Katowanie zimnego a grzebnietego DOHC
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Katowanie zimnego a grzebnietego DOHC
Przedstawiam fotki z 9A ktory zostal w zimie przekatowany na zimno, ale od poczatku. Od zawsze informuje i prosze kierowcow DOHC w ktorym zwieksza sie moc i nie tylko by nie wykorzystywali Potencjalu silnika przy temperaturze nie przekraczajacej 80 stopni a najlepiej ponizej 90, a po odpaleniu silnika cieplego nawet jakby byl spelniony warynek oleju czas do katowania nie powinien byc krotszy od 5 min. I żeby nie bylo temp oleju to nie temperatura cieczy chlodzacej. Tu wlasciciel w zimie wstawil autko na jednym 2 biegu przy temp oleju ponizej 50 stopni. co skutkowalo mikropeknieciem Tłoka. skutki sa takie jak widac. w pekniecie dostal sie olej ktory sie zarzyl i topil tlok od srodka ponadto mikropekniecie spowodowalo odszktalcenie sie tloka i jego punktowe przycieranie i dodatkowy wzrost temperatury. temperatura tak wzrosla ze stopil sie nawet element pierscienia smarujacego wiec byl gorac w srodku... jak zwykle sa symptomy takiego pekniecia.. silnik wyrzucal odma duze ilosci oleju, okolo 1,5 litra szlo odma do filtra i sie spalalo na 1000km.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
upss.....troszke go sponiewierało
Dzięki za pouczająca fotorelację
W nowych BMW obrotomierz ma diodowe podswietlanie,że na zimnym silniku czerowne pole w benzyznie zaczyna się juz od 4 tyś obr/min.i z miare ciepłoty silnika przesuwa sie na wyższe obroty...
Dzięki za pouczająca fotorelację
W nowych BMW obrotomierz ma diodowe podswietlanie,że na zimnym silniku czerowne pole w benzyznie zaczyna się juz od 4 tyś obr/min.i z miare ciepłoty silnika przesuwa sie na wyższe obroty...
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
no troche, jutro i tak odpalany bedzie bo nowy tlok wsadzony i dowazony do reszty odchylka 0,05 grama:D:D precyzyjna waga do lakierow:P:P odchylka calego zespolu spowodowana sworzniem tlokowym 1,1 grama :/ . A jak czas bedzie to na skarbim sie auto pokarze, tylko na seryjnym walku bo wydechu znalezc nie moge na moda. a co do obrotki nie slyszalem, ale warto wiedziec:P Pytanie tez czy moze dwoch kierowcow jednym autem starowac??? bo chcialbym sprawdzi swoj czas na jednym aucie
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
no ja tej zimy złapałem notlaufadziechu pisze:W silnikach z komputerem (wszystkie obecne chyba) moznaby programowo chronic silnik - ponizej progowej temp. oleju dawka paliwa, obroty, moc sa ograniczane. Dopiero w miare wzrostu temp. oleju silnik przechodzi w normalny tryb.
przy -24 przejechałem z 4 km no i dodałem gazu ostro na 4 przy około 80km/h no i zonk - maluch mnie wyprzedził
po zgaszeniu na najbliższych swiatłach wszystko wróciło do normy ale wydygałem bo wtedy jeszcze byłem zupełnie zielony...wiec poyślałem że może jakiś zaworek sie przymarzł albo co ?
a pomysł rzeczywiście dobry tyle ze czasem ta moc nawet na zimnym Ci jest potrzebna... i co wtedy?
lepiej iść w kierunku BMW czyli jakas sygnalizacja ...
Zawsze można ustawić, że nagłe wciśnięcie gazu do oporu wyłączy "ochronę" silnika na jakiś czas... np. 20-30 sek.cowboy pisze:a pomysł rzeczywiście dobry tyle ze czasem ta moc nawet na zimnym Ci jest potrzebna... i co wtedy?
Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
A palila sie lampka cisnienia oleju ? Ja do swojego golfa po kupnie dolalem litr oleju i chula jak nowythomas24 pisze:Nie wiem jaki silnik jest w Fabii 1.4 16V, ale po przejechaniu 1000 km, (poziom oleju nie był sprawdzany przed trasą) dolać trzeba było około 1,5 litra oleju - czy mogło się stać to samo co w powyższym przykładzie??
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
nic nie pisczalo w tym i auto nie zgaslo po prostu zaczelo nierowno chodzic na wolnych obrotach i lekko podwyzszonych, co ciekawe na takim tloku objechalem VR6 :D mozna rzec zdrowego
[ Dodano: Sro Maj 10, 2006 23:35 ]
Auto jezdzi od 22 wczoraj w sumie, szybka naprawa byla i skuteczna... 15.5 bar na wszystkich cylindrach w niedziele na skarbimierzu sie pojawia:D:D nie ma to jak dotarcie:D
[ Dodano: Sro Maj 10, 2006 23:35 ]
Auto jezdzi od 22 wczoraj w sumie, szybka naprawa byla i skuteczna... 15.5 bar na wszystkich cylindrach w niedziele na skarbimierzu sie pojawia:D:D nie ma to jak dotarcie:D
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 319 gości