jak kupisz kompletny silnik... ale komplet a nie bedziesz dokupowal wszystko lub wymienial na sprawne.. to moze... ale szczerze wątpie...DaVWidek pisze:Czyli swap do mk3 1.8T w kompletnej serii to koszt min. 10k ?
Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
No trzeba policzyć z grubsza.
Silnik, skrzynia, elektryka, pompa wspomy, alternatow, początek wydechu, turbo = 4000zł
Ogarnięcie elektryki, immo, wrzucenie silnika 3000zł
Rozrząd, płyny, filtry, dolot, FMIC = 1200zł
Zostają flansze od skrzyni CDA, przednia łapa do poduszki, przewód od pompy wspomy, i jakieś inne pierdoły. Niewiele do dychy brakuje, a i tak to ceny tylko orientacyjne i mało miarodajne.
Silnik, skrzynia, elektryka, pompa wspomy, alternatow, początek wydechu, turbo = 4000zł
Ogarnięcie elektryki, immo, wrzucenie silnika 3000zł
Rozrząd, płyny, filtry, dolot, FMIC = 1200zł
Zostają flansze od skrzyni CDA, przednia łapa do poduszki, przewód od pompy wspomy, i jakieś inne pierdoły. Niewiele do dychy brakuje, a i tak to ceny tylko orientacyjne i mało miarodajne.
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
TAZ pisze:No trzeba policzyć z grubsza.
Silnik, skrzynia, elektryka, pompa wspomy, alternatow, początek wydechu, turbo = 4000zł
Ogarnięcie elektryki, immo, wrzucenie silnika 3000zł
Rozrząd, płyny, filtry, dolot, FMIC = 1200zł
Zostają flansze od skrzyni CDA, przednia łapa do poduszki, przewód od pompy wspomy, i jakieś inne pierdoły. Niewiele do dychy brakuje, a i tak to ceny tylko orientacyjne i mało miarodajne.
oj taz uwazam ze troche zanizyłes cene/ceny, moze napisze jak ja i co ja wiem...
silnik oczywiscie w zaleznosci jaka wersje mocową kupisz.. a raczej jakies oznaczenie silnika... wiadomo te słabsze beda tansze a topowe z eSki bedą droższe...
silnik z eSy trzebaliczyc okolo 4500 bez skrzyni z wiazka i kompem
skrzynia zalezy jaką wsadzimy... proponuje CYP lub CDA to koszt okolo do 1000zł
sprzegło z VRa + kolo jednomasowe z ABFa +śruby to koszt okolo 1000
intercooler ok 400zł
wykonanie dolotu 2'' z kwasiaka to okolo 1000-1500zł
wydech 3'' DP+ 2,5'' na 2 tłumikach to koszt okolo 2000-2500zł
podpiecie elektroniki 1000-1500zł
rozrzad od strony czołowej i od strony skrzyni ( łancuch i napinacz to koszt okolo do 1500zł)
warto kupic nowa pompe paliwa np bosch 4barowy ok 500zł
filtry oleje itp do 500zł
jesli damy komus włozyc ten silnik to znowu mozna doliczyc w zaleznosci od tunera mysle 1000-1500zł ( za samo zawieszenie silnika)
przeróbka weza spływu oleju z turbo 200zł
i masa innych kosztów ktore wyjda po drodze.... bo napewno sie cos spierd.....i tzw choroby wieku dzieciecego
moze ja mialem pecha a moze tak jest ale wymienic muisałem Ireg cisnienia paliwa, pompa paliwa, przepływka napinacz łancuszka, łancuszek, map sensor, oczywiscie rozrzad, czuj temp, termostat, dokupic musialem bak paliwowy do benzyny, przeowdy paliwowe, mocowanie filtra paliwa, kosz z pływakiem z benzyny, ale mysle nie ma co załowac bo przy juz takiej inwestycji nie ma co oszczedzac na pierdołach... boo dzieki temu juz od 2lat latam z 1.8t w mk3 i nie mam zadnych kłopotów z nim)
Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
tfanatic.. Kup audi a3 1.8 T a lepiej wyjdziesz niz lądowanie pieniedzy w golfa III ktory i tak zaraz Ci sie zacznie sypać, a z a3 nie zrobi Ci sie szrot po 2 mocnych zimach .. 1.8 T spoko silnik ale jesli Cie stać na spalanie 10 L / 100 przy spokojnej jezdzie na trasie LOL, tak wychodzi! a po miescie 13-14 L
Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
Jedź do diagnosty bo palą te silniki trochę mniej. Chyba, że dla ciebie spokojna jazda to zmiana biegów przy 6000RPM.
Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
u mnie zaczal wiecej palic ale mysle ze po wymianie termostatu i czujnika cieczy bedzie ok bo zauwazylem ze to moze sie walic. Normalnie na trasie 6,5-7L da sie osiagnac. W miescie to nie udalo mi sie w granicach 10L miec zazwyczaj ok.14
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Re: Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
jesli moge cos doradzic.. nie kupuj zadnych innych czujników niz OE VW.... szajsy typu hanspries topran EPS sa o kant dupy rozbić... niestety ale przechodziłem przez to i jesli moge kogos od tego uchronic to bylo by fajnie... te zamienniki głupoty i pokazuja i podaja na komputer....hunterek pisze:u mnie zaczal wiecej palic ale mysle ze po wymianie termostatu i czujnika cieczy bedzie ok bo zauwazylem ze to moze sie walic. Normalnie na trasie 6,5-7L da sie osiagnac. W miescie to nie udalo mi sie w granicach 10L miec zazwyczaj ok.14
tylko OE... bodajze 90zł ale wierzcie mi warto
a ty w ogole jezdziles kiedys 1.8T czy jestes fantastą...?? 10 litrów przy spokojnej jezdzie w mk3? tez super opinia ciekawe czy poparta praktyką....Vii pisze:tfanatic.. Kup audi a3 1.8 T a lepiej wyjdziesz niz lądowanie pieniedzy w golfa III ktory i tak zaraz Ci sie zacznie sypać, a z a3 nie zrobi Ci sie szrot po 2 mocnych zimach .. 1.8 T spoko silnik ale jesli Cie stać na spalanie 10 L / 100 przy spokojnej jezdzie na trasie LOL, tak wychodzi! a po miescie 13-14 L
dlaczego 1.8t w mk3 musi sie sypac?? znowu jakas dziwna teoria... 10-11 litrów to ja mam jak na trasie jezdze z stała predkoscia oscylujaca w okolicy 200
po miescie katując jeszcze 14 nie wział...
naprawde takich głupot jeszcze nie widzialem i nie czytałem
Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
Oki dzieki za rade.Kevin_mkII pisze:jesli moge cos doradzic.. nie kupuj zadnych innych czujników niz OE VW.... szajsy typu hanspries topran EPS sa o kant dupy rozbić... niestety ale przechodziłem przez to i jesli moge kogos od tego uchronic to bylo by fajnie... te zamienniki głupoty i pokazuja i podaja na komputer....
tylko OE... bodajze 90zł ale wierzcie mi warto
no tutaj kolego to Ciebie chyba fantazja poniosla bo seryjne 1.8T w MK4 przy 200km/h pokazuje 20l/100km i wiele osob to potwierdzi. 10-11l na trasie sie zgodze przy predkosciach ~140 mozna osiagnac ale nie przy 200 Niestety przy takich przelotach po 200 to nie Cinquecento i nie spali maloKevin_mkII pisze:dlaczego 1.8t w mk3 musi sie sypac?? znowu jakas dziwna teoria... 10-11 litrów to ja mam jak na trasie jezdze z stała predkoscia oscylujaca w okolicy 200
Ciekawe...Kevin_mkII pisze:po miescie katując jeszcze 14 nie wział...
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Re: Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
no tutaj kolego to Ciebie chyba fantazja poniosla bo seryjne 1.8T w MK4 przy 200km/h pokazuje 20l/100km i wiele osob to potwierdzi. 10-11l na trasie sie zgodze przy predkosciach ~140 mozna osiagnac ale nie przy 200 Niestety przy takich przelotach po 200 to nie Cinquecento i nie spali maloKevin_mkII pisze:dlaczego 1.8t w mk3 musi sie sypac?? znowu jakas dziwna teoria... 10-11 litrów to ja mam jak na trasie jezdze z stała predkoscia oscylujaca w okolicy 200
Ciekawe... [/quote]Kevin_mkII pisze:po miescie katując jeszcze 14 nie wział...
nie poniosło przy kazdym tankowaniu sprawdzam i przeliczam...i akurat nie mam tutaj zadnego celu w zaniżaniu spostrzeżeń
seryjne 1.8t 150ps... mozliwe... a nie 250konne 1.8t w lekkiej budzie, przy 140-150 na godzine spalił mi niecałe 8 litrów
Re: Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
słuchaj czytaj ze zrozumieniem bo nie rozumiesz mojego przesłania a dyskutujesz.. nie mowie ze silnik ma sie sypać tylko ze bedzie sie sypać kasta golfa III, wiec czy warto łądować do niego silnik za ciezkie pieniadze? pomyśl ... nie, nie jezdziłem nigdy tankuje go co drugi dzien i bardzo dobrze wiem ile pali nawet przy spokojnej jezdzie.. zreszta kolega pisał ze 14 litrów tez po miescie bierze wiec nie tylko podparte moja praktyka a rowniez PRAKTYKA innych osób! dziekujeKevin_mkII pisze:jesli moge cos doradzic.. nie kupuj zadnych innych czujników niz OE VW.... szajsy typu hanspries topran EPS sa o kant dupy rozbić... niestety ale przechodziłem przez to i jesli moge kogos od tego uchronic to bylo by fajnie... te zamienniki głupoty i pokazuja i podaja na komputer....hunterek pisze:u mnie zaczal wiecej palic ale mysle ze po wymianie termostatu i czujnika cieczy bedzie ok bo zauwazylem ze to moze sie walic. Normalnie na trasie 6,5-7L da sie osiagnac. W miescie to nie udalo mi sie w granicach 10L miec zazwyczaj ok.14
tylko OE... bodajze 90zł ale wierzcie mi warto
a ty w ogole jezdziles kiedys 1.8T czy jestes fantastą...?? 10 litrów przy spokojnej jezdzie w mk3? tez super opinia ciekawe czy poparta praktyką....Vii pisze:tfanatic.. Kup audi a3 1.8 T a lepiej wyjdziesz niz lądowanie pieniedzy w golfa III ktory i tak zaraz Ci sie zacznie sypać, a z a3 nie zrobi Ci sie szrot po 2 mocnych zimach .. 1.8 T spoko silnik ale jesli Cie stać na spalanie 10 L / 100 przy spokojnej jezdzie na trasie LOL, tak wychodzi! a po miescie 13-14 L
dlaczego 1.8t w mk3 musi sie sypac?? znowu jakas dziwna teoria... 10-11 litrów to ja mam jak na trasie jezdze z stała predkoscia oscylujaca w okolicy 200
po miescie katując jeszcze 14 nie wział...
naprawde takich głupot jeszcze nie widzialem i nie czytałem
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
no to jesli nie masz tam 300 koni to masz tam cos solidnie zje....ane bo 14 litrów przy spokojnej jezdzi to s4 2.7bit nie pali
rownież dziekuje
rownież dziekuje
Re: Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
ja dalej sie upieram przy swoim! Mam tez audi A4 1.8 20 V bez uturbienia i ono po miescie potrafi wziaść 11-12 takze jak mocniejszy uturbiony brat wezmie 13-14 to chyba wszystko ok? OCZYWISCIE! no ale ok, oba auta mam rozje ... ane, a nie maja nawet 200 tyśKevin_mkII pisze:no to jesli nie masz tam 300 koni to masz tam cos solidnie zje....ane bo 14 litrów przy spokojnej jezdzi to s4 2.7bit nie pali
rownież dziekuje
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
szkoda tylko ze wolno ssak 1.8 20Vpali wiecej niz 20VT.... kolejna sprawa... spokojna jazda to rzecz względna...
Ile kosztuje swap na 1.8 T i 20V i co potrzeba ?
koledzy rozluznijcie poslady.
Podumowujac:
Mk4 ciezsze od Mk3
150K 1.8T spali wiecej niz 180-225-250KM ze wzgledu na zmiany ECU.
1.8 20V 125KM spala wiecej niz 1.8T
Jazda po miescie 150KM 1.8T w budzie MK4 to jakies 12-14L , trasa 6,5 - 8l w zaleznosci od predkosci
S4 2.7 Bi-T spala wiecej niz 1.8T
Podumowujac:
Mk4 ciezsze od Mk3
150K 1.8T spali wiecej niz 180-225-250KM ze wzgledu na zmiany ECU.
1.8 20V 125KM spala wiecej niz 1.8T
Jazda po miescie 150KM 1.8T w budzie MK4 to jakies 12-14L , trasa 6,5 - 8l w zaleznosci od predkosci
S4 2.7 Bi-T spala wiecej niz 1.8T
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości