny na zdjeciu ale pokazany w miare na "strzałce" , i robimy to samo .
Powiem tak , na nierownosciach jest cichutko i nic nie klupie tak czy siak szyba i tak bedzie chodzic na lewo i prawo , to chyba juz nieuniknione..
Latajace szyby w drzwiach MK2
A jak wymontowac ta uszczelke? zeby wsadzic tam ta uszczelke od okie? tak jak to jest podane na poprzedniej stronie? i Jaka uszczelke zastosowac? i Gdzie ja dostac?
Latajace szyby w drzwiach MK2
Witam panowie, mam dokładnie te same problemy, tyle że mam założone elektryczne szyby z seicento. Jak opuszczę prawą do samego dołu to potem nie może wystartować, ale jak już jest za połową to idzie elegancko, pomimo że widać jak pochyla sie do przodu. Dopiero jak sie dosunie do góry cofa sie do tyłu. Wydaje mi się że jeśli chodzi o te trytytki czy koszulki to patent nie zadziała gdyż podnośniki jednak niewiele ale się różnią. Chociaż nie pamiętam dokładnie jak wyglądały, może też mają jakieś plastiki pod które można coś podłożyć. Ale będę chciał z tymi uszczelkami coś wykombinować. Zastanawiam się tylko czy jeśli szyba będzie miała większy docisk to czy nie będzie jeszcze ciężej, ale zawsze można spróbować. Powiedzcie mi tylko czy podkładaliście te uszczelki z przodu i z tyłu czy tylko z jednej strony szyby? Bo dużo zdjęć juz wygasło i nie widać za bardzo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości