Hey, kilka pytan. Robie rozrzad i potrzebuje informacji:
- Jak ustawic wal z tlokami wzgledem glowicy jak bede te glowice spowrotem po regeneracji zakladal. Tam chyba jakies znaczniki sa na kolach pasowych i zamachowym, ale nie orietuje sie dokladnie. Jakis schemacik, rysunek bylby widziany najchetniej.
- Na ile Niutonow maja byc dokrecone sruby trzymajace glowice. Kolejnosc znam, bo mam Heinsa po ang, ale nie moglem sily znalezc.
- i czy po planowaniu glowicy moge zalozyc zwykla uszczelke pod glowice, nie przewidziana na planowanie bez wiekszych, negatywnych konsekwencji dla silnika.
Z reszta dam rade.
Bardzo prosze o pomoc, bo robie to sam. A nie chce miec motoru w kawalkach i stac z robota bezradnie. Dziekuje
1.8 8v rozrzad - kilka pytan =]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- MruCay
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:44
- Lokalizacja: Wolin / Warszawa
- Kontakt:
1.8 8v rozrzad - kilka pytan =]
Kurcze. Nie wierze, ze nikt nie jest w stanie Mi pomoc
WOLNOŚĆ = WEBER
vw-oldschool.pl
vw-oldschool.pl
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.8 8v rozrzad - kilka pytan =]
1. 45 stopni w dowolną stronę od ustawienia OT, w tej pozycji żaden z tłoków nie będzie u samej góry - tak dla bezpieczeństwa. Znaczek jeden na kole pasowym drugi na obudowie rozrządu - jak je zgrasz masz OT - od tego przekręcasz o 45 stopni. O ustawienie całego rozrządu nie pytaj, jest wyszukiwarka na dole opisano wiele razy,
2. 4- etapowo 40 N, 60N i dwa razy po 90 stopni
3. odpowiedź dostaniesz od osoby wykonującej planowanie, po pomiarach głowicy po planowaniu.
Dopisz typ silnika
2. 4- etapowo 40 N, 60N i dwa razy po 90 stopni
3. odpowiedź dostaniesz od osoby wykonującej planowanie, po pomiarach głowicy po planowaniu.
Dopisz typ silnika
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.8 8v rozrzad - kilka pytan =]
http://img821.imageshack.us/img821/4434/38799354.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
1.8 8v rozrzad - kilka pytan =]
Ustawiasz pierwszy tlok w gornym martwym punkcie(od strony rozrzadu) a jesli nie wiesz jak to zrobic to po prawej stronie silnika o gory juz na skrzyni jest taka biala zaslepka wyciagasz krecisz i na kole zamchowym jest znak i n skrzyni tez jak ustawisz dobrze to musi dzialac lub ustawiasz wal od strony rozrzadu na znak zakladasz glowice i ustawiasz walek na znak mozesz krecic bez obaw bo jest to glowica bez kolizyjna i nic sie nie zablokuje potem zakladasz pasek napinasz go sprawdzasz znaki robisz a dole kluczem na walekilka pelnych obrotow silnika jak znaki zawsze pasuja to znaczy ze zrobiles dobrze, masz ustawione znaki ustawiasz aparat zaplonowy na znak i palisz maszyne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości