[ALL VW] Jak uzyskac dzwiek G60 w kazdym aucie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » ndz maja 07, 2006 22:45

W 1.3 MH na gaźniku jest to możliwe? :pub:


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » ndz maja 07, 2006 23:14

niestety też nie gaźnikowe silniki nie maja takiego cuda u nas jedyne co może nam pomóc to tylko majsterka w dolocie i przeróbka tłumików żeby buczał ;( a szkoda


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz maja 07, 2006 23:19

ta zwezka jest tylko przy rp



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz maja 07, 2006 23:19

kurde fajnie slychac tylko jeden bol jest,chce sie dusic powyzej 3000 a wtedy z baku siorbie :( ale fajnie slychac :) ha ha góra silniki RP :okej: :okej: :ass: :jezor:
Ostatnio zmieniony ndz maja 07, 2006 23:22 przez Duber, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz maja 07, 2006 23:19

chyba jutro ja wymontuje



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn maja 08, 2006 00:06

daaroo, TYLKO NIE WYZUCAJ TEJ RURKI NA SMIETNIK,nie kazdemu moze sie spodobac na dluzsza trase ten fajny pomruk



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn maja 08, 2006 00:21

wójaszek, daj znać jak ją wyjmiesz jak ci się dzwięk zmieniił



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn maja 08, 2006 00:26

piotr2 pisze:daaroo, TYLKO NIE WYZUCAJ TEJ RURKI NA SMIETNIK,nie kazdemu moze sie spodobac na dluzsza trase ten fajny pomruk
spokojnie

mam manie zbierania wymienionych czesci ktore sie zuzyly :hmm: :jezor:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn maja 08, 2006 12:32

fajnie by tez było jakby mi ktos powiedział jak na to wpływa wyceicie dolu puszki....bo też czytałe mo tym na forum ,a a ja miałem juz tak od kupna wiec nie mam porównania..



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32766
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn maja 08, 2006 12:39

kiedys w służbowej corsie 1.0 zrobiłem sobie dziurę na dole tłumika koncowego diaksem na wielkosc dwóch pudełek po zapałkach. Bardzo przyjemny bulgocik przy zapalaniu, na wolnych obrotach dzwiek normalny, najładniej warczał przy 3000 obr. osiągi bez zmian, ale fun był fajny :)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn maja 08, 2006 12:40

yyyy ale chyba mnie nie zrozumiałeś , chodzi o dziure w puszcze filtra powietrza.....kto o zdrowych zmysłach wierci dziury w wydechu? no prosze Cie :partyman:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32766
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn maja 08, 2006 12:43

ano tak, nie doczytałem :rotfl: a kto powiedział ze jestem o zdrowych zmysłach...? :rotfl: przeciez wiadomo ze najlepiej eksperymentowac na służbowym aucie :D


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn maja 08, 2006 12:49

djtom pisze:przeciez wiadomo ze najlepiej eksperymentowac na służbowym aucie
ojj tak, biedne te auta są heheheh, wiem po sobie :twisted: jak czasem dorwe to :satan:



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn maja 08, 2006 13:49

a potem bieda temu kto kupi takie auto :bigok:

[ Dodano: Pon Maj 08, 2006 2:44 pm ]
jeszcez jedna sprawa

po zdjeciu filtra zauwarzylem
ze ta zwezka jest jakby wklejonai trzebie bedzie uzyc troche sily
aby ja zdemontowac ale nie w tym problem

a mianowicie

chodzi o klapke ktora steruje podcisnienie
i w zaleznosci od temp silnika podaje cieplle powietrze
z kolektora badz zimne

czy po usunieciu zwezki nie ma problemow na zimnym silniku :>



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 479 gości