[mk2] kick-down w dieslu

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jgkrzycho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw maja 31, 2007 16:37
Lokalizacja: Jelonka

[mk2] kick-down w dieslu

Post autor: jgkrzycho » wt wrz 21, 2010 00:19

Witam

Mam takie pytanie, co prawda dotyczy ono passata diesla w automacie, ale że jest on z epoki golfa 2, to napewno to chodzi tak samo. Nie wiedziałem, w którym dziale umieścić ten temat.

Chodzi mi to to czy orientujecie się na jakiej zasadzie działa kick-down w tych silnikach? Co jest odpowiedzalne za to? Z góry dzięki za jakieś informacje. Bo szukam i nic nie zajduję, a w nowszych autach to już zupełnie co innego. Jeszze raz dzięki za pomoc, bo dosyć ważna sprawa.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

[mk2] kick-down w dieslu

Post autor: J.B.S. » wt wrz 21, 2010 21:52

Nie jestem pewien dokładnie ale chyba linka od gazu zmienia bieg przy mocnym wciśnieciu. Jest połaczona z linką od skrzyni.
Ale nie jestem pewien do końca :helm:



jgkrzycho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw maja 31, 2007 16:37
Lokalizacja: Jelonka

[mk2] kick-down w dieslu

Post autor: jgkrzycho » wt wrz 21, 2010 22:22

jest ona polaczona z linka do skrzyni:| bede musial zwrocic uwage. Dzieki :)



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

[mk2] kick-down w dieslu

Post autor: J.B.S. » wt wrz 21, 2010 22:28

W razie czego wyreguluj to trochę bo czasem się linka rozciąga z czasem



jgkrzycho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw maja 31, 2007 16:37
Lokalizacja: Jelonka

[mk2] kick-down w dieslu

Post autor: jgkrzycho » wt wrz 21, 2010 23:32

Ok zobacze jak bede przy aucie :)



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

[mk2] kick-down w dieslu

Post autor: jhosef » ndz wrz 26, 2010 22:02

Przy prawidłowo wyregulowanych linkach powinieneś go wyczuć na pedale pod koniec jego skoku. Wyczuwalna jest wówczas zmiana oporu gazu. Wówczas - o ile to możliwe zmieni bieg na niższy.



jgkrzycho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw maja 31, 2007 16:37
Lokalizacja: Jelonka

[mk2] kick-down w dieslu

Post autor: jgkrzycho » wt wrz 28, 2010 13:09

No rzeczywiście sprawdziłem i było czuć różnicę na pedale :). To chyba już wszystko jasne, nic tylko włożyć silnik i jeździć.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości