Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Post autor: t0mal » pn wrz 27, 2010 20:14

Poza zbiorniczkiem do wspomagania, kasety z dźwignią, rozrusznikiem, przednią łapą silnika, linką sprzęgła, linką prędkościomierza, instalacją elektryczną (przeszkadza kopółka, trzeba inaczej puścić kable i przedłużyć ten to śwateł wstecznego) półosi z mk3 (moja naiwna pomyłka)
A mechaniczny wysprzęglik jest do d*py nie podobny - pedał sprzęgła jest jak z betonu, szkoda wydawać 260zł na długą linkę i ją jeszcze przerabiać.



arwam

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Post autor: arwam » wt wrz 28, 2010 08:12

t0mal pisze:A mechaniczny wysprzęglik jest do d*py nie podobny - pedał sprzęgła jest jak z betonu, szkoda wydawać 260zł na długą linkę i ją jeszcze przerabiać.
kup sobie z passata B3 1.8linkę
a pedał jest twardy jeśli masz auto z przed 87' i nie maz sprężyny wspomagającej.
ja mam pedały bez tej sprężyny i nie narzekam

zresztą docisk jest znacznie mocniejszy niż w skrzyni 020 więc nie dziw się że pedał jest twardy



arwam

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Post autor: arwam » wt wrz 28, 2010 08:14

jak chcesz to nie długo będę miał jeszcze jeden komplet pół-osi na 100mm z dwójki 1.8GTI 16V
ja mam na takich samych zrobione i nie narzekam



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości