ABF dolot

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

ABF dolot

Post autor: sieski » wt wrz 21, 2010 16:53

no papierkiem papierkiem bym radzil frez moze wyrwac... niepolecam dla poczatkujacych....
i tak jak kolega napisal mozesz tez nawinac papier na wiertarke szybciej pujdzie z poczadku a zas papier i heja ;p


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

ABF dolot

Post autor: RasPL » wt wrz 21, 2010 20:35

frez frezarka i po kłopocie, kombinując tylko sprawę można spaprać


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

ABF dolot

Post autor: sieski » wt wrz 21, 2010 21:24

chyba tylko stolowa ;p :satan:


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

ABF dolot

Post autor: siman20 » wt wrz 21, 2010 22:19

no dobra to jeszcze mi powiedzcie o ile ja rozwiercic od nominalnej zeby ta blaszka ja domykala w srodku? i czy to tak naprawde ma sens to rozwiercac? noi wtedy to na 100% trzeba puszke filtra ponawiercac bo orginalnie to prawie wogole tam powietrza nie leci.. a noi wlasnie jaka wkladke tam wlozyc? wiem ze k&n najlepszy ale moze jest jescze cos wmiare dobre?



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

ABF dolot

Post autor: sieski » wt wrz 21, 2010 22:33

stozek;p i po problemie;pi tak zane poweer rury;p ainnej wkladki nie polecam;p


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

Re: ABF dolot

Post autor: siman20 » wt wrz 21, 2010 23:04

sieski pisze:stozek;p i po problemie;pi tak zane poweer rury;p ainnej wkladki nie polecam;p
a ja slyszalem ze stozek to kupa a zanim do tego policzysz dolot to i tak sie pomylisz :jezor: i wiecej stracisz tylko na momecie i na dole bd mial zamule la 1.5ps w maksymalnym zakresi obrotow. wiec taka zamiane to ja dziekuje.. wole zeby mi sie autko zbieralo jakos z dolu.. zabierac ABF-wi moment to moim zdaniem samobojstwo bo i tak ma tak malo ze brakuje i z tad te wymysly cuda niewid zeby momet podniesc jakimis pseudo "turbinkami"



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

ABF dolot

Post autor: sieski » śr wrz 22, 2010 15:25

masz specjalne doloty ziomus ... jest na forom poczytaj storzek wiecej tlenu daje ale musi byc dobrze dobrany i spasowany... wszystko znajdziesz...;p ,a jak chcesz lepiej z dolu zaloz skrzynie 2y ..
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=55378" onclick="window.open(this.href);return false; i ja bym zakladal taki dolot bo sam cos takiego bende u siebie zakladal
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242486" onclick="window.open(this.href);return false;
a odnosnie tego 1,5 ps hahah zawsze 1 km mozebyc bledem pomiarowym na hamowni i ja bym szedl Nm jak ma sie lepiej zebrac..
a jesli chcesz na sile serie madrze zmodyfikuj doprowac tam swierze powietrze a sportowy filt to i tak kolo 2 3 stowek...


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

ABF dolot

Post autor: imperfectCell » śr wrz 22, 2010 16:13

ta a co ma ktorka skrzynia do zbierania sie z dolu? chyba tylko zludzenie wywolane tym ze silnik szybciej dochodzi do wyzszych predkosci obrotowych gdzie ma dostepne wiecej mocy



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

ABF dolot

Post autor: sieski » śr wrz 22, 2010 19:11

ZMIENIA SIE caly parametr silnika .... szybciej sie zbierze bo cda do szybkich nie nalezy i zobaczysz jak zapierdaa abf... :chytry: proste jak sranie chyba niekapujesz ..http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0&start=60" onclick="window.open(this.href);return false; nastepna lekotra prosze ... tanim nakladem..;p
Ostatnio zmieniony śr wrz 22, 2010 19:26 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

ABF dolot

Post autor: RasPL » śr wrz 22, 2010 19:25

skrzynią biegów zmieniasz jakieś parametry silnika ? spoko :helm:


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

ABF dolot

Post autor: imperfectCell » śr wrz 22, 2010 23:00

jak widac sranie w Twoim wykonaniu kolego wcale to prostych nie nalezy :) wypadaloby odeslac Ciebie do lektur z podstawowymi zasadami dzialania silnika :bajer:



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

ABF dolot

Post autor: sieski » śr wrz 22, 2010 23:19

parametry sam. zle to okreslilem moj blad...


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

ABF dolot

Post autor: siman20 » śr wrz 22, 2010 23:33

wiec wrocmy do tematu o nie o skrzynie pytalem tylko o dolot :D mam nawt w garazu tego szrota 2Y jak ktos potrzebuje to moge mu ja pogonic za 300zl ja osobiscie tego niechce mam w swoim bodajrze DPL al kuzwa nie jestem pewien jutro sprawdze to napisze.. wracajac do tematu to wyczytalem ze lepiej odciac niz nawiercac bo bd drgania i falowanie w dolocie.. co prawda moja gomowa zlaczka tez jest taka ze pewnie robi fale bo toka jak gdyby charmoijka ( to co orginalnie jest) wiec chyba wytne ta dolna czesc i zaloze jakis filtr moze narazie taki

http://moto.allegro.pl/pipercross-wklad ... 52275.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co o tym filtrze sadzicie moze byc czy kompletne kupa??

i tak jeszcze mnie kusi podlaczyc to co na ebayu znalazlem i zobaczyc czy jest jakis wzrost Nm bo na moc nie licze ale jak by troche NM przybylo to by bylo bardzo milo.. a mam wyrzezbione takie cos z nawiewnicy wrzuce jutro fotki to sie posmiejecie :lol:



Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

ABF dolot

Post autor: siman20 » czw wrz 23, 2010 22:14

wiec co myslicie o tym filtrze? moze byc czy lepiej dolozyc i K&N? a wlasnie co do przepustnicy jeszcze to o ile ja rozwiercic zeby dalo jakis tam minimalnie odczuwalny efekt?



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości