Problem,problem,problem :((

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pieciaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: Polska

Problem,problem,problem :((

Post autor: Pieciaa » pn maja 08, 2006 20:10

Zrobilo mi sie cos takiego z moim silniczkiem ze jak go z rana odpalem to co zapale to gasnie po kilku sekundach.I tak 2 lub 3 razy z rzedu nawet,niemam juz pojecia co to moze byc.Przeszukalem wszystko,lacznie z odlaczeniem alermu i dalej nic :(( HELP HELP


..-----..

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn maja 08, 2006 21:23

A jak mu dodasz gazu to tez gasnie?



Pieciaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: Polska

Post autor: Pieciaa » wt maja 09, 2006 09:49

Nie niegasnie jak go przytszymam na obrotech.Mam takie cos jeszcze ze wymienialem szczotkotszymasz z regulatorem w altermatoze i po odpaleniu swieci sie ladowanie dopuki niedepne troszke gazu.Zaraz jak kontrolka zgasnie to obnizaja sie obroty i to przyspiesza moment zgasniecia.A jak przed odpaleniem odlacze wtyczke od czulnika temperatury to niegasnie po odpaleniu.


..-----..

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » wt maja 09, 2006 09:57

Pieciaa pisze:A jak przed odpaleniem odlacze wtyczke od czulnika temperatury to niegasnie po odpaleniu.
No to być może sam sobie odpowiedziałeś :)
Jak silnik jest zimny to dostaje większą dawkę paliwa na rozruch.
W momencie jak masz uszkodzony czujnik to może mu się wydawać że silnik jest rozgrzany i dostaje mniejszą porcję paliwa na rozruch i efektem jest gaśnięcie silnika.
To tylko przypuszczenia oczywiście... :)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

racer18

Post autor: racer18 » wt maja 09, 2006 10:14

Może silnik krokowy zaczyna szwankować ale jak po odłączeniu czujnika jest lepiej to najpierw jego bym sprawdził ;)



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » wt maja 09, 2006 13:20

Warto sie przyjrzeć temu czujnikowi. Bo to chyba jest sprawca twoich kłopotów.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Pieciaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: Polska

Post autor: Pieciaa » śr maja 10, 2006 08:46

Tak ale czujnik przy temp. +20 stopni powinien miec 2500 omuw+- 500 i w tej normie sie miesci


..-----..

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości