Panewki sie wycieraja

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rutekpl1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 11:29
Lokalizacja: Bieżuń
Kontakt:

Panewki sie wycieraja

Post autor: rutekpl1 » ndz maja 07, 2006 12:19

cze jestem tu nowy mam problemy z silnikiem już 2 raz wymieniłem panewki i ciągle się wycierają i mam dylemat czy zrobić szlif wału i kupić nowe panewki i korbowody czy po prostu kupić drugi silnik chciałbym się poradzić :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 14:02 przez rutekpl1, łącznie zmieniany 1 raz.


golf GT

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » ndz maja 07, 2006 12:27

Witam
Ile Cie kosztowała wymiana panewek?
Ile kosztuje szlif wału z montażem?

[ Dodano: 07 Maj 2006 12:29 ]
Pytam bo za 1300 można już dostać dobry silnik z osprzętem



fibolek

Post autor: fibolek » ndz maja 07, 2006 12:32

rutek ja mam podobną sprawę poczytaj mój temat.Nie wiem czy jest sens wymieniać i szlifować.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz maja 07, 2006 12:32

rutekpl1 pisze:czy zrobić szlif wału i kupić nowe panewki i korbowody
a przed szlifem wału to wypada go pomierzyć i dopiero wtedy decydować


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
rutekpl1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 11:29
Lokalizacja: Bieżuń
Kontakt:

Post autor: rutekpl1 » ndz maja 07, 2006 12:39

no wiesz panewki wymieniałem sam i to mnie kosztowało 80 zł a szlif wału kosztuje w granicach 120 zł przynajmniej w olsztynie tyle kosztuje acha i tutaj nie ma montaży trzeba przynieść im sam wał lub silnik tylko za wszystko się płaci...


golf GT

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » ndz maja 07, 2006 12:47

Wiesz nie che Ci nic sugerować a jesteś pewien że nie popełniasz żadnego błedu przy montazu? Momenty itd...



Awatar użytkownika
rutekpl1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 11:29
Lokalizacja: Bieżuń
Kontakt:

Post autor: rutekpl1 » ndz maja 07, 2006 12:50

a wczym tam można się pomylić? pozatym pomagał mi wujek mechanik samochodowy


golf GT

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » ndz maja 07, 2006 12:52

O.K
Trzeba by się zastanowić i porównać koszty jednej opcji (kupna silnika) i drugiej (remontu) jeżeli nie będzie dużej różnicy to bym wziął silnik



Awatar użytkownika
rutekpl1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 11:29
Lokalizacja: Bieżuń
Kontakt:

Post autor: rutekpl1 » ndz maja 07, 2006 12:59

no ja też się tak zastanawiam nad drugim silnikiem bo ten już dostał troche za swoje ma już nabite 240000


golf GT

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » ndz maja 07, 2006 13:01

To myślę że lepiej silnik wymienić Ja tam się nigdy w remonty nie bawiłem



Awatar użytkownika
rutekpl1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 11:29
Lokalizacja: Bieżuń
Kontakt:

Post autor: rutekpl1 » ndz maja 07, 2006 13:04

dzieki nara


golf GT

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz maja 07, 2006 13:09

Nie kupuj silnika tylko zrób ten szlif (jeśli jest konieczny) - to jest moje zdanie, bo teraz wiesz co masz a nie wiesz co będziesz miał jak kupisz silnik - niekoniecznie będzie lepiej


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

presario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: czw lis 03, 2005 08:35
Lokalizacja: stargard
Kontakt:

Post autor: presario » ndz maja 07, 2006 13:11

240000 km i myslisz ze silnik juz jest dojechany ? no wez przestan to nie maluch to VW spokojnie powinienes polatac do 300 000 a nawet 350 tys, moj ma prawie 260 tys i nie widac oznak zuzycia...nie bierze oleju, moc ma dalej dobra...wiec mysle ze Twoj nie ma 240 tys tylko ma z 440 tys :P



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz maja 07, 2006 13:14

presario pisze: no wez przestan to nie maluch to VW spokojnie powinienes polatac do 300 000
Wiesz, są na tym świecie ludzie co potrafią w szybkim czasie silnik zajechać - może ten silnik miał takiego właściciela w swojej przeszłości :grin:


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 561 gości