Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
Pinhead
- Forum Master
- Posty: 1746
- Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44
Post
autor: Pinhead » pn maja 08, 2006 14:47
Nie ma. Klapke najlepiej zblokować w pozycji zamykającej dopływ ciepłego powietrza.
=-Pinhead-=
-
Kubus20
- VW Baron
- Posty: 3221
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
-
Kontakt:
Post
autor: Kubus20 » pn maja 08, 2006 16:48
wójaszek pisze:cholera wszystko było by OK gdyby mi ktoś powiedział gdzie to w silniku RF 1.6 sie znajduje :/
PLEASE
[ Dodano: Nie Maj 07, 2006 22:04 ]
a moja komora wygląda tak jak ta
Przy 1.6 taki dźwięk uzyskasz rozpinając obudowę filtra powietrza. Zrób eksperyment: otwórz obudowę filtra powietrza i wyjmijna chwilę filtr, zapal auto przegazuj i wtedy usłyszysz ten dźwięk. Ja mam taką samą puszkę od filtra jak Ty i spróbuję u siebie wyciąć tam od spodu jakąś dziurkę i zobaczę jak auto bedzie się zachowywało.
-
wójaszek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 874
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
- Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
-
Kontakt:
Post
autor: wójaszek » pn maja 08, 2006 21:05
to ty zrób experyment i dasz znac co i jak, + ew. sugestie itp...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]
-
Duber
- V.I.P.
- Posty: 10830
- Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
- Lokalizacja: FSW
Post
autor: Duber » pn maja 08, 2006 21:25
ale cykacie koledzy
-
sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sas_gti » pn maja 08, 2006 22:03
Kubus20 pisze:spróbuję u siebie wyciąć tam od spodu jakąś dziurkę i zobaczę jak auto bedzie się zachowywało.
dzieruka jedna nic nie da, ja mam wyćiete 1/2 powierzcni spodu puszki a kolega w g60 ma zrobione chyba ze 20 dziurek sr 1 cm....
-
silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: silent_rob » pn maja 08, 2006 23:01
-
Duber
- V.I.P.
- Posty: 10830
- Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
- Lokalizacja: FSW
Post
autor: Duber » pn maja 08, 2006 23:09
silent_rob, wytlumacz mi dokladnie o tej dwururce,ciekawi mnie to
-
silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: silent_rob » pn maja 08, 2006 23:19
ta dwuruka to nieporozumienie
bo ona odchodiz od kolektora i schodzi sie w jedna rure i wlazi w katalize , gosc jak sprzedawal mi silnik to zamiast wyjac normalnie to przecial ta rurke palnikiem i musialem dac ja do pospawania w calosc
i wapie zeby byla idealnie szczelna
-
Duber
- V.I.P.
- Posty: 10830
- Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
- Lokalizacja: FSW
Post
autor: Duber » pn maja 08, 2006 23:24
silent_rob, aha myslalem ze to jakas fajna przerobka.
-
sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sas_gti » wt maja 09, 2006 00:15
piotr2 pisze:aha myslalem ze to jakas fajna przerobka
no wąsnie bo to przecież seria tyle że pospawana....
silent_rob pisze:u mnie rasowo bulgocze caly czas , a jaka przyczyna ??? stozek i dwururka od kolektora spawana w polowie
to na pewno nie od tego spawu , stozek to inna sprawa
-
wójaszek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 874
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
- Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
-
Kontakt:
Post
autor: wójaszek » wt maja 09, 2006 09:52
a czy powi mi koś dlaczego u mnie nie ma żadnej różnicy na wolnych obrotach, jak zatkam ręką rurę wlotu powietrza , to nie ma to kompletnie żadnego wpływu na prace silnika:/
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]
-
Pinhead
- Forum Master
- Posty: 1746
- Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44
Post
autor: Pinhead » wt maja 09, 2006 11:06
Zatykasz dopływ zimnego a jest jeszcze ciepłe powietrze brane z nad kolektora wydechowego. Nie wiem dokładnie jak zbudowana jest klapka sterująca w RF ale w RP otworzy się sama jeśli będzie mocne podciśnienie w puszcze filtra.
=-Pinhead-=
-
sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sas_gti » wt maja 09, 2006 17:24
no wlasnie, ta klapka nie jest az tak szczelna zeby zgasic silnik, poza tym jak kolega wyzej napisał pod wplywe mpodcisnienia sie uchyla.....
domyslam sie ze chcesz sobie sprawdzic szczelnosc dolotu....proponuje odczepic rure juz za filtrem iwtedy przytkaj ręka, wtedy bedziesz czuł.....jak zasłonisz cały otwór to auto powinno zgasnąc....jelsi dolot jest szczelnyv oczywiscie
-
wójaszek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 874
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
- Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
-
Kontakt:
Post
autor: wójaszek » wt maja 09, 2006 21:57
sas_gti pisze:jak zasłonisz cały otwór to auto powinno zgasnąc
obojętnie czy bedzie zapalone na gazie czy na benzynie
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 283 gości