Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Freddy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 492
Rejestracja: wt sty 13, 2009 17:17
Lokalizacja: WWL

Re: Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Post autor: Freddy » wt wrz 21, 2010 19:54

Rozrząd musiałem zrobić bo mam już 105 tysięcy więc czas najwyższy. To czy nie leci z przewodów jeszcze nie wiem bo w ogóle nie sprawdzałem szczelności układu chłodniczego, druga sprawa jest taka że może przy chłodnicy lecieć nie wiem będę musiał zaprowadzić na sprawdzenie szczelności i teraz po zmianie rozrządu może już nie będzie tego tematu nie mam pojęcia muszę zaczekać i wykluczyć wszystkie możliwości dopiero wtedy stwierdzę że to uszczelka lub głowica. Mam nadzieje że to nie głowica bo to takie koszty że wole auto zmienić a tego bym nie chciał bo jak do tej pory jestem z golfa bardzo zadowolony i nie mam zamiaru go zmieniać. Zobaczymy czas pokaże.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Post autor: ZbyszekGolf » wt wrz 21, 2010 22:08

Witam najczęsciej w tych silnikach pękają głowice ja bym sprawdził głowice na szczelnosc



Awatar użytkownika
Freddy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 492
Rejestracja: wt sty 13, 2009 17:17
Lokalizacja: WWL

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Post autor: Freddy » wt wrz 28, 2010 12:08

Byłem u mechanika poraz kolejny i dowiedziałem się tyle że nie mam problemu z głowicą :) okazało się że moje ubytki płynu chłodniczego to tylko parowanie wody :) nie ma żadnego puszczania oleju do zbiorniczka płynu chłodniczego i żadnego dymienia na biało na zimnym silniku :) póki co nie ma co się martwić :) zbędnie spanikowałem :) pozdrawiam



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Post autor: PinkFloyd » wt wrz 28, 2010 13:37

Freddy pisze:Byłem u mechanika poraz kolejny i dowiedziałem się tyle że nie mam problemu z głowicą :) okazało się że moje ubytki płynu chłodniczego to tylko parowanie wody :) nie ma żadnego puszczania oleju do zbiorniczka płynu chłodniczego i żadnego dymienia na biało na zimnym silniku :) póki co nie ma co się martwić :) zbędnie spanikowałem :) pozdrawiam
Nie chcę Cie martwić ale miałem Tourana 2.0TDI 140KM i przez 60 tyś km nie dolałem nawet 1mm płynu i zawsze był poziom w normie, po tym przebiegu uciekał , przy 120 tys km ubywało ok 0,5l na 3 tys km- płynu nie było w oleju, oleju w płynie, nie dymił na biało, po ściagnieciu głowicy okazało sie ze norma pęknieta, po założeniu nowej 40 tys km był spokój i znowu to samo ( ponoc polskie głowice sa do niczego ) wiec sprzdałem i kupiłem benzynę :jezor: W Mk IV 1.9TDI płyn zmieniałem 2 lata temu zrobiłem 50 tys km i poziom jest cały czas max.



Awatar użytkownika
Freddy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 492
Rejestracja: wt sty 13, 2009 17:17
Lokalizacja: WWL

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Post autor: Freddy » wt wrz 28, 2010 15:50

jak bym się martwił wszystkimi przypadkami, usterkami, wadami to nie kupowałbym auta i chodziłbym pieszo :) wiem że to wadliwy silnik i dzisiaj czytałem o nim artykuł tak przypadkiem że padają nie tylko głowice, ale też koła dwumasowe, pompowtryskiwacze, turposprężarki, pompy oleju :P szkoda tylko że nie przeczytałem go przed kupnem tego auta :P hehe no ale cóż narazie będę jezdził i się nie zamartwiał w końcu nie będę nim jezdził do końca życia oby tylko nie spotkało mnie nic przykrego zanim go sprzedam :) znowu z tymi usterkami jest tak że to nie w 100% wypuszczonych silników 2.0TDI to wszystko czy pojedyncza z tych usterek wyjdzie lub się zdarzy prawda :) słyszałem złe opinie na temat 1.9TDI które są podobno "WIECZNE" ale wiadomo że złe opinie głoszą ludzie którym taki silnik się popsuł lub psuje lub którzy nie potrafią jezdzić dieselem bo na pewnie rzeczy trzeba zwracać uwagę jak jezdzi się klekotem :) Pozdrawiam



czaczo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob wrz 18, 2010 11:41

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Post autor: czaczo » czw wrz 30, 2010 13:08

Witam serecznie ja zaczełem ten temat już pisze co sie wyjaśniło narazie głowica jest ok płyn nie ucieka wymieniłem jedynie olej rozrzad narazie zostawiłe zobaczymy co sie bedzie dziadz za kilka miesiecy .Co do Egr to bład cały czas jest ale dlatego ze wyjety jest katalizatror mozna tak jezdzic do bółu mam sie tym nie przejmowac co do Klap klimatyzacji to padł silniczek sterujacy klapami i trzeba było go wymienic koszt koło 450zł Pozdrawiam wszytskich 140Km:)



czaczo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob wrz 18, 2010 11:41

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Post autor: czaczo » czw wrz 30, 2010 13:10

140KM :satan:



czaczo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob wrz 18, 2010 11:41

Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO

Post autor: czaczo » pt paź 29, 2010 11:46

Co najciekawsze głowica nie jest uszkodzona ubytek płynu spowodoany był zapachanymi przewodami powrotu!!płynu z silnika wiec nie dajcie sie czasem nabrać odrazu ze to jest głowica!!!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości