dziwne rzęrzenie i problem ze ssaniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

dziwne rzęrzenie i problem ze ssaniem

Post autor: evil666 » śr wrz 29, 2010 08:15

Witam od wczoraj słyszę dziwne rzężenie dochodzące z okolic pasków klinowych, coś takiego jakby łożysko charczało ale nie jestem pewien... co to może być??
dodam że ostatnio zgubiłem osłony z silnika u dołu, obie :/ gdzieś na autostradzie :/ czy one mogą mieć wpływ na to że jak teraz jest wilgotno i woda się tam dostaje w okolice silnika to jakieś łożysko przez to oberwało??
i jeszcze mam problemy z automatycznym ssaniem? nie wiem dlaczego ale co jakiś czas gdy staje na światłach obroty wskakują tak jakby silnik był zimny mimo że ma odpowiednią temperaturę :/ nacisnę lekko gaz i obroty spadają już normalnie, po czym lekko falują, wskazówka tylko lekko drga ale myślę że to nie ma najmniejszego znaczenia.

aha silnik to 1,4 ABD 95 rok na wtrysku, pasek klinowy jest tylko na alternatorze i na pompie od wspomagania, nigdzie więcej :) pozdrawiam i czekam na pomoc :)



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

dziwne rzęrzenie i problem ze ssaniem

Post autor: prezesik25 » śr wrz 29, 2010 08:46

evil666 pisze:Witam od wczoraj słyszę dziwne rzężenie dochodzące z okolic pasków klinowych, coś takiego jakby łożysko charczało ale nie jestem pewien... co to może być??
dodam że ostatnio zgubiłem osłony z silnika u dołu, obie :/ gdzieś na autostradzie :/ czy one mogą mieć wpływ na to że jak teraz jest wilgotno i woda się tam dostaje w okolice silnika to jakieś łożysko przez to oberwało??
Woda dostała się do łożysk alternatora i teraz słychać szum.
evil666 pisze:i jeszcze mam problemy z automatycznym ssaniem? nie wiem dlaczego ale co jakiś czas gdy staje na światłach obroty wskakują tak jakby silnik był zimny mimo że ma odpowiednią temperaturę :/ nacisnę lekko gaz i obroty spadają już normalnie, po czym lekko falują, wskazówka tylko lekko drga ale myślę że to nie ma najmniejszego znaczenia.
silniczek krokowy do wyczyszczenia lub wymiany.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

dziwne rzęrzenie i problem ze ssaniem

Post autor: Paweł Marek » śr wrz 29, 2010 14:45

zdejm pasek z alternatora i zapalaj jak dalej będzie rzęził to pewnie pompa wody padła.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

dziwne rzęrzenie i problem ze ssaniem

Post autor: evil666 » pt paź 01, 2010 07:12

pompa wody była wymieniana razem z rozrządem czyli około 17tys km temu(a w ogóle co ile się w golfie wymienia rozrząd? bo mi się obiło o uszy że co 40tys lub 3 lata i nie wiem czy to jest prawdą:/)

a co do łożyska z alternatora jeśli tego teraz nie zrobię co może się stać?? nastały ciężkie czasy i brak funduszy :/



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

dziwne rzęrzenie i problem ze ssaniem

Post autor: kawowy19 » pt paź 01, 2010 08:24

60/70tys wymiana rozrzadu. A że masz tylko 17tys to i tak nie powiedziane ze pompa nie padla, róznie bywa z tymi częściami.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości