Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
Witam serdecznie kupiłem Golfa V 2004r. 2.0TDI 140KM i ucieka mi gdzies płyn chłodniczy prawdo podobnie to uszczelka pod głowica tak ocenił to mechanik dodam ze samochód mam przbieg 225tys. km .Moze ktoś miał podobny problem ,czy nie było to uszkodzana głowica bo tez tak moze być ?? .Mam jeszce dwa problemy swieci mi sie czek informujacy o błedzie agr kontroli spalin to podobno nic goznego i czesto to sie zdarza w tych slinikach ?? jak to naprawic czy zwykłe czyszczenie czy wymiana ?? .Trzeci problem to Bład dwóch klap od klipatyzacji nie grzeje na dwoch klapach czy to zwykły bład czy silniczki padły a moze klapy sie zawiesiły?? Duzo tego ale moze ktos z waz koledzy miał podobny problem i go rozwiazał dziekuje i pozdrawiam
Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
Nie chcę straszyć ale ostatnio byłem świadkiem takich objawów w 2.0 TDI 140KM w Seacie z przebiegiem ok 80tys tylko że z 2007 czy 2008r. Okazało się, że pękła głowica i do tego cieknący płyn wykończył turbinę (nie mam pojęcia jak), która się totalnie rozsypała w dolocie. Koszty naprawdę spore, oprócz drogiej głowicy doszła regeneracja turbiny i czyszczenie dolotu bo cały był w częściach z wirnika. Może to tylko uszczelka ale że to 2.0 a nie 1.9 to niestety obstawiam głowicę.
Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
tez tak słyszałem ze moze to być głowica mam nadzieje ze nie
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
Wiec jedz sprawdz niech zdejmie i zobaczy co to jest bo mi to za dobrze nie wyglada a w zbiorniczku wyrownawczym asz ciemniejszy plyn i ile tobie jego ucieka??
Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
własnie to jest dziwne bo po ostatnim dolaniu nic nie ubywa ,ale podobno w przewodach było nie ciekawie czyli cos sie miesza , zerkałem na głowice na allegro koszt 1500zł myslałem ze drozej ciekawe ile za robocizne?? wstawiłem dzis auto do mechanika i czekam na telefon ze to uszczelka ale podobno nie jest tak łatwo stwierdzic czy to głowica trzeba ja wysłac do ekspertyzy ,boje sie ze moze byc tak ze wymienia uszczelke splantuja głowice a tu okaze sie ze to głowcia kurcze pierwszy disel i takie przygody chyba wiecej nie kupie klekota benzyna to benzyna
Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
Na Twoim miejscu w pierwszej kolejności usunąłbym przyczynę usterki związaną z układem recyrkulacji spalin (po odczytaniu kodu błędu Vagiem lub VCDS) a potem dokładnie sprawdziłbym chłodnicę spalin zanim zleciłbym sprawdzenie głowicy.
Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
Dziekuje za podpowiedzi dam znać jutro co wyszło bede wiedział mam juz zamówiana głowice , wiec trzeba czekać tak to jest kupujesz samochód i wszytsko ma być ok a tu taki zonk trudno trzeba naprawić Martwi mnie tez ten bład klap nie grzeje cała prawa strona dziadostwo pieprzone
Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
dołączę się do tematu i zapytam bo mam taki sam objaw raz na 2 miesiące tak mniej więcej muszę dolać płynu chłodniczego a mam 105 tysięcy przebiegu i dzisiaj wymieniłem kompletny rorząd. Okazało się że pompa wody nie puszczała czy oznacza to że moge mieć taki problem jak kolega GŁOWICA?? :/ a może gdzieś na przewodach są nieszczelności lub to sama uszczelka pod głowicą jest do wymiany?? Też mam rok 2004 i auto z polskiego salonu. POMOCY ;/ z góry dzięki
Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
Jak dużo dolewasz? jeśli nie znaczące ilości to jeździj i niczym się nie przejmuj.
Re: Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
Dolewam tak 0,5 litra koncentratu rozrobionego 1:1 czyli w sumie 1L gotowej mieszanki tak raz na 2 lub 3 miesiące. To napewno nie głowica bo wiem że w tych silnikach to wada :/ ale mam dopiero 105 tysięcy i już by była do roboty :/karol8114 pisze:Jak dużo dolewasz? jeśli nie znaczące ilości to jeździj i niczym się nie przejmuj.
Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
nie no dymi jak każdy diesel jak dostanie kopa ale zdrowo na czarno dymi tak jak powinien a przy tym jak by to dymienie miało znaczenie to brałby olej a ja od zmiany do zmiany dolewam około 1L po przejechaniu 8000KM od zmiany oleju więc chyba motor jest zdrowy i to jeszcze dobry silnik. Bo dzisiaj wstawiłem na wymianę rozrządu kompletu i powiedziałem mechanikowi że mam ubytki tego płynu a on że to może pompa woda już nie domaga i okazało się przy wymianie że pompa jest suchutka :/ ale może to jeszcze być nieszczelność układu chłodniczego bo tego nie sprawdzałem. A co do tej głowicy powinienem się martwić?? A jeśli to ona i za wczasu się ją splanuje i wymieni uszczelkę to uratuje ją w ten sposób?? czy w ogóle nie powinienem się tym narazie martwić?? Ten objaw pojawił się gdzieś przy przebiegu ponad 80 000KM. A może zaczekać i zobaczyć teraz po wymianie rozrządu czy będzie ubywał hm??
Golf V TDI 2.0 140KM UBYTEK PŁYNU CHŁODNICZEGO
Jak to głowica to jest czym się martwić. Jeśli wcześniej było ok a ostatnio nagle zaczął brać płyn i nie widać nieszczelności to jest spora szansa że to głowica. Przy opisywanym przeze mnie przykładzie też głowica poszła przy ok 80tys km. Ja bym się wstrzymał z wymianą rozrządu do ustalenia przyczyny ubytku płynu bo szkoda teraz to robić a za jakiś czas znowu rozbierać silnik i robić rozrząd. Niestety ze zdjęciem czapki w tych silnikach już jest sporo roboty.
U mnie w 1.9 też dolewam płynu, tak z 2 litry przez 3 lata dolałem ale wiem że delikatnie cieknie mi z węża przy chłodnicy więc to pewnie to. Natomiast dolewać płyn co miesiąc czy dwa to już świadczy że coś mocno jest nie tak. Jak nie przybywa oleju, nie cieknie gdzieś z węży i pompa wody jest ok to jak najszybciej sprawdził bym głowicę. Głowice padają przy przebiegu kilkunastu i kilkuset tys km więc nie ma na to reguły. Właśnie ta usterka powstrzymuje mnie przed zmianą z starego 1.9 na nowe 2.0.
U mnie w 1.9 też dolewam płynu, tak z 2 litry przez 3 lata dolałem ale wiem że delikatnie cieknie mi z węża przy chłodnicy więc to pewnie to. Natomiast dolewać płyn co miesiąc czy dwa to już świadczy że coś mocno jest nie tak. Jak nie przybywa oleju, nie cieknie gdzieś z węży i pompa wody jest ok to jak najszybciej sprawdził bym głowicę. Głowice padają przy przebiegu kilkunastu i kilkuset tys km więc nie ma na to reguły. Właśnie ta usterka powstrzymuje mnie przed zmianą z starego 1.9 na nowe 2.0.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości