silnik 1.8 8v zwykły mono

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mordrag11111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 16, 2010 16:52
Lokalizacja: Żary

silnik 1.8 8v zwykły mono

Post autor: mordrag11111 » ndz wrz 26, 2010 13:17

mam pytanko co do silnika kupiłem silnik taki jak w temacie po swapie który ma porobione szlify kute tłoki, niby tytanowe zawory itp... czy da się z 90 konnego takiego silnika przerobić żeby miał 145 KM coś tu nie pasuje zbytnio bo tak apropo kupiłem ten silnik za 170zl z tym ze go musiałem sam wymontować jeden fakt ze niby przy bucie pali 17 litrów benzyny co o tym myślicie

a i jeszcze jedno w korpusie są 3 zaślepki do kanalików na ciecz chłodniczą jedna zaślepka wypadła jak to zrobić ze by było ok żeby to zdawało egzamin bo jak wiadomo w silniku jest spora temperatura i ciśnienie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

silnik 1.8 8v zwykły mono

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 26, 2010 15:15

założyć nowa zaślepkę i dać sobie spokój bo ten silnik jest niereformowalny i nie opłaca się bo za koszty jakie poniesiesz kupisz spokojnie gotowy silnik o mocy jakiej potrzebujesz. Ponadto tego rodzaju pytania zadawaj na działach tuningu, po wcześniejszym przeczytaniu tematów z wyszukiwarki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

AmonRSR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw mar 18, 2010 20:47
Lokalizacja: RSR

silnik 1.8 8v zwykły mono

Post autor: AmonRSR » ndz wrz 26, 2010 20:01

mordrag11111 pisze:kute tłoki, niby tytanowe zawory itp
mordrag11111 pisze:tak apropo kupiłem ten silnik za 170zl
Widziałeś na własne oczy te niby kute tłoki i tytanowe zawory czy to tylko ciągnięcie dalej bajek sprzedawcy?



Awatar użytkownika
mordrag11111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 16, 2010 16:52
Lokalizacja: Żary

silnik 1.8 8v zwykły mono

Post autor: mordrag11111 » pn wrz 27, 2010 19:20

no wlasnie nie widzialem ich...

wiem jedynie jak ten jego golf szedl na tym silniku jak byl jeszcze jego
a naprawde pali 17 litrow benia szlif jest zrobiony praktycznie wstepny bo mowil ze na 1,3 -1,4 zrobiony chodz i to podejzane bo to jest maly szlif
ja podejzewam ze on teraz max moze miec z 90KM na 115 max KM chodz nie wiem ale drugie pytanie opylalo sie ten silnik z osprzetem za 170 zeta czy raczej nie



AmonRSR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw mar 18, 2010 20:47
Lokalizacja: RSR

silnik 1.8 8v zwykły mono

Post autor: AmonRSR » pn wrz 27, 2010 21:04

Za 170zł to RP-ka się opłaca brać zwłaszcza jak z osprzętem, nawet na części. To spalanie jest bardzo wysokie, 17 litrów to z pewnością nie miałby mocy wiele, przymulony byłby ładnie i pewnie lubiłaby zakopcić. Sprawdź wężyki doprowadzające paliwo czy gdzieś nie ucieka paliwo, sondę lambda czy nie jest uszkodzona, można i sprawdzić czy wtryskiwacz rozpyla paliwo czy po prostu z niego się leje.



Awatar użytkownika
mordrag11111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 16, 2010 16:52
Lokalizacja: Żary

silnik 1.8 8v zwykły mono

Post autor: mordrag11111 » pn wrz 27, 2010 21:33

wiem co zrobie rozbiore go i sprawdze to, wtedy napisze co bylo prawdo a co nie przyokazji porobie zdiecia



AmonRSR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw mar 18, 2010 20:47
Lokalizacja: RSR

silnik 1.8 8v zwykły mono

Post autor: AmonRSR » pn wrz 27, 2010 22:31

Najpierw doprowadź spalanie do stanu do zaakceptowania. Szkoda tak rozbierać silnik tylko po to aby zobaczyć "co w środku siedzi" jeśli nie ma z niczym problemów. Bo to spalanie to raczej wina osprzętu a nie mechanicznych części silnika. Przy okazji masz tu dane o wtrysku mono- jetronic - http://www.przeklej.pl/plik/mono-bosch- ... l48n8cn2j6" onclick="window.open(this.href);return false;

Pobierz, poczytaj, posprawdzaj co trzeba.



Awatar użytkownika
mordrag11111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 16, 2010 16:52
Lokalizacja: Żary

silnik 1.8 8v zwykły mono

Post autor: mordrag11111 » czw wrz 30, 2010 14:05

heh teraz jest okee sąda była zjarana wymieniłem i wyregulowalem to teraz pali mi 10-11 benia
ale jedno mnie ciekawi w golfie mialem taki sam motor 1.8 8v mial gorszego buta ten ma wiekszego co wstawilem teraz ,czyli jednak ma w silniku przerobki
ale napewno nie ma 145KM tak jak on gadal pytanie ile moze teraz mieć ????



AmonRSR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw mar 18, 2010 20:47
Lokalizacja: RSR

silnik 1.8 8v zwykły mono

Post autor: AmonRSR » czw wrz 30, 2010 18:03

mordrag11111 pisze:ale napewno nie ma 145KM tak jak on gadal pytanie ile moze teraz mieć ????
Na to pytanie może Ci odpowiedzieć tylko hamownia. Ale 145 ani pewnie ponad 100 mieć nie będzie. RP-ek jest strasznie odporny (i toporny) na mody.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości