Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mewa2002
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 20:07
Lokalizacja: ---

Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach

Post autor: mewa2002 » pn wrz 20, 2010 18:29

A jesli to wina pompy dajacej za slabe cisnienie. To czy sprawe poprawiloby troche dodanie pompy zewnetrznej niskocisnieniowej?



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Re: Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach

Post autor: glus » pn wrz 20, 2010 20:52

Jesli to pompa to dlaczego nie podjechac do pompiarza i jej nie sprawdzic,zregenerowac ,lub poszukac innej.Jak dolozysz pompe zewnetrzna napewno sie polepszy.Bylo na forum o zewnetrznej pompie ladny wynik wyszedl.


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

mewa2002
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 20:07
Lokalizacja: ---

Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach

Post autor: mewa2002 » pn wrz 20, 2010 21:54

Bo podobno z tego co forumowicze pisza nie oplaca sie regenerowac. Mowia ze lepiej kupic uzywke,ale znowu ta uzywka tez w niewiadomo jakim stanie bedzie. Wiec jesli pompa zewnetrzna cos by pomogla to lepiej wydac 100-200zl i zeby troche sie polepszylo niz wydac 500-600zl i nie wiedziec czy bedzie lepiej, to samo lub nawet gorzej.



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach

Post autor: arturkw » wt wrz 21, 2010 16:55

mewa2002 pisze:Bo podobno z tego co forumowicze pisza nie oplaca sie regenerowac. Mowia ze lepiej kupic uzywke,ale znowu ta uzywka tez w niewiadomo jakim stanie bedzie. Wiec jesli pompa zewnetrzna cos by pomogla to lepiej wydac 100-200zl i zeby troche sie polepszylo niz wydac 500-600zl i nie wiedziec czy bedzie lepiej, to samo lub nawet gorzej.
tylko jaka zamontowac :) dywagacji jest wiele ale żadnych konkretów :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

mewa2002
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 20:07
Lokalizacja: ---

Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach

Post autor: mewa2002 » wt wrz 21, 2010 18:20

jak to jaka, z bmw tds, ma 0,5bara. Nie wiem jak tam z wydajnoscia ale skoro tam sie sprawuje to tu chyba nie powinno byc problemow. Tylko nie wiem czy podniesienie cisnienia w ukladzie niskiego cisnienia wplywa na wzrost cisnienia w czesci pompy wysokiego cisnienia. Czy przypadkiem ten zawor regulujacy cisnienie nie zmniejszy go do takiego jakie powinno byc. A wtedy to bedzie darma robota:P Dobrze by bylo jak by sie wypowiedzieli znawcy w tym temacie...



arwam

Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach

Post autor: arwam » śr wrz 22, 2010 08:01

arturkw, ja np zanim coś sprzedam to sprawdzam jeśli wtryski to u pompiarza. jak turbo to je otwieram i patrzę co w środku piszczy w trawie.



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach

Post autor: arturkw » śr wrz 22, 2010 18:15

arwam pisze:arturkw, ja np zanim coś sprzedam to sprawdzam jeśli wtryski to u pompiarza. jak turbo to je otwieram i patrzę co w środku piszczy w trawie.
hmm do czego to ?:P


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach

Post autor: cowboy » śr wrz 22, 2010 19:58

tez nie wiem o czym tu sie pisze

panowie... jak dodatkowa pompa ?!

na 216 na zdrowej pompie 150-160KM ma być ... a tu kolega pisze że auto jedzie tak samo jak miało 132KM

ja polecam udać sie do Rogala na korekte ewentulanie diagnoze... moze zdjął koksu jak poprzednie wtryski słabo ropzylały... bo na razie to wróżymy z fusów



arwam

Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach

Post autor: arwam » śr wrz 22, 2010 20:30

arturkw pisze: arwam napisał(a):arturkw, ja np zanim coś sprzedam to sprawdzam jeśli wtryski to u pompiarza. jak turbo to je otwieram i patrzę co w środku piszczy w trawie.


hmm do czego to ?:P

do tego:
mewa2002 pisze:Bo podobno z tego co forumowicze pisza nie oplaca sie regenerowac. Mowia ze lepiej kupic uzywke,ale znowu ta uzywka tez w niewiadomo jakim stanie bedzie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości