VR6 Kapitalny Remont
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
VR6 Kapitalny Remont
Witam forumowiczów niedawno rozebrałem swój silniczek i robię tak jak w temacie kapitalny remont + kilka dodatkowych rzeczy
mianowicie : porting, wałki, kolektor i przepustnica od 2.9, kolektor wydechowy 6-2-1 wydech, program, aluminiowe koła pasowe ale chciałbym przekroczyć magiczną granicę 200KM która jest bardzo ciążko osiągalna. Wiem również że z tego co chcę zrobić tyle nie osiągnę jestem realistą myślę że z tych modyfikacji wyciągnę ok 180/190 KM ale co można jeszcze zrobić by osiągnąć tą magiczną dwójkę z przodu jakie jeszcze mody można wprowadzić. Zależy mi na dużej mocy ale silnik musi być wolnossący
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję
mianowicie : porting, wałki, kolektor i przepustnica od 2.9, kolektor wydechowy 6-2-1 wydech, program, aluminiowe koła pasowe ale chciałbym przekroczyć magiczną granicę 200KM która jest bardzo ciążko osiągalna. Wiem również że z tego co chcę zrobić tyle nie osiągnę jestem realistą myślę że z tych modyfikacji wyciągnę ok 180/190 KM ale co można jeszcze zrobić by osiągnąć tą magiczną dwójkę z przodu jakie jeszcze mody można wprowadzić. Zależy mi na dużej mocy ale silnik musi być wolnossący
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję
[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]
VR6 Kapitalny Remont
warto chyba by bylo zamach odchudzic delikatnie, zawsze troche chetniej lapa by obroty, pokombinowac cos z dolotem, w sumie to najlepiej doprężyc bylo by tlokami, moze by 200 wskoczylo, napewno musisz zmienic kpl rozrzad, przewody swiece, bo to przewarznie zabiera najwiecej mocy
Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: VR6 Kapitalny Remont
omnitrx pisze:Witam forumowiczów niedawno rozebrałem swój silniczek i robię tak jak w temacie kapitalny remont + kilka dodatkowych rzeczy
mianowicie : porting, wałki, kolektor i przepustnica od 2.9, kolektor wydechowy 6-2-1 wydech, program, aluminiowe koła pasowe ale chciałbym przekroczyć magiczną granicę 200KM która jest bardzo ciążko osiągalna. Wiem również że z tego co chcę zrobić tyle nie osiągnę jestem realistą myślę że z tych modyfikacji wyciągnę ok 180/190 KM ale co można jeszcze zrobić by osiągnąć tą magiczną dwójkę z przodu jakie jeszcze mody można wprowadzić. Zależy mi na dużej mocy ale silnik musi być wolnossący
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję
kup odemnie silnik ktory juz ma 200KM
Re: VR6 Kapitalny Remont
Borys pisze:omnitrx pisze:Witam forumowiczów niedawno rozebrałem swój silniczek i robię tak jak w temacie kapitalny remont + kilka dodatkowych rzeczy
mianowicie : porting, wałki, kolektor i przepustnica od 2.9, kolektor wydechowy 6-2-1 wydech, program, aluminiowe koła pasowe ale chciałbym przekroczyć magiczną granicę 200KM która jest bardzo ciążko osiągalna. Wiem również że z tego co chcę zrobić tyle nie osiągnę jestem realistą myślę że z tych modyfikacji wyciągnę ok 180/190 KM ale co można jeszcze zrobić by osiągnąć tą magiczną dwójkę z przodu jakie jeszcze mody można wprowadzić. Zależy mi na dużej mocy ale silnik musi być wolnossący
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję
kup odemnie silnik ktory juz ma 200KM
Hehe wiesz co Borys zrobiłbym to gdyby chciał bym iść na łatwiznę Ale co to za frajda iść i pochwalić się kumplom, albo i nawet własną świadomość oszukiwać ale jak samemu się to zrobi to jest dopiero satysfakcja . Ja dopiero swoją przygodę zaczynam i chciałbym czegoś dokonać a nie cały czas iść tak jak już mówiłem najprostszą drogą.
[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: VR6 Kapitalny Remont
omnitrx pisze:Borys pisze:omnitrx pisze:Witam forumowiczów niedawno rozebrałem swój silniczek i robię tak jak w temacie kapitalny remont + kilka dodatkowych rzeczy
mianowicie : porting, wałki, kolektor i przepustnica od 2.9, kolektor wydechowy 6-2-1 wydech, program, aluminiowe koła pasowe ale chciałbym przekroczyć magiczną granicę 200KM która jest bardzo ciążko osiągalna. Wiem również że z tego co chcę zrobić tyle nie osiągnę jestem realistą myślę że z tych modyfikacji wyciągnę ok 180/190 KM ale co można jeszcze zrobić by osiągnąć tą magiczną dwójkę z przodu jakie jeszcze mody można wprowadzić. Zależy mi na dużej mocy ale silnik musi być wolnossący
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję
kup odemnie silnik ktory juz ma 200KM
Hehe wiesz co Borys zrobiłbym to gdyby chciał bym iść na łatwiznę Ale co to za frajda iść i pochwalić się kumplom, albo i nawet własną świadomość oszukiwać ale jak samemu się to zrobi to jest dopiero satysfakcja . Ja dopiero swoją przygodę zaczynam i chciałbym czegoś dokonać a nie cały czas iść tak jak już mówiłem najprostszą drogą.
ok mozna i uczyc sie na swoich błedach, ja wysadziłem 3 silniki zanim cos wyszło, i nie było komu podpowiedziec co bedzie gdy zrobie tak i tak
Re: VR6 Kapitalny Remont
ok mozna i uczyc sie na swoich błedach, ja wysadziłem 3 silniki zanim cos wyszło, i nie było komu podpowiedziec co bedzie gdy zrobie tak i tak [/quote]
Wiesz najwyżej rozwalę kilka silników w prawdzie nie stać mnie nawet na jeden ale za bardzo "kocham" ten motor
żeby się powstrzynać przy nim nie dłubać, albo żeby mi maszyna klekotała trudno się mówi będe próbował sam ja rozwalę to będe wiedzial co spieprzyłem ale za dotychczasową pomoc dzięki
Wiesz najwyżej rozwalę kilka silników w prawdzie nie stać mnie nawet na jeden ale za bardzo "kocham" ten motor
żeby się powstrzynać przy nim nie dłubać, albo żeby mi maszyna klekotała trudno się mówi będe próbował sam ja rozwalę to będe wiedzial co spieprzyłem ale za dotychczasową pomoc dzięki
[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]
VR6 Kapitalny Remont
Tak troszkę szukałem i pasowały by tłoki od Audi S2 jeżeli dobrze myślę 2,8 niby są wyższe ale teraz jest problem czy gdy je wsadzę to czy tłok mi się z głowicą nie spodka
[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]
VR6 Kapitalny Remont
Tłoki do VRa są skośne, więc prostych nie wsadzisz żeby to poprawnie działało. Blok rzędowy chodzi powiedzmy w płaszczyźnie prostej, a wszelkie VRy nie. W silnikach o dużym V są tłoki proste, ale VR to inna bajka.
VR6 Kapitalny Remont
Czyli niestety muszę szukać dalej zobaczymy może coś znajdę najwyżej nie poskładam mojego VR-a moim założeniem jest nie kupić silnik z 200KM tylko samemu zrobić
[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]
VR6 Kapitalny Remont
Ja sobie zaczołem czyścić tłoki itp. i co myślicie o polerce czoła tłoka by lepiej odprowadzał ciepło ??
[img]http://www.net-web.yoyo.pl/reklama.jpg[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: śr maja 26, 2010 17:05
- Lokalizacja: podlaskie
VR6 Kapitalny Remont
Chodzi o denko tloka chyba?polerka swoja droga,ale cieplo z tloka jest glownie oprowadzane przez pierscienie do cylindra oraz natrysk oleju .wypolerowanie denka i komory spalania moze usprawnic proces spalania i przewietrzania cylindra.na odbior ciepla ma to raczej marginalny wplyw...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości