Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić
Witam.
Jestem po wymianie pompy w AFN na pompę 11mm . Po wymianie autko nie chce zapalić. Rozrząd ustawiony na znaki. Paliwo na wtryski idzie. A auto jak nie paliło tak nie pali.
Po długim kręceniu z 15 sekund autko zaczyna łapać łapie wkręca się do 900 obr i gaśnie..
Czy może być to spowodowane źle przerobioną wtyczką..??
Czy pompa może być do dupy...??!!
Bardzo proszę o pomoc..
Jestem po wymianie pompy w AFN na pompę 11mm . Po wymianie autko nie chce zapalić. Rozrząd ustawiony na znaki. Paliwo na wtryski idzie. A auto jak nie paliło tak nie pali.
Po długim kręceniu z 15 sekund autko zaczyna łapać łapie wkręca się do 900 obr i gaśnie..
Czy może być to spowodowane źle przerobioną wtyczką..??
Czy pompa może być do dupy...??!!
Bardzo proszę o pomoc..
Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić
jak zalapuje to dozuj plakiem i sprawdzaj w tym czasie kat wtrysku bo tu raczej widze problem.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić
Pierwsza sprawa ,czy sprawdzałeś vagiem napięcie RSW na właczonym zapłonie? Powinno wynosić ok.0740 volt .Druga sprawa to kąt wtrysku ,jak zauważył wesol, musisz sobie zrobić znak odnosnik ,ruszyć pompą po ok.1mm do silnika i próba ,jak nie bedzie lepiej to w drugą stronę czyli od silnika i próba .Jak pompa podaje na wtryski to musi odpalić wcześniej czy pużniej .rafal102 pisze:estem po wymianie pompy w AFN na pompę 11mm . Po wymianie autko nie chce zapalić. Rozrząd ustawiony na znaki. Paliwo na wtryski idzie. A auto jak nie paliło tak nie pali.
Po długim kręceniu z 15 sekund autko zaczyna łapać łapie wkręca się do 900 obr i gaśnie..
Czy może być to spowodowane źle przerobioną wtyczką..??
Czy pompa może być do dupy...??!!
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw kwie 14, 2011 03:20
- Lokalizacja: DW
Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić
Zapytam z ciekawości jaka była usterka,że tak dziwnie palił?
Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić
pewnie pompa leżała gdzies zakurzona i wyschneła sobie troszke a po założeniu przestała pompować wymagane ciśnienie...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić
JABcok20, broker1982, z tego co wiem, to Rafał miał zbyt małą dawkę paliwa
Ale lepiej jak się wypowie .. Bo już mi się mogły odcinki przygód 'TDI' pomylić
Ale lepiej jak się wypowie .. Bo już mi się mogły odcinki przygód 'TDI' pomylić
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości